nog 1 keer foto spammen hier Zo duidelijk voor 9 dpo. Is predictor early echt gevoeliger dan kv/tp2v5 euro,?? Die ligt namelijk klaar voor morgen ochtend. Al vertrouw ik predictor niet met die voorgedrukte inhammen waar de strepen horen te komen
Ik zie heel licht iets, zo zien mijn testen er in het echt uit maar krijg ze niet op de foto hoor. Van predictor ben ik geen fan maar als je 'm toch hebt zou ik hem pas wat later proberen 11 dpo ofzo? voorzichtige proficiat!
Nee hoor, jij hoort gewoon bij de 50% waarbij de innesteling wel goed gaat Proberen niet al te druk om te maken (hmmm, dooddoener) @hier: nog niks, kwaaltjes nemen af, krampjes her en der, kom nou maar gewoon! Wil nu ook ongesteld worden en door naar volgende ei!
Ik zou gewoon even afwachten en niet meer iedere dag testen. Het maakt je alleen maar onzeker en het gaat geen verschil maken in de situatie. Ik heb ooit gelezen dat je testen niet altijd op hoeven te lopen 2 strepen is gewoon zwanger en de onzekerheid dat het mis kan gaan is er voor iedereen. Zelfs nog bij 20 weken. Het worden gewoon 9 spannende maanden ik duim voor je dat het goed mag gaan!
Je hebt je antwoord gekregen in een ander bericht op het forum! Bovenste en onderste met elkaar vergelijken en de rest niet..
NOD-lijst 5 t/m 11 maart , door tot volledige roze! 5 Maart SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 6 (2e na vmk) Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Haagsmeisje, 34 jaar, 2e kindje ronde 2 na mk RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 (2e ronde na mk) Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 6 Maart Ing87, 30 jaar, 2e kindje, 1e rond na MA Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 20 Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 7 Maart PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 3 (ronde 1 na vmk) Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 8 Na mk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + Pregnyl BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 MMM Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 8 Maart hrissie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Eva2011, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 9 Maart Lovemykids4 , 39 jaar, 5de kindje ronde 1 na miskraam. Theetante, 40 jaar, 8e kindje, ronde ? 10 Maart Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 MMM Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 Pitaa91, 26 jaar, 3e kindje, 2e icsi 1e verse TP MMM 11 Maart MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 2. 1 april LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2. Datumloos: Sana88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 29 Wachtbankje (11), Zwanger (5), Ongesteld (8), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!
@MotherOfAnAngel l ik zie er helaas niets op, maar je bent nog vroeg dus het kan nog @Eva2011 prachtige oploop, gefeliciteerd!! Hier de menstruatie precies op tijd gekomen dus ik mag op rood
@MamaTuttebel neeeeeeee! heel veel succes in de volgende ronde @MotherOfAnAngel het is vandaag beter te zien @Eva2011 jij bent zwanger! Duidelijk!
Hier is mijn temp gezakt naar 37,2 (basaal is 37,8/37,9). Ik voel ook helemaal niks. Dus ongi zal wel vandaag of morgen komen. Vraagje voor degene die nu zwanger zijn en temperaturen, is jullie temp constant hoog gebleven tot NOD? En de andere keren dat jullie ongi werden, zakte het gelijk naar basaal of geleidelijk?
Nee we doen niet aan een volgende ronde Haha! We gaan pas eind van het jaar of begin volgend jaar verder!
@MotherOfAnAngel ik zie heel vaag iets.... Voor 9 dpo al netjes @Pln ja ik weet t, maar toch zoek ik die bevestiging @MamaTuttebel och nee meis... Wat jammer! @Theetante ook jammer voor jou @hier: dit worden een paar lastige weken tot echo. Heb me nog nooit zo verward en onzeker gevoeld...
O ja, was ik even vergeten. Heel veel succes met de andere plannen en ik hoop dat wanneer je weer begint, je heel snel zwanger mag zijn
Dames , ik ga even niet meer zo actief zijn omdat we even een pauze in lassen Haha! En ik teveel net mijn telefoon zit Wel wens ik iedereen snel een mooie test in handen.. En de zwangeren gefeliciteerd en geniet