ik begrijp je angsten helemaal. Probeer op je lichaam te vertrouwen en geen stress te hebben. probeer je op iets anders te focussen, ik focus me vooral op de examens nu. Wij gingen normaal morgen met mijn mama sushi eten dus dat zal niet meer gaan en we zeggen het dan maar ineens aan mijn moeder. We hebben al 3 miskramen achter de rug waar mijn moeder van weet. Dus wij vertellen het enkel aan mijn moeder bij vrienden en familie wachten we tot we de 12 weken gepasseerd zijn.
@applejo je staat nog niet op de NOD-lijst... klopt dat? @Smurfje1 hihi ik heb donderdag voor mijn test gewoon nog sushi gegeten....daarna pas getest! Lekker is dat he? Wij hebben echt een sushi verslaving! Gaat nog wat worden, maar heb het er graag voor over! Examens oeh spannend! Ja ik probeer ook zoveel mogelijk er niet aan te denken maar goed, het sluipt er toch in...
Hier ook een ware sushi verslaving die ik de komende 9 maand zal moeten missen. Samen met preparé maar heb het er wel voor over, dinsdag heb ik ook nog gewoon sushi gegeten hoor maar nu ik het eenmaal zeker ben wil ik het toch niet meer doen
Ik hou van goede wijnen... heb deze weken veel feestjes en haringparty's in het verschiet. Hoe ga ik dit doen?!
Ik kon het niet laten om ook zo'n test er tegen aan te doen Meer die dit hebben en meerdere testen hebben gedaan? Haha Vind deze testen wel heel fijn! Niet turen enzo gewoon lekker duidelijk!
Volgens mij mag je best sushi eten, als de vis maar vers is. Dus beetje afhankelijk van de kwaliteit van het restaurant. Ik heb het nog niemand verteld, en zou het ook liever nog even geheim houden. Alleen het was onze eerste ronde met IVF en mijn zus en twee goede vrienden weten daarvan, en ook dat ik volgende week de uitslag verwacht. Dus ja, dan ga ik het denk ik maar zeggen want vind het ook een beetje raar om erover te gaan liegen.
Wauw al veel op roos Proficiat en geniet ervan hier wacht ik nog eventjes tot vrijdag 9 juni (had late eisorong op dag 22 zoiets )om te testen als dit zolang gaat lukken .
Blijkbaar ben ik met een ander account ingelogt maar kben mamajongens hihi heb dus 2 accounts kzoek morgen mijn andere inloggegevens
NOD-lijst 5 t/m 11 juni 2017 5 juni (7) Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde MMM Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Smurfje1 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na 3e miskraam) Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam ChanelM - 28 jaar - 1e kindje - 9 jaar MMM Mitchni - 23 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na mk) Gigi - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde 6 juni (6) Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde 7 SoesaM - 28 jaar- 1e kindje - ronde 4 (na mk) Marre1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 in de MMM 7 juni (2) papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 8 juni (3) Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Kimberley92 - 24 jaar- 1e kindje - ronde 2 na mk ronde 1 MMM 9 juni (3) Jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 10 juni (3) Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wondertjeinmaak - 28 jaar- 2e kindje - ronde 2 MMM 11 juni (0) Datumloos/buiten de lijst: Totaal: 24 Wachtbankje (14) Zwanger (5), Ongesteld(1), MMM (7), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Balen dat je op rood mag heb je er op gezet. Ik heb even met je mee geteld. Als je 19 mei een positieve ovulatietest had dan springt je eitje 20 of 21 mei. Dus als 21 mei 1 DPO is dan is 3 juni 14 dagen later, een LF van 14 dus. Was 22 mei 1 DPO dan was 3 juni 13 dagen later, een LF van 13 dagen. Beide mogelijk, en dus zeker niet te vroeg. Tenzij je LF normaal 16 dagen is. Dan ben je nu wel wat vroeger. Hoop dat je hier wat aan hebt. (DPO = Days Past Ovulation , LF = luteale fase, periode tussen eisprong en eerst volgende menstruatie. Ik dacht ik leg het voor de zekerheid even uit mocht je er onbekend mee zijn )
Net weer test gedaan. Nog steeds licht streepje maar minder turen dan gisteren en sneller zichtbaar. Morgen nog keer. Verwacht nl me nod ook morgen. Heb sinds vrijdag al hele gevoelige borsten. Normaal voor nod nergens last van. Dus blijft nog even spannend. En aangezien nog met 2 dagen verdubbeld denk ik dat de test morgen wel duidelijker kan zijn
Ik denk ik een tuurstreepje heb kben nog maar 7 dpo(laat op de avond test gedaan) we wachten 2 daagjes af en zien dan of we een duidelijker streepje krijgen. Ik kijk deze morgen nog eens naar de test en kzie toch wel degelijk iets Kvind het zo raar eerst gaat het streepje naar beneden en dan schuin naar links of toch niet betrouwbaar? Had op 26 mei pos ovu dus verwacht met een lf van 14 dagen op 9 juni Weet niet of jullie iets gaan zien ?
Ik lijk wel iets te zien! Ben benieuwd naar de volgende test! Vanmorgen was mn temp iets gezakt hoop niet dat dat iets slechts inhoud!
Gefeliciteerd dames op roze!! Ik zit even met iets. Ik heb een blaasontsteking en de dokter heeft mij antibiotica voorgeschreven. Maar ik wil het niet innemen voordat ik niet zeker weet of ik zwanger ben of niet. Kan het schadelijk zijn als ik er tot woensdag nog mee loop? Ik drink wel veel, maar ik denk niet dat het vanzelf weggaat. Wat denken jullie? Toch de medicijnen nu nemen?