Spannend....!! Ja, ook met die ‘zeurende buikpijn’ kan het echt nog alle kanten opgaan.....! Ik had deze keer ook echt een zeurende buik‘pijn’..! Soort ‘zwaar’ gevoel. Ik duim voor je!!!
Jeeeeey vanmorgen geen bloed meer gespot, hopen dat t wegblijft... kan niet wachten tot de eerste folikel meting, wil zo graag verder Gisteren me ingeschreven bij de sportschool,en mocht gelijk sporten gister avond, wat een heerlijk gevoel! Ik ben blij
Ahh!! Super!! Kun je nu mooi deze periode afsluiten.. Fijn dat je er zo in staat!! Goed in je vel zitten, daar valt en staat alles mee!
Ja, ik denk dat t ook wel helpt in de wachtweken, lekker even sporten een uurtje 3 dagen in de week, ik voelde me gisteravond ook echt goed. zou vandaag weer kunnen gaan maar moet niet te snel willen natuurlijk
@RV88 het blijft confronterend maar ik maak zelf de keuze om hier te schrijven dan weet je dat er positieve testen voorbij komen dat gun ik ook iedereen. Soms vind ik het alleen lastig dat dames met een 2de kindje of meer die net beginnen al heel erg teleurgesteld zijn.. Ik ging uit van zeker een half jaar tot een jaar en na 4 mnd was het raak dat had ik nooit verwacht dus ik was enorm blij. Dat ging dus fout. En nu zijn we al 14 maanden verder dan toen we officieel begonnen ofwel al bijna 1,5 jaar. Dat vind ik onwijs lang. En de gyn zei dat je er tegenwoordig 2 jaar voor uit moet trekken om zwanger te worden, dat doet echt pijn als ik daaraan denk. Februari is nog heel ver weg. Ik voelde me gisteren en vandaag wel goed. Sporten gaat erg goed, weer een kg afgevallen afgelopen week en zo tobben we maar aan... Komende week weer nachtdienst. Als het komende ronde niet raak is dan ben ik echt heel benieuwd in mei.. Vorig jaar werd ik in mei namelijk zwanger, stiekem vestig ik daar dan m'n hoop op. Ik ben nu overigens met alternatieve therapie gestopt, ik wil de focus even van het zwanger worden af hebben en op ons nieuwe huis leggen, dat lukt aardig. Daarnaast ook met homeopathische medicatie gestopt die hun hadden voorgeschreven na mijn mk omdat je die niet in combinatie met zwangerschap mag gebruiken, Oeps. Wie weet lag 't daar aan? Menstruatie heeft nu toch wel goed doorgezet overigens. Verder weet ik niet wat ik kan doen behalve sporten, gezond eten, geen alcohol/roken, manlief die vitamines inneemt en ontspannen. Komende ronde gaan we ook pre-seed glijmiddel gebruiken dus we gaan het zien! Heb jij nog getest? Voorzichtige proficiat!
Gefeliciteerd @RV88! Wat fijn!! Hier zijn we alledrie ziek. En dat nu het eindelijk beter weer is, jammer!
Ik kan mij voorstellen dat dat heel moeilijk voor je moet zijn... Ik hoop echt dat je snel zwanger bent, maar daar heb je natuurlijk geen fluit aan.... aan je leefstijl ligt het in ieder geval niet.. de mooie zomermaanden komen er gelukkig weer aan, de zon doet volgens mij ook wonderen (dat gevoel heb ik altijd tenminste). Ik heb vanmorgen inderdaad weer even getest en de streep is weer ietsje donkerder..! Vind het heel spannend!
Ik heb me kunnen inhouden vandaag met testen en ook nog geen rood gespot... Wel veel meer moeten plassen vandaag en af en toe zeurt het een beetje in mijn buik. De kliertjes van Montgomery lijken meer zichtbaar viel mij op. Misschien allemaal dingen die ik WIL zien/merken Ik hoop morgen nog geen rood te zien. Morgen dpo 10. Heb korte LF dus vind het spannend worden
Ik denk dat ik nog 1 dag, Miss 2 dagen afwacht. Miss is de zeurende buikpijn een voorbode van de ongi. Als dat zo is dan zou het morgen of overmorgen toch door moeten zetten.
Ik was tussendoor wat duizelig, maar of dat daaraan gelinkt kan worden weet ik niet. De kliertjes van Montgomery waren meer zichtbaar. Ik zie het meestal meteen daaraan. Borsten lijken ietsjes gevoeliger. Paar dagen terug nog geen verschijnselen
Poeh.. Ik kijk net naar de datum... nog 4 dagen en dan begint mijn reis af en aan in t ziekenhuis... Ik hoop dat ik niet net al de vorige ronde elke dag hoef te komen, maar ik ga daar voor nu nog maar wel vanuit.. de spanning begint nu alweer.. proberen los te laten ... komt vast weer goed, ik haat t om bloed te prikken want t is bij mij extreem moeilijk.. dus ook ga me voorbereiden op een week vol helse prikken..