@Dielle proficiat, ik duim voor je dat het goed gaat. Hier gaat m'n humeur van kwaad tot erger.. Stomme horrormonen!zit al voor de 3dedag op rij in de sportschool om m'n frustraties kwijt te raken. Ben zo boos en verdrietig vandaag. Een vriendin van m'n schoonmoeder is oma geworden. 2 weken overtijd dus ik hoor het nu al 2 weken aan. Zeis zwanger geworden toen ik een miskraam kreeg en m'n schoonmoeder zegt steeds dat ze OOK lang bezig is geweest (10 mnd), hoezo ook? Je zoon al bijna 1,5 jaar!! Kan hier zo slecht tegen.. Zo'n verdriet. Maar ze hebben geen idee want ik sla gewoon compleet dicht als 't erover gaat. En ik heb al helemaal niet de behoefte om over m'n vmk te praten. Bah zal wel door 't slechte weer komen dat 't vandaag niks is.
gelukkig houden ze je nu wel goed in de gaten! Heel spannend allemaal...! Probeer stress te voorkomen, laat het over je heenkomen en focus je op het positieve (zover dat kan).
Graag deze lijst bijhouden!!! NOD-lijst 5 t/m 11 maart en april, door tot volledig roze! • zwanger maart groepje:❤️ Uitgerekend op.... Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 - uitgerekend op "13 november 2018" PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 - uitgerekend op “13 november 2018” Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + pregnyl - uitgerekend op...... Eva2011, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 - uitgerekend op..... MamaTuttebel, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 - uitgerekend op +- 15 December 201 ______________________________________ • maand APRIL 2 april Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde ronde 4 7 april Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 2 8 april Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 9 na mk) 9 april 11 april RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) 15 april Dielle, 36 jaar 4e kindje, ronde 4 (ronde 1 na 2 vmk) 26 april Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 5 ______________________________________ • maand MEI 1 mei 2 mei 3 mei 4 mei Toeteke, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1. Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 7. 5 mei Kimmetjuh90, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 MMM Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 14 (ronde 10 na mk) 6 mei 7 mei 8 mei 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8(1e na mk) ______________________________________ Vlinderkindje ☆ MotherOfAnAngel, 23 jaar Dielle, 36 jaar LilPoppy, 32 jaar Totaal: 11 Wachtbankje (8), Zwanger (6), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0), Vlinderkindje (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!
Na vorige week een mooi hartje, maar een klein vruchtje, was er vandaag bijna geen hartactie meer. Vruchtje is blijven hangen op ongeveer 6 weken, had al 8 weken moeten zijn. Bloeden is maandagavond al begonnen, hopelijk zet de miskraam snel door. @Dielle Ik hoop heel erg voor je dat 3 keer scheepsrecht idd opgaat! @Pln Sterkte meis, elke keer een vmk moet er ook erg inhakken. @Kimmetjuh90 Hopelijk deze maand eindelijk geluk. Loslaten is sowieso al moeilijk en helemaal met al die ziekenhuisbezoeken elke keer.
Mijn "vind ik leuk" Is niet zo gepast lees ik...uiteraard was dat een reactie op je antwoord naar mij Wat erg zeg. Hoop voor je dat het snel doorzet. Knuffel
Ik wacht nog even met mezelf op roze te zetten tot ik mijn NOD voorbij ben. Merk dat ik wel heel angstvallig elke keer mijn ondergoed check bij het naar de wc gaan. En het papiertje naloop na het afvegen. Die 2x vmk heeft er toch wel ingehakt. Hopelijk snel NOD voorbij, Dat is al een prettig idee. Vanmorgen wel verloskundige gebeld alvast voor een afspraak. Heb ik iets om naar uit te kijken. De assistente wilde hem niet eerder plannen dan 7+5 pff. Gevraagd of niet eerder kon, maar ze is anders bang voor teleurstelling als ze eerder doen ivm dat miss hartje nog niet zichtbaar klopt. Had het toch liever weekje eerder gehad maar ja...eerst maar eens zo ver komen
@Yaraatje oh wat verschrikkelijk om te moeten lezen, mijn hart breekt meteen weer. Heel veel sterkte meis, ik weet precies hoe jij je voelt. Die angst zal ik altijd houden ben ik bang. Succes met het verwerken. Hele dikke knuffel!
Bedankt allemaal. Heel raar, zo kapot als ik er maandag, dinsdag en vanmorgen over was, nu voel ik me eigenlijk heel relaxt. Begin al wat stolseltjes te verliezen en krijg ook steeds wat meer kramp, dus hoop dat het snel doorzet en we weer verder kunnen. Zal vast nog wel momenten krijgen dat het weer binnen komt en het weer even heel moeilijk is, maar voor nu kijk ik weer naar de toekomst.
Jeetje wat knap, ik was na 2 dagen verdriet heel rustig maar meer in de zin van gevoelloos. Verschrikkelijk vond ik dat. En nog heb ik er bijna een jaar later weleens last van. Koester deze zwangerschap, maar super knap dat je vooruit blijf kijken. Goed voor jezelf zorgen nu. Liefs
Ben er ook nog niet overheen hoor, lees net een bericht van een goede echo, zelfde termijn, dat komt dan weer hard binnen. Voorlopig zal ik wel heen en weer gaan tussen verdriet en de hoop voor de toekomst. Maar rust is er wel gelukkig. Laat het forum voorlopig maar voor wat het is als dat lukt. Hoewel je er zeker ook fijne dingen uithaald, was ik veel blijer en ontspannener deze zwangerschap in gegaan als ik niet alle erge verhalen hier had gelezen. Ga me verder ook niet inlezen over pillen of curretages, hopelijk komt het er vanzelf uit en anders laat ik me alleen voorlichten door het ziekenhuis en zie ik wel. Jij ook heel veel succes voor de toekomst, hopelijk heb je snel een plakker en eindelijk je eigen kindje in je armen. Knuffel!
Ik snap je keus, misschien is t ook wel even goed een stapje terug te nemen en even afstand van t forum.. Ik wens je nogmaals veel sterkte toe en dat het gauw loskomt zodat je verder kunt ❤ dikke knuffel!