@Dielle wauw proficiat! Het is je zo gegund meis. Geniet ervan! @Kimmetjuh90 wat fijn dat alles goed is gegaan, nu die spannende wachtweken weer. Ik duim voor je. @RV88 veel plezier met de echo @didi79 hoe is het bij jou? Hier op het wachtbankje, cd 16. Volgens mijn app gisteren de ovulatie maar ik zit meestal op cd 16 pas als ik zelf test. Dit keer niet getest, en ook wil ik weer proberen niet voor m'n nod te testen. Vanavond en morgen nog maar eens gezellig maken en weer afwachten. Ik blijf hopen dat het raak is deze keer.. Vorig jaar mei raakte ik zwanger, hopelijk doet het weer m'n lichaam goed! Succes meiden, we gaan dit keer echt voor roze!
Ik ben deze maand wel rustiger. Met name eerste 2 weken minder mee bezig geweest, wel gepland vrijen maar niet tegen onze zin in uiteraard. En nu voel ik me ook heel relaxt. Paar dagen vrij, genieten van het weer en m'n vrije tijd, we zien het wel einde van de cyclus. Ik hoop dit tot 5 mei vast te kunnen houden.
Hier gaat het goed.. Geen buikpijn meer de laatste dagen! En vrijdag laatste dag menstruatie... Dus op naar mijn ei, flo app geeft vrijdag voor nu.. Andere apps ook vrijdag of zaterdag! Geen ovutesten... Mijn man heeft komende week late dienst, dus hopelijk donderdag en vrijdag en zaterdag tijd voor wat gezelligheid!
@Pln goed om te lezen dat je je relaxter voelt! Hopelijk is dit opnieuw jullie maand!! Ik duim voor je!!!
@Kimmetjuh90 @RV88 Ja dit wil ik ook wel zo volhouden maar die laatste week is altijd het ergste he.. Gelukkig kom ik maandag pas uit de nacht, dan ben ik 8 dpo dus dan vliegt de tijd hoe voelen jullie je?
Ik voel me wel relaxed ook eigelijk. Ergens de hoop dat t idd gelukt is dit keer maar t gevoel kiest geen kant.. dus zeg ik maar: het zal vast niet gelukt zijn.. stom,want t kan natuurlijk wel gelukt zijn, over 10 dagen zal ik t weten ben heel benieuwd Zal idd met de laatste week t wel wat lastiger krijgen, heb ik elke keer haha
Ik wil straks toch nog ovutesten gaan halen, die van Action zijn goed toch? Heb voor eerste zwangerschap eens ovutesten gebruikt van cb, maar 2x vals positief gehad.. toen nog heel onregelmatige cyclus na stop anticonceptie.
Sorry voor Mn late reactie! Had een drukke week! Tot nu toe mag ik echt niet klagen! Voel me heel goed. Ben ‘s avonds iets meer moe, maar ook dat valt erg mee. Het kan natuurlijk nog wel komen!
Goed om te horen! Ik tel de dagen af... Heb nu goede hoop maar er blijft een negatief stemmetje dat zegt "niet teveel hopen, niet teveel fantaseren het is waarschijnlijk toch niet raak". Lig deze ronde dagen en nachten lang te fantaseren hoe het zou zijn als het wel raak is.. Mijn hoofd neemt een loopje met me heel bizar dat je dat niet onder controle hebt.
Verschrikkelijk spannend weer.. wat zou het toch leuk zijn!!! Ik hoop het zo! Hoelang moet je nog wachten?
5 mei nod.. Dus vandaag pas 5 dpo. Wat gek als de tijd dan ineens zo langzaam gaat voor je gevoel he? Voor jou ook enorm spannend om op de echo te wachten! Leuk