Ik heb ook weer getest en ik dacht iets te zien. Echt verrekte bijna niks zeg maar! Krijg het ook niet op de foto en weet niet hoe je hem op negatief krijgt. En nu heb ik hem weggegooid en kan hem niet meer vinden
Hier zijn de menstruatie krampen er, dus zal wel een van deze dagen ongesteld worden. Voor degene die aan het testen zijn of nog gaan testen. Veel succes en dat jullie de lijst maar roze mogen maken ! Was pas 3de ronde, maar merk dat ik er nu wel goed van baal en beetje chaggie ben. Wel de 1ste ronde dat ik niet misselijk ben geweest, dus mocht dat de volgende ronde wel zijn, dan kan het wel iets betekenen.
Nee... meen je niet.. echt vervelend dat je dit vaker hebt...!! Rot streek.... het gevoel alsof je in de maling wordt genomen sterkte!
Ik heb vanmorgen getest en hij was helaas (nog) negatief...... volgens FF is mijn nod 7 maart, dus dat geeft nog een beetje hoop.... zucht...
Hier vandaag idemdito. Ook dpo 8 en mijn nod komt 9 mrt. Ook hier een spierwitte extra vroege zwangerschap dipstick spier wit Heb gelijk zo iets van : nou denk dat het nu toch niet raak is. Terwijl de hcg nog erg laag is waarschijnlijk. Heb jij ook met 6 dpo een innestelingsdip gekregen? Mijn temp is ook niet gestegen maar ook niet gezakt. Weet niet wat ik er van moet denken Denk dat ik ongi gaat worden. Heb wel gisteren en eergisteren veel steken in mijn vagina met vlagen, En last van lage rugpijn en steken in liezen.
Ik heb niet getempt. Dit is de eerste ronde dat ik symptomen bijhoud op FF en die wijzen wel op innesteling (kramp) en andere dingetjes die niet normaal zijn voor mijn doen. Heb heel veel pukkeltjes, moodswings, maagzuur, banden pijn na innestelingsdatum etc. Ik weet t ff niet. Weet wel van paar jaar terug dat m'n lichaam me enorm voor de gek kan houden. Daarbij komt dat ik ook de jongste niet meer ben dus wie weet duurt t gewoon veel langer nu. De eerste na drie maand zwanger, de tweede na anderhalf jaar maar toen waren we er niet bewust mee bezig (nare periode in relatie). Voor mijn gevoel nu wel goed geklust maar ook dat zegt natuurlijk niks...
Ik wacht tot volgende week zaterdag.. ik kreeg vorige cyclus op dag 10 na eisprong mijn menstruatie, dus dat zal volgende week vrijdag zijn mocht het weer zo kort zijn... dus wacht dat sowieso liever af...
Snap de teleurstelling maar krampjes kunnen ook iets anders betekenen. Zolang je nog niet ongesteld bent mag je hoop houden toch? Bij de tweede dacht ik ook steeds dat ik ongesteld zou worden. Na een paar dagen van die krampen testte ik positief. Het kan!
@bijnamama1988 Hahaha, ja: schuldig! Ik beken direct Op die van jou zie ik nog niets... Duimen!! Ooooh, ik vind het zo spannend hè! Dank jullie wel voor het meeturen Ik hoop zo dat ik morgen een duidelijker lijn test, dat het blijft plakken etc. etc... Maar goed, ik ben in ieder geval blij dat dit een klein bewijs is van dat een paar dingen in mijn lichaam goed zijn gegaan, dus daar genieten mijn vriend en ik nu maar van Door dit forum weet ik dat dat niet vanzelfsprekend is namelijk!
Ahhh jammer. Hier ook het gevoel dat ik ongesteld word. Maar zit pas 8 dpo van de 14. Dus ik geef nog niet op. Ik hoop dat de ongi krampjes komen van de zwangerschapssymptomen bij je dus ik ga hard duimen voor je.