NOD Lijst 6 t/m 12 december 2018*** 6 december Spullie, 35 jaar, 1e kindje, ronde 4 Kly073, 27 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) ronde 3 Hazel90, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde Didi79, 39 jaar, 3e kindje, ronde 10 (20-12 gynaecoloog) Mijn kindje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Zompi88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 7 december Witvlindertje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 12 Lilasasa, 38 jaar, 1e kindje, ronde 5 8 december Mommyof1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Babette77, 41 jaar, 3e kindje, ronde 1 Bruisballetje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Krily, 24 jaar, 1e kindje, ronde 17 Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 14 9 december Nietjuhh1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Maja - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 10 december Truusjee, 29 jaar, 1e kindje, ronde ??? (MMM 5e ronde clomid, dec start IUI) Mijz11, 37 jaar, 4e kindje, ronde 1 Mamavanluki , 25 jaar , 3e kindje , ronde 2 11 december Geeske85, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 12 december Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lisa890, 29 jaar, 2de kindje, ronde 9 Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Gerdia,26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Wennepen80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 14 mmm door vervroegde overgang Totaal: 26 Wachtbankje (16), ZWANGER (2), Ongesteld (5), MMM (2)
Whauw @didi79 gefeliciteerd ❤️ Zou dat bij mij ook nog kunnen? Woensdagmiddag testje gedaan daarna bruine afscheiding. Gisteren 2 keer schoon ‘normaal’ maandverbandje maar zat niet vol. En nu helemaal niets meer. Wel wat lichte krampen. Of had ik dan echt woensdag al wel iets op een testje hebben moeten zien?
@didi79 gefeliciteerd!! Wat geweldig, kan me de shock goed voorstellen! @Nietjuhh1990 sterkte @mommyof1 zou wel geweldig zijn als jij straks ook met hetzelfde positieve verhaal komt!
Update van mij. Ik kon het niet laten, test gedaan, sneeuwwit helaas Blijf kramp houden, dus menstruatie zal niet lang meer op zich laten wachten verwacht ik..
NOD Lijst 6 t/m 12 december 2018*** 6 december Spullie, 35 jaar, 1e kindje, ronde 4 Kly073, 27 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) ronde 3 Hazel90, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde Didi79, 39 jaar, 3e kindje, ronde 10 (20-12 gynaecoloog) Mijn kindje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Zompi88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 7 december Witvlindertje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 Baasje, 32 jaar,1e kindje, ronde 12 Lilasasa, 38 jaar, 1e kindje, ronde 5 8 december Mommyof1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Babette77, 41 jaar, 3e kindje, ronde 1 Bruisballetje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Krily, 24 jaar, 1e kindje, ronde 17 Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 14 9 december Nietjuhh1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Maja - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 10 december Truusjee, 29 jaar, 1e kindje, ronde ??? (MMM 5e ronde clomid, dec start IUI) Mijz11, 37 jaar, 4e kindje, ronde 1 Mamavanluki , 25 jaar , 3e kindje , ronde 2 11 december Geeske85, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 12 december Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lisa890, 29 jaar, 2de kindje, ronde 9 Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Gerdia,26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Wennepen80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 14 mmm door vervroegde overgang Totaal: 26 Wachtbankje (16), ZWANGER (2), Ongesteld (6), MMM (2)
Tnxs, Hier nog steeds niet heel erg doorgezet. Eigenlijk meer bruin dan rood, terwijl ik normaal als mijn ongi begint toch echt een vloedgolf heb met helder rood bloed. Dus dit is zo raar voor mijn cyclus. Ben ook echt even helemaal in de war. Ook al een paar dagen echt een blok op mijn maag alsof ik ieder moment boven de pot kan gaan hangen. Wacht nog ff rustig af totdat het gaat doorzetten....
@didi79 Gefeliciteerd!! Wat een verrassing na het bloedverlies en zoveel rondes.. Hopelijk is het een plakkertje. @Nietjuhh1990 Succes met wachten.. Balen he hoe je lichaam je kan plagen! Hier nog een weekje wachten tot NOD. Ik ben benieuwd of we deze keer weer naar de strak 28 dagen gaan of dat het toch weer langer gaat duren..
