Oeh spannend! Ik ben vandaag pas begonnen met testen. Hopelijk een beetje nette cyclus en volgt de positieve test snel!!
Ohhh echt hoe vond jij het? Dit word voor mij de eerste x @Mitchni ja dat kan.. als je veel gedronken hebt is je urine minder geconcentreerd en de test kan dan dus wat lichter zijn. Maar volgens mij als je test positief zou zijn maakt het dan niet zoveel uit. Ik zag dan bij mezelf geen verschil
Gezellig, wachten we samen haha! ... wanneer is nou t beste moment om te 'doen'. Ik had ook gisteren een postieve test.
Mijn ovulatietest vandaag nog negatief, ik verwacht zaterdag mijn eisprong dus even geduld nog... Succes wachtende!
NOD-lijst 5 t/m 11 juni 2017 5 juni Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde MMM Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Smurfje1 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na 3e miskraam) Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam ChanelM - 28 jaar - 1e kindje - 9 jaar MMM 6 juni Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mitchni - 23 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na mk) mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde 7 7 juni papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM 8 juni Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Kimberley92 - 24 jaar- 1e kindje - ronde 2 na mk ronde 1 MMM 9 juni 10 juni Hobbs- 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wondertjeinmaak - 28 jaar- 2e kindje - ronde 2 MMM 11 juni Datumloos/buiten de lijst: Totaal: 17 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 5 t/m 11 juni 2017 5 juni Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde MMM Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Smurfje1 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na 3e miskraam) Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam ChanelM - 28 jaar - 1e kindje - 9 jaar MMM Mitchni - 23 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na mk) 6 juni Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde 7 7 juni papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM 8 juni Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Kimberley92 - 24 jaar- 1e kindje - ronde 2 na mk ronde 1 MMM 9 juni 10 juni Hobbs- 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wondertjeinmaak - 28 jaar- 2e kindje - ronde 2 MMM 11 juni Datumloos/buiten de lijst: Totaal: 17 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hoi Dames, Zou ik met jullie mee mogen kletsen? Ik ben SoesaM, 28 jaar en wij zijn bezig voor ons 1e kindje... Zit nu in ronde 4 na mk. Nod is waarschijnlijk 6 juni. Had gisteren eindelijk een positieve ovulatietest (volgens mij) en had een paar uur later ook flinke buikpijn ter hoogte van mijn rechter eileider. Is mijn ei dan gesprongen denken jullie? Vandaag getest en veeeeeeel lichter. Hoop dat iedereen in deze ronde eindelijk zwanger mag raken! X
Echt.... op een van de belangrijkste dagen om temp te meten, druk ik de wekker uit en ga verder slapen. Urgh