@Mamadilan ik zou een predictor proberen. Helemaal omdat die van de action eerst positief was en toen negatief vrees ik dat de streep fake was? Predictor early of express zal je zekerheid geven! Die rot testen moeten gewoon doen waar ze voor gemaakt zijn belachelijk vind ik het!
@boogschutter88 de kwaaltjes zijn tot hiertoe ok. Af en toe vlagen van misselijkheid maar ik heb goede gemberpilletjes , helpen goed. Men borsten zijn al wel heel gevoelig en men tepels zijn al echt teutjes haha
Ik heb weer getest en ik zie heel erg in de verte een streepje. Denk dat het door de kwaliteit hier niet eens te zien is.
@boogschutter88 ik voel me best goed. Borsten zijn erg gevoelig, ik heb nergens trek ik maar wel honger haha lekker tegestrijdig. Ben deze week al wel een kilo afgevallen. Denk doordat ik veel minder snoep, veel water drink en mijn hartslag in rust hoger is. Net weer een test gedaan en een mooie oploop ten opzichte van twee dagen geleden! Ga het nu proberen wat meer los te laten en er op te vertrouwen dat ik echt zwanger ben!!!
@Tjar85 en @Dansprinsesje mooie oploop dames!!!! @boogschutter88 ja, voor mannen is meer nodig dan een positieve test @Dicky34 ik zie nog niet veel op je test. Misschien een dagje tussen het testen laten. @Williie op de laatste foto zie ik heel vaag iets. Hoop dat het snel duidelijker is. Hier 12 dpo,temp is niet gezakt. Vanochtend getest.....witter dan wit. Morgen is mijn NOD,ik hoop niet dat mijn lichaam deze ronde heeft besloten een spelletje met mij te spelen en ik een langere cycles heb, even afwachten dus
Hi allemaal, Lees al een tijdje mee op het forum maar had me nog niet actief in het gesprek gemengd. Eigenlijk omdat ik dacht dat het deze ronde toch niet raak zou zijn. Zwanger worden is voor mij helaas niet erg makkelijk voor onverklaarbare reden.. Ik heb 1 dochter van nu 20 maanden, hierbij heeft het 1,5 jaar geduurd. Nu al weer 12 maanden bezig voor de tweede. Mijn NOD deze maand is 8/9 juli. Mijn cyclus is niet echt regelmatig meer sinds de eerste zwangerschap. Nu dacht ik gisteren ongesteld te worden sinds ik al sinds 9 dpo last had van spotting en temperatuur daalde maar nu is de spotting gestopt en is mijn temperatuur opeens vanochtend weer gestegen.. dus gelijk getest maar die is wit.. Een dingetje bij mijn vorige zwangerschap teste ik ook pas op 15 dpo positief dus misschien maak ik pas laat hcg aan. Wat denken jullie? Is er nog een kans of houd mijn lichaam mij weer voor de gek daar is het namelijk erg goed in.
Voor mij helaas een omo witte test op 11 dpo. Ik heb met de predictor early getest. Nu maar wachten op de rode duivels. Op naar ronde 9
Ik wil je geen valse hoop geven maar 11 DPO is nog wat vroeg toch om het definitief te weten. Houd je ook temperatuur bij?
Ik zie niet echt iets. Maar als je zelf wel wat ziet dan is het er vast, upload kwaliteit is altijd minder! Hopelijk morgen of overmorgen een duidelijkere test!
@Williie als het zwart wit is zie ik wel wat. De upload kwaliteit is zo slecht hier echt jammer! Balen voor de meiden die nog negatief testen maar als je vroeg test kan het nog positief worden. @Tjar85 die plus is heel duidelijk nu. Jaa dat heb ik ook uit het niets mega honger maar dan loop ik naar de koelkast en niks smaakt me. Water daarin tegen en fruit heeeerlijk. Lastig he dat geloven dat je zwanger bent. Toch heb ik heel gek een heel goed gevoel dit keer en dan zegt een stemmetje doe toch niet zo naïef. Kan niet wachten op de 7w dan mag er een echo komen als het goed is. @Dansprinsesje wat een kwalen al en een hele duidelijke test. Wat fijn! En gelukkig werken de gember pilletjes. Hier weer een predictor gedaan. Met een dag er tussen. (Mijn horloge liep qua datum een dag achter dus op al mijn testen stonden de verkeerde datum Haha ik snapte er maar niks van)
Misschien had je rond de 9e je innesteling, wat de dip en dr spotting verklaard? Volgens mij duurt t dat nog 2 A 3 dagen voor je positief kan testen, anders de op Google kiijken
@Williie misschien een predictor kopen en daar morgen ochtend mee testen. Die geven echt een duidelijker wel of niet streepje. Zelfs een tuurstreepje is een streep @Beertje29 ik heb 0 verstand vab tempen en de kaarten. Dus je zou het ook kunnen vragen inde vage ovulatie en zwangerschapstesten topic. Maarrr de spotting zou een innesteling kunnen zijn? Even een dag of 2 wachten met testen en kijken wat je temp doet? Geen griep of verkoudheid gevoel?
Ja ik wacht nog maar even een paar dagen met de volgende test. Ik doe het temperaturen al een tijdje maar elke cyclus is toch weer net even anders dus blijft toch afwachten Maar ik zie iig veel positieve berichten deze keer dus hoop het aanstekelijk is Nee verder geen ziekte verschijnselen.. alleen de laatste dagen erg veel hoofdpijn.. werd er vannacht zelfs wakker van. Voor iemand dat herkenbaar als symptoom? Ik heb dat normaal gesproken nooit in deze fase van de cyclus maar ja kan misschien ook de warmte zijn ofzo..
@Beertje29 Jup dat had ik op 3 en 4 dpo. Knallende hoofdpijn en gloeide met had het ook ijskoud. Ondanks dat eht super warm was in onze kamer. Lag ik onder de dekens. Dan weer warm dan weer koud
Ik heb steeds van die pijntjes alsof ik ongesteld ga worden, heb er niet meer zo'n goed gevoel over. Hoe gaat het met jullie testdrang? Ik probeer vol te houden tot maandag
Hmm ja hoop dat het er bij hoort! Wel vervelend kwaaltje hoofdpijn.. had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook alleen toen pas rond het tweede trimester. Had je geen koorts dan?