Ik zie de tweede streep ! Voorzichtig gefeliciteerd Ps. Ik zit in de Facebook groep maar blijf hier ook meeschrijven hoor
Ik ga morgen niet testen, mijn man heeft nachtdienst, en omdat ik geen testen meer in huis heb, gaat morgenochtend niet lukken. En wij testen altijd samen (samen wachten op uitslag teminste).. Morgen nieuwe testen halen en dan op z'n vroegst donderdag testen, indien er dan nog een rood gekomen is!
Misschien een vreemde vraag, maar vertellen jullie je partner over die vroege (twijfel) testjes? Ik test dus alleen.... Hij hoeft mij niet zien plassen en de uitslag samen afwachten, tsja... Voel me zo opgelaten dat ik vroeg test. Hij zal t vast onzin vinden denk ik dan
Ik test liever ook alleen. Mn vriend hoort t vanzelf wel heb m helaas niks hieven zeggen, want bijn een negatieve test zeg ik gewoon niks, en komt t wel als we beide wakker zijn Als ik ooit positief test wil ik m verrassen (dat ligt al in huis verstopt) dus hopelijk kan ik t ooit gebruiken...
Mijn man zit er ook niet bij als ik ga plassen hoor... Dat doe ik wel alleen. Maar houd nu de test zo dat ik de utislag niet kan zien, bij de tweede zwangerschap kwam de uitslag zo snel, nog voor ik de badkamer kon verlaten!
@Eva2011 ik test alleen, mijn vriend weet het denk ik wel maar na alle teleurstelling wacht ie op mijn goede nieuws af. Hij houd ook niet van onzekerheden dus ik vertel het alleen pas als hij de dag na de nod nog positief is en menstruatie uit blijft.
Haha ja herkenbaar met die snelle doorloop en knaltesten. Ik heb een cyclus van max 27 dagen en bij m'n dochter door omstandigheden was het me helemaal ontschoten dat ik ongesteld had moeten worden. Op cd30 maar eens getest en zodra de urine doorliep kwam er al een knalrose streep.
NOD-lijst 5 t/m volledige roze! 5 Maart SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 6 (2e na vmk) Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Haagsmeisje, 34 jaar, 2e kindje ronde 2 na mk RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 (2e ronde na mk) Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 6 Maart Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 20 Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 7 Maart PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 3 (ronde 1 na vmk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + Pregnyl BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 MMM Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 8 Maart hrissie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 9 Maart Lovemykids4 , 39 jaar, 5de kindje ronde 1 na miskraam. Eva2011, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 Theetante, 40 jaar, 8e kindje, ronde ? 10 Maart Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 MMM Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6l Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 Pitaa91, 26 jaar, 3e kindje, 2e icsi 1e verse TP MMM 11 Maart MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 2. 1 april LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2. Datumloos: Sana88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 28 Wachtbankje (18), Zwanger (0), MMM (4), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!
NOD-lijst 5 t/m volledige roze! 5 Maart SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 6 (2e na vmk) Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Haagsmeisje, 34 jaar, 2e kindje ronde 2 na mk RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 (2e ronde na mk) Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 6 Maart Ing87, 30 jaar, 2e kindje, 1e rond na MA Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 20 Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 7 Maart PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 3 (ronde 1 na vmk) Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 8 Na mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + Pregnyl BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 MMM Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 8 Maart hrissie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 9 Maart Lovemykids4 , 39 jaar, 5de kindje ronde 1 na miskraam. Eva2011, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 Theetante, 40 jaar, 8e kindje, ronde ? 10 Maart Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 MMM Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6l Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 Pitaa91, 26 jaar, 3e kindje, 2e icsi 1e verse TP MMM 11 Maart MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 2. 1 april LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2. Datumloos: Sana88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 28 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (3), MMM (4), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!
Nee ik vertel het pas als ik een duidelijke streep heb (en dan twijfelt hij nog of die test wel klopt, hij ‘gelooft’ het telkens pas bij de echo)
Zit nu al weer een tijdje naast vl op de bank maar idd ook nog niks gezegd. Morgenochtend hopelijk goed nieuws te vertellen!