Hi meiden, Ik zal even een update geven & mijn verhaal wat uitgebreider vertellen. In februari 2017 bevallen van onze zoon. Hierna weer (net als voor mijn zwangerschap) aan de prikpil ivm endometriose. In april laatste prikpil laten plaatsen. Begin juni een doorbraakbloeding. Op 3 augustus een positieve ovulatietest, maar menstruatie bleef uit. Ivm endometriose mocht ik 5 september bij mijn gynaecoloog komen. Zij constateerde met de echo dat ik geen baarmoederslijmvlies had. Ik werd toen voor 3 strips aan de pil gezet. 7 november laatste pil. 10 november in de avond begon bloedverlies en dit duurde tot en met 13 november. Ik begon al vroeg met ovulatie testen zodat ik hem eventueel niet zou missen. Ik had toen op dinsdag 20 november een ‘positieve’ ovulatietest. Hij was even donker als als de andere streep & ook was test streep iets breder. Ik had ook afscheiding. Vanaf die maandag ervoor had ik erge ‘eisprong/groeipijn’ en dit duurde echt meer dan een week. Ook bleef de afscheiding op en af komen. Afgelopen woensdag toch een test gedaan op dag 26. Negatief & na afvegen bruine afscheiding alleen met afvegen. Gisteren ook in 2 maandverbandjes maar niet bom vol. Ook alleen bruin. Toen ik gisteren tijdens douchen naar binnen ging had ik bruin slijm. Vanmorgen had ik tijdens afvegen rood/bruin (dacht dat het door ging zetten) daarna dus niets meer. Ik moest contact opnemen vandaag met gynaecoloog als ik niet ongesteld zou zijn. In mijn ogen ben ik niet ongesteld (ondanks dat ik echt veel krampen heb) dus gebeld en kon om half 3 terecht voor een echo. Mijn baarmoederslijmvlies was dus zei ze, dat kon passen bij pilgebruik. Maar er zat ook een follikel van 12 mm. En die follikel maakt me nu in de war.... Want wat betekend dit? Zit ik anders in mijn cyclus dan ik denk? Dus komt die eisprong nog? Maar waar komt dan nu dat bloed vandaan? (Moet ik dus weer gaan testen ook misschien met ovulatie testen?) Of is dit wel echt mijn menstruatie? Maar zou dat eitje dan niet meoten zijn opgelost als die niet is gesprongen 2 weken geleden? Jullie snappen.... Ik ben aardig in de war. Wie kan me geruststellen/hoop bieden?
Phoe... ik vind het wel allemaal heel heftig voor je ! Snap heel goed je frustratie en dat je zo in de war bent. Ik kan je helaas niet helpen. Misschien moet je even alles rusten. En je lichaam ze gang laten gaan. En onder tussen gewoon gezellig maken ? En dan vanaf je echte menstruatie weer beginnen met je ovulatie testen. Maar begrijp wel dat je dat misschien niet wilt! Zou ik ook hebben Hihi Succes ermee ! Hoop dat je snel wat duidelijkheid mag krijgen
Hier zojuist witte test op 12 dpo. Verwacht dat ik door ga naar de volgende ronde. Nu mn menstruatie maar afwachten...
Kon die dame van de echo t niet voor je verklaren? Ik had bij mijn zoontje na de pil 3 weken erna 3 dagen bruin bloed. Toen 3 weken later eisprong & zwanger dat was dus toch een soort ‘ongesteldheid’ Maar met groottes van follikels heb ik geen ervaring
@didi79 gefeliciteerd!!! Wat fijn! Precies zoals de huisarts zei: vaak als je de afspraak voor de gyn hebt staan ben je ineens zwanger! @Baasje wat jammer! Ga je nu een jaar verder ook naar de huisarts? Of wachten jullie nog