@Kimmetjuh90 spannend hoor! @Dielle heel toepasselijk zo met de Pasen. Wel vrij met Pasen? Kun je alle tijd nemen voor elkaar @RV88 welkom op het wachtbankje, duimen dat we over 2 weken een roze streepje hebben! @LilPoppy ik ben ook benieuwd naar je testen @Ddtje hoe is het met jou, hoeveel dpo zit jij nu? @MotherOfAnAngel nog even geduld, daarna weer 2 spannende weken!
Yeah mn wondfo testen zijn binnen, alleen staat er dat t vanaf 25miu meet, dan kan ik ze pas gebruiken vanaf 14 dpo...?
Ja ik kan echt niet meer wachten haha zo irritant mn huis is schoon, mn hond is kapot van al t lopen... Ik moet een andere afleiding vinden hahah
Vriendlief heeft t zojuist nog moeilijker gemaakt voor mij om te wachten met testen hij heeft een rompertje besteld met de tekst mama's knuffel, die is net binnen gekomen.. nu hoop ik alleen maar meer dat t raak is
Wondfo is precies hetzelfde als kv2v5. Die minimale waardes wat erop staan (bij alle merken!) moet je niet naar kijken.
Graag deze lijst bijhouden!!! NOD-lijst 5 t/m 11 maart en april, door tot volledige roze! • zwanger maart groepje:❤️ Uitgerekend op.... Bijnamama1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 - uitgerekend op "13 november 2018" PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 - uitgerekend op “13 november 2018” Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM Menopur + pregnyl - uitgerekend op...... Eva2011, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 - uitgerekend op “16 november 2018” Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 - uitgerekend op..... LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 - uitgerekend op "10 december 2018" _______________________________________ • maand APRIL 1 april LilPoppy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2. 2 april Ddtje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Leinrob, 34 jaar, 2e kindje, ronde ronde 4 7 april Kimmetjuh90, 27 jaar, 2de kindje, ronde 5 MMM Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 2 8 april Pnl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 9 na mk) 9 april: MamaTuttebel, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 11 april RV88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) 15 april Dielle, 36 jaar 4e kindje, ronde 4 (ronde 1 na 2 xvmk) Datumloos: Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, cyclus van slag+pauze MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8(1e na mk) _______________________________________ Vlinderkindje•• MotherOfAnAngel, 23 jaar Dielle, 36 jaar Totaal: 11 Wachtbankje (8), Zwanger (7), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0), vlinderkindje (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) *Vergeet ook niet om TOTAAL onderaan de lijst aan te passen![/QUOTE]