Net een veeg bruin met afvegen. Heb ook beetje ongi krampen. Als het innestelingsbloeding zou zijn dan is het rood toch? Iig vorige keer had ik roodverlies. Pff hoop niet dat het beginnende ongi is want dan zou mijn lf wel erg kort zijn
Ik hoor steeds dat t dan juist donkerder bloed is, soort oud bloed. Maar heb het zelf nog niet eerder meegemaakt. Duim voor je dat t innesteling is meid!
Wie nog meer bij de geheime Facebook groep wil, even een pb'tje naar @LilPoppy Gezellig en leuk om elkaar in de gaten te houden!!
Ben wel heel benieuwd hoe het zit, of je nu wel of geen eisprong hebt. Volgens mij was het bij mijn moeder wel zo, geen eisprong maar wel ongesteld. Maar zeker weten doe ik het niet, durf er niet zo naar te vragen nu, valt denk nogal op als ik daar specifiek naar ga vragen. Ze weet verder niet officieel dat we bezig zijn, denk dat ze het wel vermoed. Maar je hebt wel pcos dus? Afgelopen tijd had je wel mooie cyclussen toch? Mag je wel de mmm in als je dat zou willen? (Waar staat mmm eigenlijk voor?) Balen dat je ongi er weer aan komt
Hier was ik gisteravond en vandaag beetje misselijk. Dus beetje verwarrend, maar van toe straks beetje rood met afvegen, dus duidelijkheid dan toch gekomen. Ook nog steeds de krampen, dus zal hier dan echt wel van de menstruatie zijn en gaan we ons opmaken voor de volgende ronde, als het helemaal is doorgebroken dan zet ik mezelf wel op rood
Zal wel niet. Ik denk zelf een beginnende ongi. Ga dan wel keer met de ha babbelen want een lf van 8 a 9 dagen is erg kort lijkt mij. Zit nu pas op 7 dpo. Heb hier tarwekiemolie staan. Hoor soms dat die de lf ook wat langer kan maken. Weet iemand dat?
Daarom vind ik t hier vele malen prettiger, toch wat anoniemer nou ga ik er vanuit dat er geen bekende ikn dit groepje zitten.. in mijn omgeving kent niemand ZP... op FB vind ik t ruk dat t steeds minder anoniiem is allemaal... op hoop van zege dat niemand t te zien krijgt idd