Ik loop gelijk met Tjar85 dus ik denk morgen 8 DPO. Veelste vroeg haha. De innesteling hoeft nog niet eens zijn geweest. Misschien ga ik wel testen op de laatste dag van deze groep haha
NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018 6 juli (0) 7 juli (2) Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor) PBV, 39 jaar, 2e kindje, ronde 1 na vmk 8 juli (6) Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 8 Truusjee, 29, 1e kindje, ronde 16 Esther, 27 jaar, ronde nog niet officieel begonnen, 3e kindje Mupp, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 9 juli (2) Madeliefje26, 27 jaar, 2e kindje, ronde 8 Boogschutter88, 29, 2e kindje, ronde 5 10 juli (1) Spruitema, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 11 juli (2) Williie, 25 jaar, 2e kindje, 4e ronde (1ste na MA) Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 12 juli (1) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 14 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. Zo, mijzelf ook maar op paars gezet weer. En gelijk op 11 juli ipv 10 juli. Ben heel benieuwd deze ronde weer!!! Heb veel afleiding van mijn werk (drukke tijden) en verhuizing. Was wel vrijdag, zaterdag en zondag erg moe, maar veel te vroeg om daar een zwangerschapssymptoom van te maken, dus heb dat weer naast me neergelegd. Gisteren kreeg ik een tekening van mijn buurmeisje, ze had mij en mijn vriend getekend, omdat we bijna gaan verhuizen en ze ons gaat missen. En ze tekende een hartje in mijn buik Ik hoop dat ze een vooruitziende blik heeft!!! Nog even en dan komen de eerste NOD's in zicht! Ik test zelf pas rond de 14e overigens. Succes op de bank meiden!!
@Hakoek knap dat je zolang kunt wachten. Gisteren had ik last van ongesteldheidsgevoel. Nu niks meer. Spannend allemaal.
Hoi dames, ik ben vrij nieuw hier en weet dus ook niet of ik in een goede topic zit ☺️ Ik heb 6 dagen geleden een cryo TP gebadmintond natuurlijke cyclus Nu ben ik me ervan bewust dat ik veel te vroeg heb getest maar het lijkt wel of ik een tuurstreeeeep zie of ik verbeeld het me ... (niet te fotograferen bijna ) Na mijn miskraam ben ik zo onzeker en zeker omdat dit me laatste TP is
Welkom Dit is eigenlijk een topic voor de mensen die op het wachtbankje zitten en nog geen positieve testen kunnen hebben, maar daarom is het altijd wel leuk om te kijken naar testen. Ik zie wel iets. Ik hoop dat hij oploopt
@Mamadilan ik zie ook iets in de verte. Maar je bent er vroeg bij met testen...! @PBV Zo lang volhouden is een streven hoor. Hoop dat ik het red. Mijn stok achter de deur is dat mijn vriend erbij wil zijn met testen en ik persoonlijk wil testen op een vrije dag, omdat ik weet dat als ik test en daarna nog moet werken, ik die dag niet door ga komen En daarbij wil ik niet te vroeg testen, blijf altijd bang voor teleurstellingen. En dan zie ik nog liever rood in mijn broek dan een negatieve test.
Ik weet niet of dit al op het forum gepost is, maar de op=op voordeelshop heeft de predictor early&express op de website voor € 4,95 Ik heb 3 stuks besteld Mag dus 6 keer testen.....
Hoi dames, Ik ben een poos niet online geweest. Druk druk.. Ik heb deze maand ovulatiesten gebruikt, een heleboel testen, en steeds negatief. Had het al bijna opgegeven maar op dag 21 eindelijk een knaller! Dus afgelopen weekend ergens mijn eisprong gehad waarschijnlijk. En dan volgende week (ik gok woensdag of donderdag) mijn nod. Ben benieuwd! Ik zal proberen weer wat meer op het forum te kijken! Succes met testen allemaal!
@Mamadilan ik zou het in de ovulatie/zwangerschap forum plaatsen heb je veel meer oogjes kan je je eigen topic openen of in de vage tuur testen topic plaatsen. Ik zie zelf wel wat maar vind de test nog al gelig en het lijntje lijkt meer een schaduw, zag je binnen de aflees tijd al iets? Anders staan deze testen volgens mij bekend om valse lijntjes. Predictor zijn veel vertrouwbaader ! Succes meis’ @Kimmy133 volgens mij meten ovulatie testen dat ook. Wanneer de hoop bijna weg is geeft hij pas een knaller nu een mooie dikke streep op je zwangerschapstest. Pff vandaag heel opgeblazen sinds gisteren soort steekjes in de borsten en rechts lies... tumtumtum we wachten af. Nog steeds geen testen in huis gehaald.
Ennnnn toen had ik ook 3x predictor besteld Hihi Ik kon dus een hele tijd maar 1 doos bestellen. Maar nu ik er tegelijk meer kan bestellen was het wel heeeeel verleidelijk.
NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018 6 juli (0) 7 juli (2) Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor) PBV, 39 jaar, 2e kindje, ronde 1 na vmk 8 juli (5) Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 8 Truusjee, 29, 1e kindje, ronde 16 Esther, 27 jaar, ronde nog niet officieel begonnen, 3e kindje Mupp, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 9 juli (2) Madeliefje26, 27 jaar, 2e kindje, ronde 8 Boogschutter88, 29, 2e kindje, ronde 5 10 juli (1) Spruitema, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 11 juli (2) Williie, 25 jaar, 2e kindje, 4e ronde (1ste na MA) Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 12 juli (1) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 14 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Nou dames... duidelijkheid hier inmiddels: ik ben gewoon ongesteld geworden... sta daarmee op de verkeerde lijst en heb mezelf eraf gehaald. Ik ga een paar lijstjes opschuiven Het bloedverlies dat ik voor ongesteldheid aanzag was denk ik gewoon een onttrekkingsbloeding na het verwijderen van de spiraal. Nu gaat het dus echt beginnen Voor jullie hoop ik op veel roze allemaal!
@Lentekind85 jammer, veel succes! Ik had gister avond een ongeveer 2 minuten een stekend gevoel in m'n baarmoeder. Kan geen ei zijn, want had ovu testen gebruikt. Was dus gister 4 of 5 dpo. Vanavond bij m'n schoonzusje geweest, is 21 weken zwanger en de kinderwagen kwam binnen. Dus in elkaar gezet. Poeeh, kriebel kriebel! Word wel weer even met de neus op de feiten gedrukt, zou anders nu 13 weken zwanger zijn. Hopelijk deze ronde raak zodat de neefjes of nichtjes straks alsnog weinig schelen ♡ Had vanmorgen wel getest omdat ik gelezen had dat hcg na een miskraam lang in je lichaam kan zitten, ondanks dat je een eisprong gehad had. Dus wou zeker weten dat de test negatief was, zodat ik straks niet denk dat ik zwanger ben en het nog hcg van de mk is. Vrijdag wil ik testen, ben dan 9 of 10 dpo!
Gaat @Hakoek er met de eer vandoor hahah. Had het paar dagen terug ook al gezegd! @PBV Grapje hoor beter 2x dan elkaar helemaal niet helpen toch! Hopelijk worden al die predictor mooi met 2 lijntjes gevuld!
Ik moet bekennen dat ik een test klaar heb liggen voor morgen,8 dpo, heb ik elke ronde gedaan. Maar nu ik durf eigenlijk niet te testen. Ik kijk wel hoe ik me morgen voel, misschien test ik, misschien niet.