Ik moest net naar de huisarts voor iets anders. Maar ze vroeg naar hoe het ging (ze weet dat we bezig zijn voor een 2de) en toen legde ik mijn verhaal voor en nu wil ze me toch doorsturen naar ziekenhuis ivm mijn endometriose. Dus ik heb voor vrijdagmiddag een afspraak staan.
@Geeske85 haha zo leer je hier weer nieuwe afkortingen kennen mommyof1 heeft het al uitgelegd wij lopen dan gelijk, hier ook cd13, maar ik verwacht mn ei pas over een paar dagen. @mommyof1 wel erg fijn dat je huisarts je verwezen heeft. Hopelijk geeft het je meer rust. Krijg je vrijdag ook een echo? Misschien krijg je dan meer inzicht over een mogelijke eisprong.
Ja, de gynaecoloog zal een echo maken. Maar sinds vandaag echt krampjes in mijn buik en dikke witte afscheiding. Laat het alsjeblieft een naderende eisprong zijn.
Waarom gebruik je geen CB? Ik ben ook overgestapt. Ik werd er helemaal knetter gek van. Nu is het gewoon een smiley of niet. Kost alleen wel meer maar als je redelijk regelmatige cyclus heb verbruik je niet zoveel per maand
Ik heb ze ook vandaag gekocht. Belachelijke prijs, maar je hebt wel wat. Mij irriteert het mateloos dat mijn testen tuur blijven. Voel af en toe wat steekjes in mijn eierstokken, dus er zit wat te broeien daar. Morgenochtend nog de action test en vanaf woensdag de cb. Ik verwacht ook echt woensdag of donderdag mijn ei.
Via internet heb ik ze gekocht. Meteen 20! En als het mee zit gebruik ik er 5 per cyclus. Dese cyclus helaas langer maar ik krijg er exht de zenuwen van! Inderdaad dat turen en dat is ook niet goed voor je denk ik dan. Plus dat ik ze gebruik in de ochtend, ipv middag tijdens werktijden. Niet te doen. Hihi succxes hoop dat het werkt
Hoe ziet jullie afscheiding eruit voor/na/tijdens vruchtbare dagen/eisprong? Bij mij is het nu dikkig, wit, bijna lobbig & wel rekbaar... Daarom benieuwd naar jullie.
Ik kan daar weinig vanuit gaan heb ik het idee. Soms water, soms wit slijmerig. Alles behalve dik korrelig. Afgelopen twee maanden liep ik twee dagen voor me positieve ovulatie test bijna leeg! Of ik in me broek pieste! En deze maand helemaal niet. Vandaag een beetje. Maar had ook vandaag positieve test. Door mij ben je misschien nog niet wijzer
***NOD Lijst 6 t/m 12 december 2018*** 6 december Spullie, 35 jaar, 1e kindje, ronde 4 Kly073, 27 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) ronde 3 Hazel90, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde Didi79, 39 jaar, 3e kindje, ronde 10 (20-12 gynaecoloog) Mijn kindje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 7 december Witvlindertje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 12 8 december Mommyof1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Simone, 41 jaar, 3e kindje, ronde 1 Bruisballetje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 9 december Nietjuhh1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 10 december Waxinelichtjes,31 jaar, 2e kindje, ronde 1 11 december Geeske, 33 jaar, 2de kindje en 4e ronde! 12 december Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lisa890, 29 jaar, 2de kindje, ronde 9 Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Gerdia,26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Totaal: 18 Wachtbankje (6), ZWANGER (0), Ongesteld (0), MMM (0) Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] & [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg en vul je gegevens in, werk ook even de totalen bij.[/QUOTE]
Hier ook met CB ovulatietesten aan de gang.. Ik vind ze vooral handig omdat je ze met ochtendurine mag gebruiken! Het is de eerste maand dat ik ze gebruik en volgens mijn app moet mijn eisprong binnen 2 dagen zijn.. Benieuwd of er morgen een smiley zal staan Maar ik heb ook wel eens gelezen dat de testen van CB minder gevoelig zijn, heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb schrik dat ze negatief zullen blijven hier.. Maar misschien is dat omdat ik telkens aan zwangerschapstesten moet denken als ik op een stokje plas
Mijn 1e cyclus na de pil was 43 dagen. Dag 28 eisprong Bij mijn zoontje was m’n 1e cyclus na pil 35 dagen Voor de pil jaaaaaren geleden was hij netjes 28-30 dagen Dus t kan zomaar dat t nog even duurt voor je eitje springt. Ik dacht toen ook vruchtbaar slijm te hebben pp dag 14... was t gewoon van de dag ervoor gezellig maken (dat van man is ook rekbaar Whaha goor praatje) Fijn dat ze een echo maken, dan weet je wat meer
Hier baal ik ontzettend Mijn man heeft eens in de zoveel tijd een abces (heel naar) en wordt daar ook voor behandeld maar wat denk je. Precies nu ik ei pijn krijg... heeft hij een abces en wordt t niks. Dus ik ben bang dat ik straks van t lijstje af kan en doorschuif naar eind januari Baal, ben verdrietig maar kan t niet op hem afreageren want hij tobt hier zelf al mee en wil m geen schuldgevoel geven