Bij mij is 3x geen scheepsrecht, maar misschien wel bij jou Heb je pregnyl of otrivella moet spuiten voor de eisprong, of deed je het echt in een natuurlijk cyclus.
Bij mij was t in eigen cyclus . Maar omdat de zaad van vriendlief wat trager zijn hebben we t eerst zo geprobeerd
@ChanelM ah okee ik snap het! Wel begrijpelijk dat je er toch voor gaat maar dan alsnog wel de IUI dan toch? Sorry dit is voor mij allemaal nieuw ben er niet in thuis dus stel misschien "gekke" vragen maar vind t wel interessant te lezen hoe dit allemaal gaat en vooral erg mooi dat het toch allemaal maar kan enzo!
Controlefoto vandaag ook. Vloeistof wordt al mooi opgenomen. Vandaag weer beginnen met ovulatietestjes!
Had je olie of water voelstof Ik heb toen olie gehad schijnt beter t zijn dan water . Ik heb maandag de iui dus bijna op t bankje hihi
Hey dames, ik heb op 8 juni mijn NOD en ik ben vandaag begonnen met ovulatietesen. Maar die zijn nog heeel erg licht. Normaal moeten ze toch nu al iets donkerder worden?
@lerana Nee, ik mag deze ronde geen iui doen. Maar wij gaan zelf klussen. En er zijn geen gekke vragen haha. @papillons Super dat alles goed verlopen is en de uitslag goed is. @cynmark29 Spannend en dan de slome wachtweken weer in he. @Helena88 Oei met ovulatie testen ben ik niet erg bekend mee. Hopelijk snel een positieve test en dan lekker gezellig maken Update van hier. Gisteren avond veel onderrugpijn en een druk op mijn eierstok. Vanochtend een verhoogde temperatuur. Maar aangezien ik laatste 2 dagen heel slecht slaap vraag ik me af hoe betrouwbaar deze temperatuur is. Veel draaien en vaak wakker worden. Maar ja, 36 tot 48 uur na de pregnyl komt meestal de eisprong. En ik heb de pregnyl donderdag om 13.00 gezet. Dus ik ga op het wachtbankje.
Hoeft niet perse ze kunnen ook zo ineens knallen.. ik heb m'n NOD ( als ik uit ga van vorige cyclus ) 6 juni en ook geen positieve test nog. @papillons fijn dat alles goed was! Nu afwachten op je testen spannend!!! @ChanelM spannend op het wachtbankje! Hopelijk straks op roze!
Ik doe volgens mij iets verkeerd Haha. Vind het nog steeds lastig deze pagina. Maar ik heb dus net weer getest en hij lijkt positief. Is dit een positieve ovulatietest of nog net niet?
Hij ziet er aardig positief uit.. ik zou nog even door testen maar het wel gezellig gaan maken. Bij mij was de test streep donkerder dan de controle streep toen die positief was
Nou dames...hier vandaag ongesteld geworden. 4 weken na de MA. Dus vanaf nu hopelijk weer een normale cyclus. Dat zal dan wel na 11juni worden...heel veel succes allemaal!!! Hopelijk snel iedereen roze!
Ik zat normaal.in.het vorige nod groepje maar daar ik vandaag normaal pos ovu moest hebben maar dat is niet het geval zal.ik deze maand opnieuw een.late eisprong hebbe op dag 21 denk ik dus we testen nog eventjes door en vanaf dan kan ik mijn nod bepalen. Had op 5 mei mijn regels normaal cyclus 30 dagen maar duurt deze maand langer vorige maand 32 dagen dus hoop dinsdag een knaltest te hebben. Hou jullie op de hoogte 36J 4de kinde 7deronde 6 juni nod denk ik
Mag ik aan de dames die ovulatietesten gebruiken eens vragen waarom ze dit doen? Ik wil die testen voornamelijk niet gebruiken omdat het dan allemaal zo geforceerd overkomt, wij vrijen enkel als we er zin in hebben. We zijn tot nu toe wel al 3 keer zwanger geweest zonder echt te kijken wanneer het het beste moment is, helaas wel telkens in een miskraam geëindigd. Ik temperatuur wel op aanvraag van de gynaecoloog. Dit is zeker geen kritiek naar de dames die het wel gebruiken, ik vroeg me voornamelijk af wat jullie motivatie is om wel ovu testen te gebruiken.
Ik gebruik nu de streepjes testen van ovulatietesten en als ze positief zijn de clearblue digitaal om zeker te weten dat m'n eisprong is. Dit omdat ik hoop zwanger te mogen worden doormiddel van zelfinseminatie. Dan is testen dus wel nodig zodat ik zeker ben van mijn eisprong en dan de donor te laten komen.