Afgelopen nacht ben ik een paar keer uit bed geweest om een beetje te plassen. Zodra ik weer ging liggen kreeg ik echt krampen in m'n baarmoeder. Komt dit iemand bekend voor? Zit nu 8 dpo. Vorige cyclus had ik het ook. Ook overdag toen, alsof ik er een stomp in had gekregen. Ik ben toen gewoon ongesteld geworden dus ik snap niet waar die kramp vandaan komt. Misschien een milde blaasontsteking denk ik nu.
Ik lijk ook wat vaags te zien, maar kan het niet goed beoordelen omdat het lijkt alsof er aan de linkerkant, iets rozigs onder en boven uitsteekt, klopt dit?
Knap zeg, ik zou echt niet meer kunnen wachten (blijkt ook uit het feit dat ik vanochtend voor de kruidvat al stond hahaha)
Maar wat er niet is kan nog komen. Geen bloed geeft moed! Ik doe aan struisvogelpolitiek. Zolang ik niet test is er geen negatieve test . 8/9dpo is ook nog wat te vroeg
Gefeliciteerd SoesaM En de rest met streepjes voorzichtig gefeliciteerd.. spannend Voelen jullie je borsten ook al? Ik denk het daar altijd aan te kunnen voelen. Althans vorige keren.. was dat het eerste
Och wat een testen en strepen al! Gefeliciteerd dames! En ik zit net de eerste dag op het wachtbankje. Haha, dit gaan 2 hele lange weken worden!
@cynmark29 Ik lijk ook wel wat te zien! Sorry dames heb weinig mee gekletst vandaag weer zijn druk bezig ik huis dus ik mis van alles.. Ik had vanmorgen (8dpo) test gedaan.. maar mn dochtertje lag bij me vannacht dus keek in t donker met flits van de tel zag niks.. keek ik vanmiddag zie ik wel heeeeel vaag Iets! Het is een dipstick test van zwanger en kids.. maar ik denk zelf dat het een indrooglijntje is..
Net een clearblue early gedaan 2 dagen voor NOD, ik denk dat ik voorzichtig blij mag zijn (Dit is niet de plus test je moet gewoon een streepje hebben) Wat denken jullie? Straks een digitale doen?
Is dit niet de plus test? Wat gek zie toch een plus! Dus dan zie ik ook een hele duidelijke verticale streep... ik zou het gewoon doen, de digitale! Spannend!!
Nee dit is niet de plus test, hoewel ik ook een plus zag op deze foto zie je geen plus maar wel een streepje Op deze foto zie je geen plus maar wel een streepje Straks dan inderdaad maar een digitale doen als ik weer moet plassen zo spannend hopelijk een plakker
Als dit geen plus test is. Maar alleen een streepje. Dan zie je m zeker wel. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
@Smurfje1 Ik zie hem ook duidelijk! Is deze test heel gevoelig? Hoeveel dpo ben je momenteel? Voorzichtig gefeliciteerd ben benieuwd naar je digitale test! Ik ga zo ook een test doen als ik mn bed uit ga haha @Mitchni hopelijk op de digitale ook een mooi resultaat!
en ja hoor ook deze is positief ik hoop echt op een plakker deze keer @Mitchni : ik duim mee voor jou morgen!! @lerana spannend, hou je ons op de hoogte? Ik zit nu op 10 DPO, woensdag was de test nog negatief maar nu dus toch duidelijk positief