Oh nee ik loop al de hele dag heen en weer... irritant! Kan eventuele innesteling zijn maar kan ook komen door het eten op vakantie!
Hallo dames, Ik heb net een spierwitte test gehad op cd23.. nod 9 maart. Ben ik te vroeg? Het was een extra gevoelige test van sensiteit.
@BlueEyedSoul88 en @Lisa280887 same here!! Gister ineens diarree Ik dacht mss kwam het van het eten, 2 dagen niks gehad door de operatie en toen ineens een lauw soepje...
Zolang je niet ongesteld hebt, zegt het allemaal inderdaad nog niks. Het kan altijd nog! Hier definitief klaar. Niks meer te zien, alleen turen. We gaan vrolijk verder naar ronde 2 straks
Jammer Lil, maar dan zie. We elkaar vast in het volgende topic Ik heb nog nooit zo'n spierwitte test gehad als ik wel zwanger was dus ga er eigenlijk van uit dat deze ronde ook voorbij is..
Ja is wel erg vroeg he, maar op de website staat dat je vanaf 6 dagen voor nod kunt gebruiken... Kon niet meer wachten haha
NOD-lijst 5 t/m 11 Maart 2018 5 Maart SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 6 (2e na vmk) Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Haagsmeisje, 34 jaar, 2e kindje ronde 2 na mk LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 (2e ronde na mk) Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 6 Maart Ing87, 30 jaar, 2e kindje, 1e rond na MA Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 20 Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 7 Maart PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 3 (ronde 1 na vmk) Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 8 Na mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + Pregnyl BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 MMM Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 8 Maart hrissie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 9 Maart Lovemykids4 , 39 jaar, 5de kindje ronde 1 na miskraam. Eva2011, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 10 Maart Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 MMM Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6l Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 11 Maart MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 2. Datumloos: Sana88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 27 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (3), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!
Oké dames, wie wil helpen? Ik ben bezweken dankzij de beschrijving van Sensitest. Die zegt dat je vanaf 4 dagen voor NOD kunt testen, dus ik kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen A. Zien jullie ook een schaduwlijntje? B. Of is dat een voorgedrukte streep? C. Of maak ik mezelf gek?
D. Ik zie m niet maar een foto maakt het minder zichtbaar. (En mijn ogen worden slecht dus ligt gewoon aan mij) Kan je m in negatief plaatsen?