Ja als ik een ongebruikte test heb, zie ik een heel licht lijntje staan lijkt alleen donkerder door de urine en grijs.. Hij zou roze moeten zijn..
Ik zie wel een duidelijke streep.. Ik denk dat je morgen of over morgen een nog duidelijkere streep gaat Krijgen welke testjes zijn er?
Als ik zo’n streepje zou zien, dan zou ik denken dat het raak zou zijn..!! Ze zeggen toch altijd een streep is een streep?? Ik hoop het in ieder geval voor je!!!!
@Kimmetjuh90 ik heb Sensitest early 6 dagen voor nod. @RV88 ik ben heel voorzichtig na 2 miskramen maar na afgelopen maand helemaal.. Toen had ik zulke streepjes nog 5 dagen na nod en een vmk.
Oh die bleven bij mij altijd omo wit vind ik fijne testjes maar ik snap je voorzichtigheid. Ik duim voor je mop!
Hey deze groep is nog actief Dames, 20 maart de test die positief was had op mijn eisprong gereageerd. Blijk dus een heel laat eisprong te hebben gehad. Nu ben ik wel echt zwanger 25 april heb ik mijn echo dan zal ik rond de 7 weken zijn. Pln ik zie het streepje duidelijk zonder te turen Ik denk wel dat het raak is hoor Morgen of overmorgen nog eens testen Kim ik blijf voor je duimen dat het toch snel raak is voor je. En dat jullie een wondertje mogen krijgen. Ik gun het je zo.
Aah ok. Jij ziet het duidelijker, maar ik hoo toch dat het oploopt. (Sorry dat ik zo laat reageer, was een drukke dag)
@Pln Ik zie em ook, wat spannend. Hoop dat het toch stiekem een goed lijntje is/wordt @Kimmetjuh90 deze maand allebei op roze? Gaan we samen zwangeren @hier Vandaag is de bloeding gestart. Was even vergeten hoeveel dat wel niet kan zijn Hopelijk ben ik er snel weer vannacht. Vanmiddag vond ik de pijn nog te verwaarlozen, alleen menstruatiekramp. Maar nu wordt het wel wat duidelijker. Bij m'n eerste miskraam was het hell, dus hoop dat het me nu bespaard zal blijven. Als ik even uitga van ook tijdens deze mk cyclus een standaard cyclus van 28, zoals voorgaande ronde, is m'n nieuwe NOD 4 mei, zal ook even het lijstje weer aanvullen.
Graag deze lijst bijhouden!!! NOD-lijst 5 t/m 11 maart en april, door tot volledig roze! • zwanger maart groepje:❤️ Uitgerekend op.... Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 - uitgerekend op "13 november 2018" PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 - uitgerekend op “13 november 2018” Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + pregnyl - uitgerekend op...... Eva2011, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 - uitgerekend op “16 november 2018” Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 - uitgerekend op..... ______________________________________ • maand APRIL 2 april Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde ronde 4 7 april Kimmetjuh90, 27 jaar, 2de kindje, ronde 5 MMM Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 2 8 april Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 9 na mk) 9 april: MamaTuttebel, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 11 april RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) 15 april Dielle, 36 jaar 4e kindje, ronde 4 (ronde 1 na 2 vmk) ______________________________________ • maand MEI 1 mei 2 mei 3 mei 4 mei Toeteke, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1. 5 mei 6 mei 7 mei 8 mei 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei Datumloos: Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, cyclus van slag+pauze MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8(1e na mk) ______________________________________ Vlinderkindje ☆ MotherOfAnAngel, 23 jaar Dielle, 36 jaar LilPoppy, 32 jaar Totaal: 11 Wachtbankje (8), Zwanger (6), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0), Vlinderkindje (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!
Graag deze lijst bijhouden!!! NOD-lijst 5 t/m 11 maart en april, door tot volledig roze! • zwanger maart groepje:❤️ Uitgerekend op.... Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 - uitgerekend op "13 november 2018" PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 - uitgerekend op “13 november 2018” Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + pregnyl - uitgerekend op...... Eva2011, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 - uitgerekend op “16 november 2018” Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 - uitgerekend op..... ______________________________________ • maand APRIL 2 april Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde ronde 4 7 april Kimmetjuh90, 27 jaar, 2de kindje, ronde 5 MMM Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 2 8 april Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 9 na mk) 9 april: MamaTuttebel, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 11 april RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) 15 april Dielle, 36 jaar 4e kindje, ronde 4 (ronde 1 na 2 vmk) ______________________________________ • maand MEI 1 mei 2 mei 3 mei 4 mei Toeteke, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1. Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 7. 5 mei 6 mei 7 mei 8 mei 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8(1e na mk) ______________________________________ Vlinderkindje ☆ MotherOfAnAngel, 23 jaar Dielle, 36 jaar LilPoppy, 32 jaar Totaal: 11 Wachtbankje (8), Zwanger (6), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0), Vlinderkindje (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!
Graag deze lijst bijhouden!!! NOD-lijst 5 t/m 11 maart en april, door tot volledig roze! • zwanger maart groepje:❤️ Uitgerekend op.... Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 - uitgerekend op "13 november 2018" PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 - uitgerekend op “13 november 2018” Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + pregnyl - uitgerekend op...... Eva2011, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 - uitgerekend op “16 november 2018” Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 - uitgerekend op..... MamaTuttebel, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 - uitgerekend op +- 15 December 201 ______________________________________ • maand APRIL 2 april Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde ronde 4 7 april Kimmetjuh90, 27 jaar, 2de kindje, ronde 5 MMM Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 2 8 april Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 9 na mk) 9 april 11 april RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) 15 april Dielle, 36 jaar 4e kindje, ronde 4 (ronde 1 na 2 vmk) ______________________________________ • maand MEI 1 mei 2 mei 3 mei 4 mei Toeteke, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1. Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 7. 5 mei 6 mei 7 mei 8 mei 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8(1e na mk) ______________________________________ Vlinderkindje ☆ MotherOfAnAngel, 23 jaar Dielle, 36 jaar LilPoppy, 32 jaar Totaal: 11 Wachtbankje (8), Zwanger (6), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0), Vlinderkindje (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!
Ik heb mezelf op roze gezet! Was de groep even vergeten want kreeg geen meldingen! Maar inmiddels zwanger en aan het genieten Dames die nog wachten op testen succes! Dames die negatief hebben getest, hopelijk snel op roze!
Zo...! Wat een verhaal..! Dan heb jij ook in onzekerheid gezeten, zeg!! Wat fijn voor je dat het toen daarna alsnog meteen raak was!! Gefeliciteerd!!
Jammer dat je hier niet actief was! Konden we jouw spannende wachtdagen en testdagen niet meelezen! Ben heel blij voor je!! Gefeliciteerd!!!!