NOD Lijst 6 t/m 12 december 2018*** 6 december Spullie, 35 jaar, 1e kindje, ronde 4 Kly073, 27 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) ronde 3 Hazel90, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde Didi79, 39 jaar, 3e kindje, ronde 10 (20-12 gynaecoloog) Mijn kindje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Zompi88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 7 december Witvlindertje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 12 Lilasasa, 38 jaar, 1e kindje, ronde 5 8 december Mommyof1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Babette77, 41 jaar, 3e kindje, ronde 1 Bruisballetje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Krily, 24 jaar, 1e kindje, ronde 17 Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 14 9 december Nietjuhh1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Maja - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 10 december Truusjee, 29 jaar, 1e kindje, ronde ??? (MMM 5e ronde clomid, dec start IUI) Mijz11, 37 jaar, 4e kindje, ronde 1 Mamavanluki , 25 jaar , 3e kindje , ronde 2 11 december Geeske85, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 12 december Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lisa890, 29 jaar, 2de kindje, ronde 9 Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Gerdia,26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Wennepen80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 14 Totaal: 26 Wachtbankje (17), ZWANGER (1), Ongesteld (4), MMM (1)[/QUOTE]
Hier ook op rood. Deze maand dus een Cyclus van 24 dagen. 4 dagen ter vroeg ongi geworden.. Baal Hiervan. Meiden met positieve testen gefeliciteerd...
Ik heb vanochtend getest (want nerveus over de oploop), en volgens mij is de streep nu nog beter zichtbaar. Morgen officieel nod, dus misschien dan een cb test doen. Ook omdat ik me best rottig voel, heel misselijk. Alles voor het goede doel natuurlijk, maar het lijkt me wat snel om nu al zo misselijk te zijn. Succes met testen op zaterdag @Babette77 !
Jammer meiden! @mommyof1 , @didi79 , @Spullie en @Jeansflower , @Nietjuhh1990 Succes volgende ronde! @lilasasa Gefeliciteerd! Gaat de goede kant op! Hier helemaaaaaaal geen symptomen! Heb er weinig vertrouwen in
NOD Lijst 6 t/m 12 december 2018*** 6 december Spullie, 35 jaar, 1e kindje, ronde 4 Kly073, 27 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) ronde 3 Hazel90, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde Didi79, 39 jaar, 3e kindje, ronde 10 (20-12 gynaecoloog) Mijn kindje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Zompi88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 7 december Witvlindertje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 12 Lilasasa, 38 jaar, 1e kindje, ronde 5 8 december Mommyof1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Babette77, 41 jaar, 3e kindje, ronde 1 Bruisballetje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Krily, 24 jaar, 1e kindje, ronde 17 Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 14 9 december Nietjuhh1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Maja - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 10 december Truusjee, 29 jaar, 1e kindje, ronde ??? (MMM 5e ronde clomid, dec start IUI) Mijz11, 37 jaar, 4e kindje, ronde 1 Mamavanluki , 25 jaar , 3e kindje , ronde 2 11 december Geeske85, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 12 december Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lisa890, 29 jaar, 2de kindje, ronde 9 Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Gerdia,26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Wennepen80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 14 Totaal: 26 Wachtbankje (17), ZWANGER (1), Ongesteld (6), MMM (1)[/QUOTE]
Vanaf wanneer begin je te rekenen met een nieuwe cyclus? Heb de hele dag onwijs koppijn, krampen en heb bruin bloedverlies? Kan ik dat dan rekenen als dag 1?
Hey meiden, Ik reageer zo even uitgebreid op iedereen maar ik heb even een vraagje. Ik heb sinds gisteren continue steken in mijn linker onderbuik (denk bij eierstok). Een beetje van die steken die ik bij de eisprong wel eens heb alleen dan veel vaker, de hele dag door. Het is niet zo erg dat ik dubbelvouw maar het voelt ook niet zo prettig. Nu heb ik vanmorgen getest en had een tuurstreepje of indroogstreepje. Ik test overmorgen denk ik nog eens. Maar herkennen jullie die steken? Moet ik daar iets mee? Zou het bijv eventueel een teken van een bbz kunnen zijn, mocht ik zwanger zijn? Of iets met mijn nier ofzo? Ik herken het namelijk totaal niet! Dacht zelf om dit weekend maar aan te kijken maar als die steken continue blijven om dan maandag maar even de ha te bellen.
Kan van alles zijn! Je eierstokken, bandenpijn bij evt zwangerschap, blaasontsteking Zou niet direct denken aan bbz Nieren zitten hoger en voelen als pijn in je flanken in je rug.
@Jeansflower bandenpijn ken ik en dat voelt anders. Blaasontsteking heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehad dus ik weet niet hoe dat voelt maar dat zal ik in de gaten houden. Waarom zouden de eierstokken steken kunnen geven als er (binnenkort) geen eisprong is? Is dat normaal?
Hoi allemaal! Voor iedereen met een positieve test gefeliciteerd! Al het beste voor de dames op rood en voor iedereen die nog in spanning zit heel veel succes! Ik heb niet veel meegekletst omdat ik echt niet wist waar ik aan toe was. Eisprong niet ontdekt en na de miskraam maar afwachten wanneer ik weer ongesteld zou worden. Vandaag is het doorgebroken en ik ben zo blij! Eindelijk duidelijkheid en we kunnen weer verder Mooie is ook nog dat ik volgens de app m'n eisprong ga verwachten op de dag dat we 15 jaar samen zijn en ik straks kan testen op de dag dat onze dochter jarig zal zijn! Toeval bestaat niet zeggen ze we gaan er voor!! Zet hem op allemaal en ik duim voor jullie
Blaasontsteking is meestal branden bij t plassen en ik had tijdens m’n zwangerschap weeen ervan Progesteron kan rare dingen doen. En zo kort na bevruchting denk ik niet dat je bbz al zou kunnen voelen maar zou t idd even checken als t zo blijft/erger wordt. Bij bbz zou je ook al snel knalpositief testen begreep ik van Google
Ik ben vandaag 8dpo. Vanmiddag liep ik in de action en kon het niet laten om een zwangerschapstest mee te nemen. Deze was helaas blanco, maar denk dak gewoon te vroeg getest heb 6 dagen voor NOD wel een teleurstelling maar zolang er nog geen rode vloed is houdt ik hoop..
Toevallig... hier is onze tweede geboren exact 2 jaar nadat we bekend hadden gemaakt dat we zwanger waren van de eerste! Ik zat met weeën aan de eettafel en deelde het herinneringsbericht op fb (poging om beetje te misleiden). @mommyof1 Je moet pas tellen bij doorzetten (helder rood bloed), bruinverlies hoort dan nog bij huidige cyclus. Ook schijnt het zo te zijn dat als het na 18.00u is, je de dag erna pas mag gaan tellen. Ik ben een beetje in de war.. Dacht dat het begonnen was, helder rood bloed gisteravond. Vannacht weer een beetje bruinverlies en sinds vanmiddag helemaal niks meer.. en ook geen krampen! Cyclus terugzetten (dus nog doortellen na cd28) of als nieuw laten staan? Misschien toch nog testen? Wat denken jullie?