Meiden ik ben aant werk dus even korte reactie, maar lees vanalles over een clubje maken oid maar wil even vermelden dat ik graag meedoe! Reageer vanavond wel wat uitgebreider
@Kimmetjuh90 @MotherOfAnAngel bedankt voor jullie reactie!! Wat wordt er veel gekletst vandaag! Kan het niet bijhouden! Hihi!
Stelletje kletskousen vandaag Ik ben echt heel misselijk. Ben gewoon schijnzwanger, ik doe mee zonder baby in m'n buik Maar denk dat ik het eindelijk moet afleggen tegen een van de vele virussen die nu hoogtij vieren. @Lovemykids4 Gekke vraag; ik draai hier al flink wat jaren mee (onder vorige accounts), ben jij dezelfde Bianca die zoveel vruchtwater had? Haha, dit klinkt nu heel stom. Maar als jij het bent, weet je vast wat ik bedoel
Oh en ik ben helemaal voor een geheime Facebook groep. Dan kan ook niet iedereen meelezen. Als jullie je naam op fb even in een pb aan me doorsturen, maak ik wel een geheime groep aan en voeg ik je toe
Yep die ben ik Had bij Isabella polyhydramnion. Teveel vruchtwater waardoor ik een hele grote buik had. Leuk dat je weet dat ik het ben Heb nog die buik foto's Zal eens kijken. Gevonden
He wat naar... nee hier precies zo, mijne is normaal ook van ‘komt wel goed’ en alles en dat hij dat zo zegt vind ik maar niks:S Nee idd geen ei gevonden deze maand, maar vorige maand dus ook al niet. Die maand ervoor zeker wel! Ik merkte toen ook gelijk gevoelige borsten na die eisprong, wat ik nu dus al twee maanden nier heb! Ik leer mn lichaam wel kennen, dat is zeker. Ik heb dus wel LH pieken ook. Maar hoe betrouwbaar dat is vraag ik me nu af... het lijkt wel alsof ik windeieren leg maar een vriendin van mij die ook in de mmm zit, heeft dat een keee nagevraagd aan haar gyn. Die zei dat dat zeeeeeer zeldzaam is en dat als je menstrueert dat je dan iig een ei hebt gehad! Zul je net zien dat ik straks bij die 0,0134727 % zit... ik zou nu ‘zogenaamd’ 14 dpo zijn maar door lage temperaturen zegt FF dat ik m helemaal niet heb gehad :S en ik had net wat lichtbruin al bij afvegen (smerig praatje sorry) maar ik denk dat ongi er aan zit te komen. Blij dat ik niet getest heb en niet zo’n hoge testdrang heb haha
Ik heb je verhaal toen gevolgd, ook omdat ik in die tijd zelf bezig was met zwanger worden enz. Wat vond ik het heftig voor je. Nooit vergeten.
Bleek te komen door de suikerziekte type 2 die ik toen had. Was idd een erg zware zwangerschap. Hoop dit keer niet zo'n grote toeter te krijgen of ieder geval dat ik niet zo veel vruchtwater meer krijgt tijdens de zwangerschap. Heb nu godzijdank geen suikerziekte type 2 meer Dat is wel gunstig
Meiden ik hoef ook niet zo nodig in een groep... sowieso niet op fb (anonimiteit) en ik probeer wat minder ermee bezig te zijn. Ik lees wel mee hier op het forum maar doe dat meer omdat ik benieuwd ben naar hoe het met de rest gaat. Mn lijf heeft me al meerdere malen flink in de maling genomen! Dus ik wil de focus er minder op leggen
Hoe heet de groep? Kan je me toevoegen? Bianca Faasen en dan de foto met het meisje met een Feyenoordshirtje aan als profielfoto