Ik denk dat deze website wel handig voor je is: http://www.ovulatie-berekenen.com/de-temperatuurmethode/ Ik denk dat je streepje te onduidelijk is op het moment voor een foto. Ik doe Mn best, maar ik zie nu niets... ik hoop het zo voor je!!
Bedoel je mij? Ik ben al op 8dpo begonnen met testen maar tot gisteravond echt omo wit. Ik weet niet of ik wat zie op je test maar je bent wel nog erg vroeg dus het kan zeker!
@Pitaa91 op jouwe zie ik iets @Eva2011 je bent hartstikke zwanger! Zie hem toch echt wel duidelijk hoor kruidvat mooi roze!
Hopelijk heb je gelijk! Ik hoop het echt hoor! Op donderdag sowieso wel opnieuw testen dan ben ik 12 dpo.
Ik blijf je volgen! Ook ik trek mij even terug, niet naar bedoeld, maar al die testen die voorbij komen hakken er in als een bom. Vooral omdat ik zojuist de stap genomen heb om verder onderzoek in het ziekenhuis te ondergaan. Heel veel succes dames!
@bijnamama1988 @MamaTuttebel Ik heb geen foto, kan het zelf ook maar slecht zien dus krijg hem er niet op. Ik test woensdag opnieuw, geen bloed of stolseltje meer gezien
Heb hem even uit elkaar gehaald om beter te kunnen zien, jaa ik zie hem zelf ook (dit is wel indroogslijntje, na ongeveer 4 uurtjes) en daarnaast heb ik ook met flits gemaakt. Zien jullie hem nu ook beter? 1tje orginieel en 1tje bewerkte foto.
Jij bent ook echt wel zwanger Hoor Jij bent 1 dag verder dan ik. En mijn test is niet zo duidelijk als die van jou Ik denk dat ik woensdag ook met de kruidvat 2 voor 5 gaat testen Woensdag gaan er meer testen geloof ik dus zal mooi zijn als we allemaal een flink positieve test hebben
Snap ik @Kimmetjuh90 en @BlueEyedSoul88 ik had het jullie ook eerder gegund dan mezelf. Het is ook niet eerlijk, de een hoeft maar te zuchten en is zwanger en de ander moet maanden, soms jaren lang wachten... ik blijf jullie volgen meiden!
Nee, dat hoeft niet. Ligt aan je basaal. Het moet 0,2 tot 0,5 stijgen. Elke lichaam is anders dus voor de een zal het boven 37 uitkomen en voor de ander niet. Mijn basaal is al 36,8/36,9 dus komt het sowieso boven 37 bij een kleine stijging.
Ik zie een tweede streep. Waarom denk je dat dat ongi klachten zijn. Het kunnen ook zwangerschapssymptomen zijn
Kan het niet beter verwoorden .vind het erg naar voor beiden dat er weer een ronde voorbij gaat en dat de lang gekoesterde wens weer niet in vervulling gaat. Snap heel goed dat de posi tests te confronterend zijn . Succes meiden!