Ik was zaterdag 9 dpo dus echt knallen deed ie niet nog haha maar wel echt donker hoe die bij mij elke x was dag voor knaltest op t ei. Je had ook een cb digitaal gedaan toch? Oh en je zeurt niet hoor!!! Snap je best wel
NOD-lijst 5 t/m 11 juni 2017 5 juni (7) Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde MMM Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Smurfje1 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na 3e miskraam) Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam ChanelM - 28 jaar - 1e kindje - 9 jaar MMM Mitchni - 23 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na mk) Gigi - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde 6 juni (6) Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde 7 SoesaM - 28 jaar- 1e kindje - ronde 4 (na mk) Marre1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 in de MMM 7 juni (2) papillons- 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 8 juni (3) Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Kimberley92 - 24 jaar- 1e kindje - ronde 2 na mk ronde 1 MMM 9 juni (3) Jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 10 juni (3) Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wondertjeinmaak - 28 jaar- 2e kindje - ronde 2 MMM 11 juni (0) Datumloos/buiten de lijst: Totaal: 24 Wachtbankje (11) Zwanger (6) Ongesteld(3), MMM (7), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Nou ik mag al op rood helaas! Veel te vroeg, maar dit is de eerste menstruatie na mijn miskraam, dus waarschijnlijk looot alles nu nog een beetje anders. Hopelijk is dan vanaf nu mijn cyclus weer enigszins normaal.. Vanmiddag op familiebezoek, nu helemaal geen zin in! Kruip liever met een goed boek onder de dekens Ik blijf hier wel meelezen hoor, maak er maar een hele mooie roze lijst van!
Ahh wat balen! Maar hopelijk indd wel je cyclus nu normaal! Hopelijk mag je snel weer een positieve test en een plakkertje!!
Hoi dames, Mijn afgekort naam is Riri ben 23 jaar en zit inmiddels in ronde 5 voor een eerste kleine. Ik dacht dat mijn nod 29 of 30 mei zou zijn. Echter ben ik dus al 5 dagen over tijd voor mijn doen en alle testen zijn negatief. Denk dus een lange cyclus en mijn piek gemist. Gelukkig hebben we heel de maand door regelmatig gemeenschap gehad dus het kan nog alle kanten op denk ik. Voor nu weet ik niet wanneer mijn nod is heb al 2 dagen niet meer getest dus wacht nog in spanning af voor de zwangere: gefeliciteerd !! en voor de rest succes x
ohh ohhh nevermind ben zojuist ongesteld geworden ! gewoon een lange cyclus op naar de volgende ronde! bedankt btw
Het moment dat je ex de geboorte van zijn kind bekend maakt terwijl je zelf net een negatieve test hebt gepiest Toen zij de zwangerschap bekend gingen maken waren wij al een paar maanden bezig en nu hebben zij hun kindje en wij nogsteeds een lege baarmoeder
Hej @applejo , als het goed is reageert een zwangerschapstest niet op een eisprong. Eerder andersom. Dat kan wel. Dat een ovulatie test reageert op een zwangerschap. Al heel vaak voorbij zien komen op dit forum. Dus ik denk niet dat je je druk hoeft te maken ik denk dat je zwanger bent!!
Nou ze lopen echt op hoor.... en ik geloof gewoon niet dat zwangerschapstesten oplopen omdat ik een eisprong heb 3 dagen lang. Ik ben zwanger!!
En er komt nog een roze bij!! Laten we dit even een heeeele roze lijst maken.... Ik kan het nog niet helemaal beseffen!