Dat is veel, maar je bent wel echt heel vruchtbaar gezien je 3 hele vroege miskramen hebt gehad! Hopen dat er een blijft plakken hoor! Wanneer heb je getest bij de mk van 3.6?die is nog voor je nod geweest denk ik. Dat is wel een reden waarom ik deze ronde echt niet meer voor nod ga testen, een heel hoog percentage gaat namelijk voor nod mis en is onopmerkbaar en word aangeduid als menstruatie. Ik zie dat wij beide wat langer bezig zijn als de de anderen hier, en daarbij ons eerste kindje extra spannend! Mijn man en ik worden steeds ongeduldige, hebben deze maand al 9x gemeenschap gehad, normaal ligt dat de eerste 2 weken wel iets lager haha. Iets als kansen goed willen benutten. Fingers crossed, duimen voor een mooi wondertje dat blijft zitten.
Oh, ik ben trouwens na miljoenen testen vandaag wel overtuigd dat ik zwanger ben, haha. Zo zeer dat ik mezelf hier gewoon al erbij zet!
Graag deze lijst bijhouden!!! NOD-lijst 5 t/m 11 maart en april, door tot volledige roze! • zwanger maart groepje:❤️ Uitgerekend op.... Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 - uitgerekend op "13 november 2018" PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 - uitgerekend op “13 november 2018” Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + pregnyl - uitgerekend op...... Eva2011, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 - uitgerekend op “16 november 2018” Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 - uitgerekend op..... LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 - uitgerekend op "10 december 2018" _______________________________________ • maand APRIL 1 april LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2. 2 april Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde ronde 4 7 april Kimmetjuh90, 27 jaar, 2de kindje, ronde 5 MMM Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 2 8 april Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 9 na mk) 9 april: MamaTuttebel, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Datumloos: ,Dielle, 36 jaar 4e kindje, ronde 4 (ronde 1 na 2 xvmk) Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, cyclus van slag+pauze MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8(1e na mk) _______________________________________ Vlinderkindje•• MotherOfAnAngel, 23 jaar Dielle, 36 jaar Totaal: 10 Wachtbankje (5), Zwanger (7), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0), vlinderkindje (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!
Ik word 12 dpo ongi normaal. Testte 11 dpo en 12 positief en werd 13 dpo alsnog ongi. Nadat me test weer negatief was Tel deze miskraam niet echt mee. Dit is zo' moment waarop het heel vaak fout gaat zonder het te weten. Toch blijf ik altijd vanaf 9-10 dpo testen.
Aah zo ja, het maakt het niet minder erg uiteraard, ik had een tijdje iedere menstruatie al intense verdriet. Maar afgelopen miskraam kan ik toch beter hendelen. Zoiezo minder heftig als de eerste, en ik dacht al dat het zo zou aflopen. Maar mijn geduld raakt helaas wel op, en de dagelijkse confrontatie is moeilijk. Ik ga deze ronde toch echt niet voor de nod testen.aar heb wel goede hoop.
Wat veel dames al op het wachtbankje spannend. Hier nog witte ovulatietestjes en bij mij lopen ze vaak op . Dus moet denk nog paar dagen geduld hebben. Hopelijk komt ie deze week nog
Hier krampjes en steken in linker eierstok. Ook al ietsje eiwitslijm Ovu nog negatief. Zou me ei al groeien ?! Cd9
]Graag deze lijst bijhouden!!! NOD-lijst 5 t/m 11 maart en april, door tot volledige roze! • zwanger maart groepje:❤️ Uitgerekend op.... Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 - uitgerekend op "13 november 2018" PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 - uitgerekend op “13 november 2018” Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + pregnyl - uitgerekend op...... Eva2011, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 - uitgerekend op “16 november 2018” Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 - uitgerekend op..... LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 - uitgerekend op "10 december 2018" _______________________________________ • maand APRIL 1 april LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2. 2 april Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde ronde 4 7 april Kimmetjuh90, 27 jaar, 2de kindje, ronde 5 MMM Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 2 8 april Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 9 na mk) 9 april: MamaTuttebel, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 11 april RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) Datumloos: ,Dielle, 36 jaar 4e kindje, ronde 4 (ronde 1 na 2 xvmk) Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, cyclus van slag+pauze MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8(1e na mk) _______________________________________ Vlinderkindje•• MotherOfAnAngel, 23 jaar Dielle, 36 jaar Totaal: 11 Wachtbankje (7), Zwanger (7), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0), vlinderkindje (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen!
Oh moeder natuur wat laat je ons lang wachten. De tijd kruipt voorbij... Nog 1,5 week te gaan. Sorry dames ik ben erg ongeduldig deze ronde. Hoe is het met jullie?
@LilPoppy nog getest? Hopelijk een mooie oploper @Kimmetjuh90 spannend hoor. Nog even geduld. Wanneer ga je je eerste test doen denk je?
Duurt lang he. Hier nog steeds aan het wachten op een ei. Merk wel al wat meer afscheiding en zie al een licht 2e streepje op de ovulatietest dus denk dat het begin is van de oploop. Hopelijk ergens rond Pasen mijn ei hahaha (toepasselijk )
Dinsdag,dan 10 dpo Normaal heb ik altijd een week voor ongi dat mn borsten pijn doen tot dat ik bloed, nu heb ik helemaal geen last van mn borsten... plus mn temp die hoog is, ik weet dat ik geen hoop moet hebben maar God dit maakt t wel moeilijk hoor om er niet op te hopen haha