Op 9 dpo teste ik ook nog negatief, 10 dpo plots wel een tweede streepje. Dus het kan zeker Ik duim voor je!
Oké dames even een vraagje! Net op de wc had ik wat bruinverlies, klein beetje. Verwacht mijn NOD woensdag. Zit nu ongeveer op 10 dpo (gokje). Heb wel klachten (zoals eerder beschreven hier). Komt ie; maak je al HCG aan voor de innesteling? Want de klachten heb ik nu een dag of 3. Zonder HCG geen klachten. Maar als dit idd een innestelingsbloeding is, kunnen mijn klachten dan al van HCG zijn? Snappen jullie me nog?
Hallo iedereen! Ik kom overgestapt van het vorige NODgroepje. Ik ben nu (denk ik) 11 dpo, nogal een rare cyclus (zie tempkaartje in mn ticker) . Ik denk zelf NOD over 2/3 dagen. Dus laat ik zeggen 9 juli. 35 jaar, 4e kindje, ronde 2
NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018 6 juli (0) 7 juli (2) Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor) PBV, 39 jaar, 2de kindje, ronde 1 (na vmk) 8 juli (5) Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 8 Truusjee, 29, 1e kindje, ronde 16 Esther, 27 jaar, ronde nog niet officieel begonnen, 3e kindje Mupp, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 9 juli (3) Madeliefje26, 27 jaar, 2e kindje, ronde 8 Boogschutter88, 29, 2e kindje, ronde 5 Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 10 juli (1) Spruitema, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 11 juli (2) Williie, 25 jaar, 2e kindje, 4e ronde (1ste na MA) Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 12 juli (2) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 MarjoP, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Totaal: 15 Wachtbankje (7), Zwanger (4), Ongesteld (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@Mupp yeaaaaah!! Gefeliciteeeeerd joehoeee ❤️❤️❤️❤️ Ik heb gister gestest 9 dpo hahaha beetje vroeg maar helaas wit! Ik probeer morgen ochtend met de predictor early. ( 2 dagen voor nod). Geniet ervan meisieee
Ja, maar megatuur met die van de Action en al deze week ook megatuur met die van de KV. Zondagochtend wil ik gaan testen met de Predictor Early.
Hoi dames , ik weet niet of dit wel echt de juiste topic is maar wellicht kunnen jullie me een beetje helpen... ben een beetje radeloos. Ik had gister een knaltest na mijn laatste cryo TP Vol goede moed vanochtend testen gedaan en allemaal negatief ik heb echt heel de dag gejankt Nu net vreselijke testdrang en toch maar de allerlaatste gedaan. zie ik nou weer een vaag lijntje of WIL ik een lijntje zien?? Ik zal de foto van gisterochtend en van net even toevoegen ..
Hey, wat naar dat je zoveel onduidelijkheid hebt! Je kan je vraag misschien beter stellen bij de zwangerschaps en ovulatietesten topic. Daar lezen meer mensen mee die je kunnen helpen. Hier lezen alleen mensen die in de week van 6 tot 12 juli hun NOD hebben. Succes en hoop voor je dat je gauw duidelijkheid hebt
Ik ben eigenlijk gewoon een bange schijtert Mn vorige ronde was er 1 van 62, en heb heel wat testen (en dus ook geld) versleten. Ook deze ronde snap ik er niet veel van Ik ben het turen een beetje zat Ik wil gewoon een streep!
Welkom @Dicky34 . Je tempratuur stijgt wel mooi. Tot nu toe gaat het best goed met deze lijst! Dus hopelijk help jij hem nog meer roze te kleuren!
@PBV he wat balen Meis op naat een positieve ronde. @Dicky34 ik lijk wel wat te zien! Spannend misschien zondag een predictor halen? @Mupp jaaaa mooi hoor. @Tjar85 toch fijn die digitale bevestiging. @Hakoek progesteron en hcg hebben vaak de exacte symptomen ik gebruik de app FLO daar kan je al je symptomen in noteren en later dus terug lezen en vergelijken, heel fijn vind ik dan En hier antwoord op je vraag wanneer je hcg aanmaakt: Het hormoon humaan choriongonadotrofine, hCG, wordt aangemaakt en afgescheiden door een bevruchte eicel om het lichaam te waarschuwen: er is een zwangerschap. Daar begint de eicel mee zodra die is ingenesteld in de baarmoederwand. Hoe gaat het met de zwangere en hun eerste kwaaltjes? Hebben jullie het op een leuke manier aan je partner vertelt? Die van mij is natuurlijk veel huiveriger na 2 miskramen. En stuurde hem een foto omdat hij nu in het buitenland zit zegt hij ben je nou zwanger of niet mannen... En ik vergeet echt heel erg dat ik zwanger ben. In de ochtend niet maar door de dag heen vergeet ik heel even. Gisteren wou ik bijna een slokje van iemands alcohol drankje nemen en toen dacht ik OH NEE! Snel maar gezegd dat door ne verkoudheid en paracetamol ik het liever niet doe. ik twijfel toch wanneer ik de VK ga bellen. Aan de andere kant het liefst maandag zodat ik heel snel een echo kan plannen aan de andere kant toch wel een beetje bang. Qua kwaaltjes wat meer honger. En way steekjes. En mijn reuk! Ik ruik alles 10x sterker. Mensen die net hebben gerookt vind ik al stinken maar nu moet ik echte even door me mond ademen. En 0 trek. Succes voor de dames die nog gaan testen duimen draaien overuren!