Nee m'n dochter is ontstaan in een relatie ( wel door de pil heen ). Ja even afwachten wat je lichaam deze ronde doet! Ik had in m'n laatste cyclus een lh fase van 10 dagen.. ben erg benieuwd wat het nu word!
NOD-lijst 5 t/m 11 juni 2017 5 juni Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde MMM Cynmark29 - ..jaar - 1e kindje - ronde 18 6 juni Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 7 juni 8 juni 9 juni 10 juni 11 juni Datumloos Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Mij mag je er ook bij zetten op 5 juni. Smurfje1- 26 jaar- 1ste kindje - 2de ronde (na 3de miskraam) Veel succes aan iedereen!
NOD-lijst 5 t/m 11 juni 2017 5 juni Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde MMM Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Smurfje1 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na 3e miskraam) 6 juni Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 7 juni 8 juni 9 juni 10 juni 11 juni Datumloos Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 5 t/m 11 juni 2017 5 juni Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde MMM Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Smurfje1 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na 3e miskraam) 6 juni Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 7 juni 8 juni 9 juni 10 juni 11 juni papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM Datumloos/buiten de lijst: Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik schrijf ook weer mee. Nog geen menstruatie, maar die verwacht ik binnen enkele dagen. Gisteren laatste utrogestan ingebracht. Vandaag weer nieuwe clomid opgehaald van de apotheek.
Welkom @papillons ik zie die thermen vaker voorbij komen wat houd het precies in als ik vragen mag? Was is clomid en utrogestan. ( sorry als ik een vervelende vraag stel ) Is het zeker dat je je menstuatie krijgt kan het niet toch raak zijn of?
Clomid is een medicijn die zorgt dat de folikels (beter) gaan rijpen en een eisprong in werking zet. Utrogestan is het hormoon progesteron en wordt o.a. gebruikt bij een korte luteale fase om deze langer te maken. Mijn luteale fase is zonder utrogestan maar 7 dagen. Ik heb nu een paar negatieve testen en ben officieel over tijd (door de utrogestan). Dus het is niet raak helaas. Een paar dagen na het stoppen van de utrogestan komt de menstruatie op gang. Je mag altijd alles vragen hoor!
Ah okee je moet dus stoppen met de utrogestan om dan je menstuatie te krijgen? Hopelijk mag het volgende ronde raak zijn!!! Ja voel me altijd wat bezwaard ofzo beetje bang iemand te kwetsen door te vragen wat het inhoud ofzo. Hoelang is je luteale fase met utrogestan? Over luteale fase heb ik wel beetje zitten lezen. Heb afgelopen maand temperatuur bij gehouden vorige cyclus was het bij mij 10. Maar wat ik las moet dat wel genoeg zijn? Maar goed eerst maar eens zien wat deze cyclus doet haha Fijn dat je het niet vervelend vind dat ik het vraag