NOD-lijst 5 t/m 11 juni 2017 5 juni Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde MMM Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Smurfje1 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na 3e miskraam) Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam 6 juni Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mitchni - 23 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na mk) 7 juni 8 juni Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 9 juni 10 juni Hobbs- 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wondertjeinmaak - 28 jaar- 2e kindje - ronde 2 MMM 11 juni papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM Datumloos/buiten de lijst: ChanelM - 28 jaar - 1e kindje - 9 jaar MMM Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(1), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren! Zo mezelf op de lijst gezet, zag dat ik er nog niet bij op stond
@lerana die lopen inderdaad netjes op! En welke was dan echt de 'knaller'? Hij lijkt wel 2 dagen knallend...
Klopt hij was inderdaad 2 dagen positief de eerste had ik een smiley met clearblue in de avond en de 2e was in de avond negatief heb zelf het idee dat m'n eisprong op de dag van het 2e streepje is geweest
Woow jij hebt wel echt telkens een hele donkere streep bij jou is die ook 2 dagen echt positief als ik dat zo zie?
Misschien wel langer knalpositief. Heb daarna niet meer getest haha. En de 19e was ie al bijna positief maar liep het toch weer af. Ik plas bijna altijd hele donkere strepen en zonder clomid is het helemaal een zootje qua strepen.
Nee opzich ook niet nodig. Je eerste positieve test geldt als positiefpositief zeg maar. En door het temperaturen weet ik zeker dat mijn ei gesprongen is. De gyn belde net. Vrijdag HSG onderzoek. Iehhh
Ah succes meid t steldt niet veel voor . Wel extra kans op vruchtbaarheid dus zou daarna ook goed gaan klussen
Hoi dames. Ben een paar dagen niet geweest hier. Voelde me zwak, duizelig en misselijk. Weet niet of dat van de gonal f is of wat. Gelukkig voel ik me al iets beter. Alleen heb ik wel een opgeblazen gevoel. Ik ben het hormonen spuiten nu al zat. Haha. Nog even door bijten. @papillon oohhh spannend. Hoop dat het allemaal goed verloopt. Zelf heb ik echt geen goeie ervaring mee gehad. Zelfs de assistenten schrokken dat het zoveel pijn deed bij mij. Blijkbaar was ik de minderheid die extreme pijn ervaren had. Maar maak je er niet druk om. Zal bij jou wel goed gaan.
NOD-lijst 5 t/m 11 juni 2017 5 juni Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde MMM Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Smurfje1 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na 3e miskraam) Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam 6 juni Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mitchni - 23 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na mk) 7 juni 8 juni Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 9 juni 10 juni Hobbs- 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wondertjeinmaak - 28 jaar- 2e kindje - ronde 2 MMM 11 juni papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM Datumloos/buiten de lijst: ChanelM - 28 jaar - 1e kindje - 9 jaar MMM Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren! Zo mezelf op de lijst gezet, zag dat ik er nog niet bij op stond.
Oh kan dat ook uitmaken dan? Ik had idd in de avond getest gisteren. Vorige ronde had ik eerst de hele tijd witte testen, toen werd het heel langzaam een streepje en opeens was hij knalpositief. Loopt dan weer heel anders als ik naar jullie testen kijk, @lerana en @papillons
Ik schijt 7 kleuren en ben echt niet kleinzerig ofzo. Maar brrr. Advies gekregen avond van de tevoren en in de ochtend pijnstilling in te nemen.