Dat weet ik niet haha Maar weet dat er bijvoorbeeld op clearblue digitaal zonder conceptie indicator staat 50 hcg vanaf de dag van verwachte menstruatie. En op testen van 10 staat 6 dagen voor ons En op testen van 12.5 /25 staat 4 dagen voor verwachtt menstruatie En mijn hcg waarde (persoonlijk dus) was 121 op 13 dpo Dat betekend 60+/- op 11 dpo Minstens 30 (dus positief bij een test van 25mui/l
Ah zo oke nahja ik zie t vanzelf wel wat er gebeurt dinsdag, ik durf er echt niet vanuit te gaan.. maar toch voelt t wel alsof t wel gelukt is dit keer, misschien omdat ik te graag wil ofzo.. kan niks anders doen dan afwachten Mn vriend wil dat ik morgen test maar dan maak ik m niet blij want de test gaat negatief zijn.. (ik heb van 2besure ook nog liggen die is vanaf 10miu) misschien die doen ipv de wondfo morgen.. Ik weet t echt niet... :/
@Kimmetjuh90 probeer vol te houden tot dinsdag! Je kan het Hier pas 5 dpo (zo en ma knaltesten). Sinds m'n vorige zwangerschap geen pijnlijke borsten meer gehad maar men wat kunnen hormonen gekke dingen doen met je lijf. Dat ze er maar voor zorgen dat er een goede innesteling plaats vind!
Dank je lieverd, ik ga echt mn best doen om pas dinsdag te testen hoop dat het lukt. Ik duim ondertussen ook voor jou!
Hier wat buikkrampen, ook heel veel plassen maar niet pijnlijk.. Dus ik denk geen blaasontsteking dat heb ik wel vaker gehad das niet tof. Nog een week aftellen!
Vanmorgen getest met wondfo en 2besure, wondfo was omo wit en op de 2besure dacht ik na lang staren wel een heeeeeeel licht streepje te zien, maar ik beschouw m als negatief en ik zie wel wat de komende dagen brengt
Haha nou idd he Enige merkwaardige wat ik ervaar is dat mn tieten geen pijn doen, normaal altijd een week voor NOD doen die krengen mega zeer, nu helemaal niks.. ja afentoe jeukende tepels, of een steekje meer niet.. oh en ik heb lage rugpijn, wat ik normaal ook niet heb voor mn nod..Ik wacht gewoon af wat de testen gaan doen de komende dagen..