Ik heb vanmorgen met de Predictor early getest. Zit op 9 dpo. Vorige maand ook getest met dat merk. Ik vind ze fijn en duidelijk.
Oh wacht sorry ik heb het fout gerekend. Ben nu 9 dpo want de dag van punctie is dus niet meegerekend. Dus het kan nog steeds. Ik test pas na mijn nod (10 maart) en ik begin nu wel zat te voelen haha sorry.
Hé, wat grappig, toen ik dit weekend bij mijn ouders was piepte de hond ook toen ik binnenkwam! Hij is altijd wel heel blij en enthousiast om mij te zien, maar piepen heeft hij nog niet eerder gedaan. Straks weten mijn ouders dankzij hem dat ik zwanger ben :’)
Ik heb ze eerder gebruikt en was er toen niet zo fan van vandaar.. Maar ik wacht geduldig tot mijn lading sensitest weer binnen is.
Ja dan is/kan je temperatuur veel hoger zijn Wanneer je wakker bent gaat je lichaam ook weer uit de slaapmodus en word actiever dus warmer
Dit gebeurde mij vorige week. Deden ze bij de vorige zwangerschappen ook. Best irritant, elke keer als je gaat zitten springt er weer een kat op schoot.
Eerste werkdag en ook nu definitief dat ik op rood kan. Zal vanavond even de laptop even aanzetten en het aanpassen of iemand moet toevallig toch de lijst aanpassen, dan mag degene als die dat wilt mij ook op rood zetten. Op naar april
NOD-lijst 5 t/m volledige roze! 5 Maart SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 6 (2e na vmk) Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Haagsmeisje, 34 jaar, 2e kindje ronde 2 na mk RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 (2e ronde na mk) Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 6 Maart Ing87, 30 jaar, 2e kindje, 1e rond na MA Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 20 Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 7 Maart PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 3 (ronde 1 na vmk) Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 8 Na mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + Pregnyl BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 MMM Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 8 Maart hrissie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Eva2011, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 9 Maart Lovemykids4 , 39 jaar, 5de kindje ronde 1 na miskraam. Theetante, 40 jaar, 8e kindje, ronde ? 10 Maart Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 MMM Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6l Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 Pitaa91, 26 jaar, 3e kindje, 2e icsi 1e verse TP MMM 11 Maart MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 2. 1 april LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2. Datumloos: Sana88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 29 Wachtbankje (16), Zwanger (3), Ongesteld (4), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!
NOD-lijst 5 t/m volledige roze! 5 Maart SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 6 (2e na vmk) Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Haagsmeisje, 34 jaar, 2e kindje ronde 2 na mk RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 (2e ronde na mk) Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 6 Maart Ing87, 30 jaar, 2e kindje, 1e rond na MA Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 20 Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 7 Maart PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 3 (ronde 1 na vmk) Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 8 Na mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + Pregnyl BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 MMM Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 8 Maart hrissie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Eva2011, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 9 Maart Lovemykids4 , 39 jaar, 5de kindje ronde 1 na miskraam. Theetante, 40 jaar, 8e kindje, ronde ? 10 Maart Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 MMM Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6l Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 Pitaa91, 26 jaar, 3e kindje, 2e icsi 1e verse TP MMM 11 Maart MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 2. 1 april LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2. Datumloos: Sana88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 29 Wachtbankje (16), Zwanger (3), Ongesteld (3), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!
Ik had vandaag voor de eerste keer een testje gewaagd. Twee dagen voor mijn NOD. Negatief helaas. Nog geen tekenen van ongesteldheid. Ik ga nog een keer testen, de dag na mijn NOD. Als deze ook negatief is ga ik ervan uit dat ik ongesteld ga worden.
Als je een testje doet bij de tweede keer plassen binnen tien minuten met een restje eruit geperste urine (opgevangen, voldoende voor de test maar vrij licht van kleur) en er een veel vager streepje dan gisteren verschijnt, is dat dan vreemd? Pfftt ik ben ook zon muts. Gister de halve dag liggen slapen, was zo moe. Vandaag geprobeerd wakker te blijven, maar ben bekaf. Gister ook alleen een pakje crackers gehad en net een paar frietjes en die komen me bijna weer omhoog. Ik baal nu even van mijn lichaam en mijn testdrang. 12/13 dpo denk ik, 2 dagen voor nod.