Er zitten al best wat dames op het wachtbankje. Vanmiddag zelf even opnieuw een ovulatietest doen. Maar ga er vanuit dat het nog steeds niet positief is... al ik de vorige cyclus reken zou ik morge op dag 17 een positieve ovulatietest moeten hebben, zie het niet gebeuren...grrrr
Meeste hoor. Is volgens mij ook prima. Alleen het viel mij op dat ik dat nu ook heb en normaal dus niet.
Nee nahja,, de 2besure gaf een lichte 2de streep vanmorgen, maar niet noemenswaardig eigelijk... (en toch heb ik t gedaan!! ) net met fvegen behoorlijk wat slijm.. dus vanavond maar weer testen, de cb gaf ook negatief aan vanmorgen.. we zien t vanavond wel.. moet even kijken hoelaat ik vanavond een testje kan doen, moet namelijk om 19 uur bij mn vriendin zijn voor mn nagels.. en dan kan ik niet testen nahja dan maar hopen dat ik niet hoef te plassen,,, denk dat t dan tegen 22 uur aanloopt eer ik test? ik laat het weten!
Wanneer zou je je eisprong moeten hebben? en hoe veel dagen waren je vorige cycli? Je banner geeft aan over 6 dagen je eisprong(klopt dit?) dus dan zou je nu nog niet positief testen nee..
mn banner is t gemiddelde.. vorige cyclus was 24 dagen, ALS dit weer een cyclus van 24 dagen is dan kan ik elk moment een positieve test verwachten, nu ze nog ZOOOO licht zijn, denk ik dat t nog wel even duurt en dat mn banner misschien wel klopt, maar heb ook 1 ronde gehad, dat mn ovu test ineens knalde uit t niks,,, dus ik test gewoon lekker sochtends en savonds, en dan zie ik wel wanneer mn ei komt, ik pas daarna mn banner aan,, voor nu laten we t lekker op t gemiddelde staan
Ah dan snap ik het! ja drama die onregelmatige ongie's Testen knallen vaak uit het niks, hier deze maand wel met oploop gehad, maandan daarvoor vanuit het niets knalpositief. Vrouwenlijf zit gek in elkaar
ja joh, gek word ik er onderhand wel van haha ben blij als ik niet meer hoef te denken bij de 2de keer moeten plassen, ohja bekertje mee, testjes mee.. zo blij als ik gewoon naar de wc kan rennen en kan plassen zonder dat ik die dingen vergeet Nog heel even...... en dan kan ik weer onbezorgd plassen (officieel mag ik ook pas morgen beginnen met de testjes) dan zit ik op dag 10, maar wilde voor mezelf eerder beginnen
ja maar dat kan ik al 5 dagen van te voren hebben ook.. ik hoop dat rond 22 uur testen niet te laat gaat zijn... eerder kan echt niet
Meiden bedankt voor jullie lieve reacties vanmorgen❤️ Vandaag een drukke dag gehad op het werk en zo naar de bios... lekker afleiding zoeken! Hopelijk voor ons allemaal een roze maand!
NOD-lijst 5 t/m 11 Maart 2018 5 Maart BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 MMM SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 6 (2e na vmk) Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Haagsmeisje, 34 jaar, 2e kindje ronde 2 na mk LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 (2e ronde na mk) 6 Maart Ing87, 30 jaar, 2e kindje, 1e rond na MA Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 20 Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 7 Maart PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 3 Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 8 Na mk) 8 Maart Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Chrissie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 9 Maart Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 10 Maart Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + Pregnyl Zonnestraal, 26 jaar, ronde 7 MMM Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 11 Maart MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 2. Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 Sana88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2e kindje (1ste met nieuwe vriend) - ronde 5 (KID) Totaal: 24 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!*
Zo, ik mag ook op het wachtbankje Mijn eisprong was vandaag, en we hebben vandaag, gisteren en zondag geklust. Hopelijk is het genoeg en mag ik mezelf over een dag of 12 op roze zetten! @bijnamama1988 Ik lees verschillende dingen, maar als ik het goed bestudeer, op zijn vroegst 5 dagen na de eisprong.
Hier zijn de ovulatietestjes verder opgelopen Digitale geeft nog geen smiley, maar denk vandaag of morgen mijn piek.
NOD-lijst 5 t/m 11 Maart 2018 5 Maart BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 MMM SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 6 (2e na vmk) Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Haagsmeisje, 34 jaar, 2e kindje ronde 2 na mk LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 (2e ronde na mk) 6 Maart Ing87, 30 jaar, 2e kindje, 1e rond na MA Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 20 Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 7 Maart PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 3 Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 8 Na mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + Pregnyl 8 Maart Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Chrissie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 9 Maart Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 10 Maart Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 Zonnestraal, 26 jaar, ronde 7 MMM Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 11 Maart MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 2. Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 Sana88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2e kindje (1ste met nieuwe vriend) - ronde 5 (KID) Totaal: 24 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!*