Ja vanaf 10 is een luteale fase goed. Met utro is mijn luteale fase tussen de 16-20 dagen. Een heel groot verschil. Sommigen krijgen hun menstruatie al tijdens de utro gebruik, maar ik pas als ik stop. Zodra ik een positieve test heb moet ik de utro tot 11 weken zwangerschap gebruiken ivm verhoogde kans op miskramen.
Bedankt voor je reactie! Ik heb zoveel verschillende dingen gelezen de een zegt het is net te kort de ander zegt het is net wel of het niet.. weer een ander het is prima haha. Okee het is wel extra spannend allemaal dus! Wel fijn dat het zo opgelost kan worden en je luteale fase zo verlengd kan worden! Had je bij je zoontje ook deze medicatie nodig?
NOD-lijst 5 t/m 11 juni 2017 5 juni Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde MMM Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Smurfje1 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na 3e miskraam) 6 juni Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 7 juni 8 juni Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 9 juni 10 juni 11 juni papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM Datumloos/buiten de lijst: Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik heb een vraagje.. welke ovulatietesten gebruiken jullie? Ik denk dat ik dat deze ronde ga proberen. Het is mijn 2e ronde, maar ik voel niet echt wanneer mijn eisprong nou is. Ik gok er meestal een beetje op. Met ovulatietesten wordt het dan wat duidelijker.
Ik heb ze van zwanger en Kids vind die erg fijn en duidelijk! Als ik denk dat zwanger en Kids positief is doe ik een clearblue digitaal ovulatietest om er zeker van te zijn ( ivm zelfinseminatie wil ik wel echt t goeie moment hebben haha )
NOD-lijst 5 t/m 11 juni 2017 5 juni Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde MMM Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Smurfje1 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na 3e miskraam) 6 juni Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 7 juni 8 juni Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 9 juni 10 juni 11 juni papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM Datumloos/buiten de lijst: ChanelM - 28 jaar - 1e kindje - 9 jaar MMM Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(1), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hoi dames. Ik zou graag mee willen praten. Ik praat ook mee in een groepje van mmm clubs. Helaas is het heel rustig daar. Als eerste aangenaam ik ben Chanel, 28 jaar ben al 9 jaar bezig met ons eerste kindje. En sinds aug 2016 loop ik in de mmm. Zit nu in de 4e ronden iui. Zit nu op cd 2. Ik heb niet alles terug gelezen. Maar ik pas me wel snel aan
Ja hoor mag je vragen! De donor doet z'n ding en dan in een potje ik heb een spuitje bij de apotheek gehaald daarmee breng ik het in. Dit word mijn eerste ronde hiermee. @ChanelM welkom je hebt al een lange weg tegaan zie ik! Ik hoop dat het heel snel raak mag zijn voor je!!!
Welkom aan alle nieuwe dames! Het wordt al een groter groepje nu. Hopelijk veel roze op deze lijst! Heeft iemand van jullie ervaring met de ovulatietest van sensitest?
Zelf geen ervaring mee maar ik heb wel eens gelezen dat ze soms niet echt knallen met een lh piek. Ik gebruik ze van zwanger en Kids vind die erg fijn!
@esther51 Dankje. Ovulatietesten nee helaas niet. Wel koop ik altijd mijn zwangerschapstesten daarzo.