Ik heb de action en 4 predictors in huis(2early en 2express) maar die wil ik eigenlijk bewaren tot Ik wat meer denk dat ik zwanger kan zijn hihi. Wil wel nog kv gaan halen maar morgen doe ik dus een action test.
Jeetje ja dan snap ik dat je er even wat minder bent... Maar 3 dagen voor eisprong maak je zeker kans mee. En idd miss innesteling... Ik wil je niet gek maken maar ik zou dat ook denken Ben benieuwd naar volgende week
Is het dan zeker dat je niet zwanger bent door de waardes? Of is er nog een kans? Een tumor...jeetje...gelukkig dat datbjet niet was.
@Pln ondanks dat je maar een keer gemeenschap hebt gehad hoop ik toch dat het een innesteling is. Ik ga voor je duimen
Hmm je bedoelt of ik dan nog überhaupt zwanger kan raken door die verhoogde waardes? Geen idee eigenlijk in theorie mssn wel maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen
Spannend, morgenochtend weer testers. Kan niet wachten. Ik vind elke testtzo spannend!!! (Terwijl ik zelf nog tot maandag moet wachten.) Ik heb nog 3 sensitesten liggen van vorige ronde. Die kan ik 4 dagen voor NOD doen. Als mijn temp hoog blijft ga ik dus maandag testen.
Hier dus ook geen gevoelige borsten terwijl ik dat wel had verleden maand en ik zwanger was. Hopelijk wel een goed teken en komt het nog bij ons.
Hier eergisteren en gisteren tot vannacht 3 uur steken/krampen in onderbuik/liezen gehad. Nu is het gelukkig minder Straks om 07.30u lekker naar huis en slapen (heb nachtdienst) en wanneer ik wakker wordt tempen. Hopelijk is ie dan weer gestegen Heb ook enorme last van m’n borsten
Heb nog wat urine bewaard voor een predictor te doen maar ga het toch maar niet doen... bewaar hem liever voor als het wel raak is een keertje Nog meer testers vandaag???
Hallo dames, Denk dat ik voorzichtig toch maar op het wachtbankje blijf Wat ik vorige week dacht dat het begin van mijn menstruatie was, is enkel bij een aantale dagen bruin/rozige afscheiding gebleven. Erg vreemd, dit nog nooit eerder mee gemaakt. Cyclus kan ook erg in de war raken na een miskraam, dus ik wacht af.