NOD-lijst 5 t/m 11 juni 2017 5 juni (7) Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde MMM Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Smurfje1 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na 3e miskraam) Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam ChanelM - 28 jaar - 1e kindje - 9 jaar MMM Mitchni - 23 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na mk) Gigi - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde 6 juni (6) Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde 7 SoesaM - 28 jaar- 1e kindje - ronde 4 (na mk) Marre1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 in de MMM 7 juni (2) papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 8 juni (3) Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Applejo - 31 jaar - ?? kindje - ronde 34 maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Kimberley92 - 24 jaar- 1e kindje - ronde 2 na mk ronde 1 MMM 9 juni (3) Jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 10 juni (3) Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wondertjeinmaak - 28 jaar- 2e kindje - ronde 2 MMM 11 juni (0) Datumloos/buiten de lijst: Riri93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Totaal: 26 Wachtbankje (9)Zwanger (8), Ongesteld(6), MMM (7), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Heb de lijst ff geupdate... als er iets niet klopt laat dat even weten, of pas het zelf aan. De mensen die nog niet op het wachtbankje zitten, blijven die in de lijst staan? Of zal ik ze eraf halen, om het overzichtelijk te houden?
Gek hè.. ik heb dat nooit eerder gehad. Mijn lijf voelt wel als ongesteld worden, ben benieuwd wat mijn temperatuur morgen doet..
NOD-lijst 5 t/m 11 juni 2017 5 juni (7) Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde MMM Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Smurfje1 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na 3e miskraam) Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam ChanelM - 28 jaar - 1e kindje - 9 jaar MMM Mitchni - 23 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na mk) Gigi - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde 6 juni (6) Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde 7 SoesaM - 28 jaar- 1e kindje - ronde 4 (na mk) Marre1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 in de MMM 7 juni (2) papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 8 juni (3) Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Applejo - 31 jaar - ?? kindje - ronde 34 maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Kimberley92 - 24 jaar- 1e kindje - ronde 2 na mk ronde 1 MMM 9 juni (3) Jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 10 juni (3) Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wondertjeinmaak - 28 jaar- 2e kindje - ronde 2 MMM 11 juni Angelina1987-30 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( na mk) Datumloos/buiten de lijst: Riri93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Totaal: 27 Wachtbankje (9)Zwanger (8), Ongesteld(6), MMM (7), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Heb de lijst ff geupdate... als er iets niet klopt laat dat even weten, of pas het zelf aan. De mensen die nog niet op het wachtbankje zitten, blijven die in de lijst staan? Of zal ik ze eraf halen, om het overzichtelijk te houden?
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier.. wel stiekem vaak meegekeken maar nooit gereageert.. dacht word nu welleens tijd om gezellig mee te babbelen...! Mijn NOD is als het goed is zondag 11 juni... heb al sinds een paar dagen vreemde klachten.. eetbuien en dan vooral savonds gekke combinaties maken haha...ongesteldheidskrampen al somss paar dagen , sneller moe s' avonds, en last van mijn darmen.. hoop dat dit goede tekens zijn!
Gefeliciteerd zwangeren, hopelijk nog meer erbij. Misschien @angelina1987 , je symptomen maken het spannend. Misschien kun je dan al een testje wagen? Of zal dat toch te vroeg zijn? Tegen het middaguur had ik een roze rode veeg dus ik heb me ook rood laten zetten. Voor het eerst ooit een menstruatiecup ingedaan en vanavond eruit gehaald maar er zat niks in. Dus ik denk nog niet officieel ongesteld, maar het gaat vast komen.
@Nutella , Ik heb al twee testjes gedaan... op allebei vage streepjes te zien... heel erg twijfelachtig en bang voor weer een teleurstelling
Mijn NOD was eigenlijk 9 juni pas.. de kans op een meerling is toch heeeel klein via de natuurlijke weg en het komt in beide fams niet voor? Of maakt dat niks uit?
Goh of het niks uitmaakt weet ik niet maar bij mijn schoonzus zitten er ook geen tweelingen in beide families en daar is er toch ook wel een tweeling uitgekomen. Het kan zeker hoor, maar ben je dan nog niet bij de huisarts geweest voor bloed te laten prikken? die zal je echt wel beter kunnen begeleiden dan wij hier op dit forum
Heb hier ook meegelezen en zal eens een reactie plaatsen. Mijn NOD is 9 juni. Heb 25 mei pregnyl gespoten voor een eisprong en dus de 26ste 's avonds een eisprong gehad. Een week later 1 juni heb ik een 2de pregnyl spuit gehad, ter ondersteuning van de eventuele innesteling. Wanneer zou ik kunnen testen? Want ik zal op dit moment nog positief testen door de pregnyl. Hoop dat iemand mij kan helpen. Dacht zelf aan dinsdag. Of kan het al eerder?
Ben niet.zo loperig naar de huisarts. Ik denk dat ie zegt: wacht is je NOD eens af. En het veranderd de boel toch niet. Bel vandaag de verloskundige voor afspraak eerste echo, dan leg ikhet voor. Ben benieuwd
Hier ook beetje maar zolang t nietonder de streep komt is t goed . Vandaag 13 dpo normaal op 12 dpo al ongi . Ga zo testje halen