Gelukkig maar! Ik ga zondag beginnen. En denk dat ik in de avonden ga doen. Moet rond zelfde tijd toch? O echt. Dan hoop ik heel erg dat je binnen nu een halfjaar zwanger bent.
Hoi allemaal! Graag zou ik me "voorzichtig" willen toevoegen om mee te kletsen. We hebben een dochtertje van bijna 4 en zouden graag voor een broertje of zusje willen gaan. Vorige maand was ronde 1 en meteen raak maar helaas uitgelopen op een vroege miskraam. Gisteren getest en de test is weer spierwit, sinds vandaag is het bloedverlies gestopt. Als ik de vroege miskraam als menstruatie aanhoudt dan zou ik rond volgend weekend m'n eisprong weer moeten hebben (ga maar ovulatietesten gebruiken voor de zekerheid) en is m'n nod op 8 dec. Ga dit keer ook maar niet meer zo vroeg testen Op naar een mooie roze lijst
***NOD Lijst 6 t/m 12 december 2018*** 6 december Spullie, 35 jaar, 1e kindje, ronde 4 Kly073, 27 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) ronde 3 7 december Didi79, 39 jaar, 3e kindje, ronde 10 Witvlindertje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 12 8 december Mommyof1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Simone, 41 jaar, 3e kindje, ronde 1 Bruisballetje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 december Nietjuhh1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 10 december Waxinelichtjes,31 jaar, 2e kindje, ronde 1 11 december Geeske, 33 jaar, 2de kindje en 4e ronde! 12 december Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lisa890, 29 jaar, 2de kindje, ronde 9 Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Gerdia,26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Totaal: 15 Wachtbankje (0), ZWANGER (0), Ongesteld (0), MMM (0) Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] & [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg en vul je gegevens in, werk ook even de totalen bij.
Ja dat is kort haha. Maar als dat voor jou normaal is, dan is het prima lijkt mij Wat een bofkont ik zit ook vast aan 8 dgn. Afijn. Na het weekend testen. Ik ook!
Eerste twee x snel zwanger zeg je? Ik ook (met 37 en 39 jaar), maar geen garantie dat het altijd zo gaat dus. Wij gaan t ook maar afwachten. Succes!
Weer spannend dames! @SimoneM hoe oud zijn je kindjes? En spannend dat het dan binnen 6maand raak moet zijn, hopelijk heb je snel een positieve test in je handen. Hier ook altijd lange heftige menstruaties, nu op dag 3, maar nog steeds om het uur verschonen. Morgen krijg ik een menstruatiecup binnen, hopelijk bied dat nog meer uitkomst, want zoals nu op m'n werk is het geen doen om zo vaak te verschonen. Maar doorlekken in m'n witte pak zit ik ook niet op de wachten..
@gerdia ik hoor wel goede verhalen over zo'n cub, hopelijk werkt t voor jou ook! Mijn kinderen zijn 4 en 2.5, meisje en een jongen. Zou voor hen ook echt super zijn, vooral mn dochter is dol op baby's
Ik was beide zwangerschappen in de eerste/tweede ronde zwanger, nu ronde 10 en nog niets.. bij de eerste was ik 35 jaar en bij de tweede 37. Nu wordt ik 39, maar hoop toch nog op natuurlijke manier zwanger te mogen raken. Afspraak bij gyn op 20 december, dus we hebben nog anderhalve maand om het zelf te doen..
Jouw cyclus is volledig normaal. Alles tussen de 2 en 8 dgn is normaal heb ik eens gelezen. Bij de meeste dames is het ongeveer 5 dgn, vandaar mijn verbazing eigenlijk. Ik wil je niet ongerust maken, nergens voor nodig! Lekker testen na het weekend
Ik lees (clear blue) dat je 3 uur vooraf niet naar de wc geweest mag zijn. Nou, dat haal ik alleen s nachts. Ik test dus s morgens bij het opstaan, volgens mij kan dat prima.
Met ochtend urine gewoon? Ik plas altijd snachts wel 1 of 2 keer... Dan kan het toch sowieso wel gewoon direct in ochtend?
Ik begon ongeveer 5 dgn van tevoren en dan 1 keer. Als de test donker werd ging ik 2x testen. Ik voel mijn eisprong, op de dag van de bijbehorende steken en pijntjes ging ik ook met de cb testen (tussen de middag). Die was positief, maar we hadden 's avonds echt geeeeen zin. Dus ik dacht: verloren ronde. Volgende ochtend heel vroeg toch het gedaan en het was raak. Denk dat ik het deze ronde ook maar zo ga aanpakken. Ik slikte vanaf de eisprong ook tarwekiemolie. Kan toeval zijn, maar ik ga het weer proberen. Wie weet.
Ja als het langer dan 3 uur in de blaas zit is het genoeg geconcentreerd. Hoe lang heb jij over de eerste gedaan? * lees nu net dat de LH piek 's ochtends het hoogst is, maar het beste wordt weergegeven tussen de middag. Wel met de geconcentreerde urine.