Ik had mn baarmoedermond maar even gevoelt, omdat ik nu echt geen testjes wil "verspillen" en t voelt nog dicht aan dus ik wacht gewoon nog tot morgen of zondag voor ik begin te testen
Snap me helemaal. Je moet er op deze manier continu mee bezig zijn. Veel stress lijkt me Maar ik duim hard voor je
het gaat met mij ook bergafwaarts ben mega erg uitgeflipt tegenover de vader van mn oppaskindje, en daarna kwam die clear blue reclame op tv van zullen we t proberen, en toen ben ik flink in janken uitgebarsten... ik heb t momenteel mega zwaar, ook omdat ik niet weet hoe en wat er de 20ste besloten gaat worden, dat maakt me bang.. ik probeer me sterk te houden maar vandaag is mn muur helaas ingestort en zie ik t niet meer zitten... ik kan niet meer.. pfff sorry dames, ik denk dat de 20ste hier de stekker eruit gaat... alles en iedereen gaat me steeds meer tegenstaan, tegenslag op tegenslag keer op keer.. ik wil niet meer...
Och meis, wat moet jij een rotdag hebben vandaag. Ik snap het helemaal als je er even geen zin meer in hebt om hier te komen hoor! Hoop alleen wel dat we je daarna weer een keer terug zien... Weet niet wat ik moet zeggen verder, vind het zo rot voor je allemaal.
Mijn vriend wil niet dat we de stekker eruit trekken.. en hij vind dat ik er boven moet staan.. nog heel even... want eind mei stopt het oppassen, misschien heb ik dan ook wat meer ademruimte... heb ook niet elke dag zo een kuthumeur.. misschien toch eerst t gesprek afwachten..
We hebben allemaal van die dagen, en misschien ben je prikkelbaar omdat je ei er aan komt? Het gesprek dinsdag gaat gewoon helemaal goed komen! ik snap dat je na al die maanden de handdoek in de ring wilt gooien, maar geef ajb nooit de hoop op. Je hebt een droom en doet er alles aan om die waar te maken. In mijn ogen ben je gewoon een supersterke vrouw.
Ik vind dit echt super lief, dank je wel! Doet zeker goed ❤ waar een wil is, is een weg, en ik kom er wel hoe hobbelig mijn weg ook zal zijn
@Kimmetjuh90 mijn duimen draaien overuren voor jullie! Hopelijk kun je vandaag snel achter je laten en gaat volgende week alles in een super zwangere stroomversnelling! Hier komt er nu dan eindelijk een einde aan mijn menstruatie, na 9 (!!!!!) dagen! Maar vraag me nu af of het vorige week donderdag is begonnen of maandag pas (omdat er de eerste 2 dagen weinig en het weekend minimaal bloedverlies was; en maandag barste het echt los). Maar ik laat mijn NOD even op 5 april staan, en dan zien we wel.. ik doe niet aan temperaturen of ovutesten; we gaan vanaf morgen lekker aan de slag (om de dag klussen)..
[QUOTE="Kimmetjuh90, post: 21351463, member: Dank je, ik tel pas een nieuwe cyclus als ik echt veel verlies..[/QUOTE] Eerste 2 dagen wel genoeg bloedverlies voor tampongebruik.. Dus daarom telde ik vanaf donderdag al. Maar toen op zaterdag en zondag bijna niets..
Eerste 2 dagen wel genoeg bloedverlies voor tampongebruik.. Dus daarom telde ik vanaf donderdag al. Maar toen op zaterdag en zondag bijna niets..[/QUOTE] Er word ook wel eens gezegt vanaf helder rood bloed pas tellen.. maar bij mij brak t nu dus gelijk in volle glorie los op 14 dpo ik vind t ook erg lastig altijd...
Maar vanavond gaan we het dus nog niet gezellig maken, nog steeds bloed! Ben er nu wel echt klaar mee.. En nu ook 2 zieke kindjes in huis! De jongste sinds donderdag, en de oudste sinds vannacht ook! Spuitluiers en overgeven, zo zielig! Wasmachine draait weer overuren...
]NODlijst 5 t/m 11 maart en april, door tot volledige roze! 5 Maart SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 (2e ronde na mk) Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 6 Maart Ing87, 30 jaar, 2e kindje, 1e rond na MA Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 7 Maart PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 3 (ronde 1 na vmk) Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + Pregnyl BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 MMM Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 8 Maart Chrissie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Eva2011, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 9 Maart Lovemykids4 , 39 jaar, 5de kindje ronde 1 na miskraam. Theetante, 40 jaar, 8e kindje, ronde ? 10 Maart Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 MMM Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 Pitaa91, 26 jaar, 3e kindje, 2e icsi 1e verse TP MMMM 1 april LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2. 2 april Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 3 april Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 7 5 april Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 2 Kimmetjuh90, 27 jaar, 2de kindje, ronde 5 MMM 8 april Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 9 na mk) Datumloos: Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 4 (ronde 1 na 2 xvmk) MamaTuttebel, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 (verder jn mei) Totaal: 28 Wachtbankje (0), Zwanger (5), Ongesteld (14), MMM (5), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!
Wat dachten we de van om een kopje te maken op de lijst * zwanger * uitgerekend En de test van maart weg te halen.. alle datums van maart zijn al voorbij we beginnen allemaal weer ergens in April? Ik plaats wel even 1 en moeten jullie maar kijken, of we daar mee verder gaan of de oude versie?