NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018 6 juli (0) 7 juli (4) Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 (na 2 MA's) Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor) Dinpin, 34, 2e kindje, ronde 2 Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 8 juli (3) Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1ste na MA) Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, 1e ronde 9 juli (0) 10 juli (0) 11 juli (0) 12 juli (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik gebruik die van 2besure. Vorige ronde gelijk zwanger, dus hopelijk nu ook en dan echt een goede zwangerschap
Dank voor de tip! Ik heb ze net ook besteld in een pakketje met zwangerschapstesten. Nog nooit van die testen gedaan, maar ik ben gewoon heel benieuwd naar mijn cyclus nu, dus ik ga me er eens aan wagen
Wij gaan cyclusmonitoring doen dus weten ook precies we het gezellig moeten maken haha Dinsdag 18/6 eerste check Hopelijk weer meteen zwanger zoals in februari en hopelijk blijvend zwanger
Ik gebruik ook ovulatietesten. Wij moeten wel ivm de iui en zelfinseminatie. Vanuit de kliniek moeten wij die van Clearblue gebruiken. Vind ze persoonlijk erg prettig. Met die dipsticks twijfelde ik vaak. Bij Clearblue is het tenminste gewoon een ja of een nee. Hoef je ze zelf niet te Interpreteren.
Hoi meiden, Vanwege diverse redenen gaan wij het proberen zwanger te worden toch nog even uitstellen. dus ik gooi mezelf uit deze groep. Succes allemaal en ik hoop op allemaal roze streepjes hier!
NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018 6 juli (0) 7 juli (4) Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor) Dinpin, 34, 2e kindje, ronde 2 Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 8 juli (3) Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1ste na MA) Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, 1e ronde 9 juli (0) 10 juli (0) 11 juli (0) 12 juli (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Nee helaas niet. Ik denk omdat we geen medische reden hebben voor iui. Dat het enkel is omdat we zwanger proberen te worden met behulp van een sperma donor. Maar als deze iui weer niet lukt hebben we weer een evaluatie met de gynaecoloog, zal dan eens vragen waarom ze het niet doen. Ik heb over het algemeen ook een hele voorspelbare cyclus (op afgelopen maand na dan ).
Jammer, gelukkig hebben jullie al twee kindjes. Hopelijk is een derde kindje jullie in de toekomst gegeven! Heel veel succes!
Jullie zijn vermoedelijk dan 2 toekomstige mama’s? En , is mss een heel persoonlijke vraag: is het via een gekende donor of via spermabank?
Klopt, wij proberen inderdaad als een vrouwenstel een kind te krijgen. Onze donor is een bekende van ons en zal ook een rol gaan krijgen in het leven van ons kind (en van ons uiteraard).
@Jingle heel veel succes in de toekomst. @Tjar85 ik hoop voor jullie dat deze iui lukt en het gesprek niet meer nodig is! Succes
NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018 6 juli (0) 7 juli (3) Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor) Dinpin, 34, 2e kindje, ronde 2 Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 8 juli (3) Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1ste na MA) Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, 1e ronde 9 juli (0) 10 juli (1) Spruitema, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 11 juli (0) 12 juli (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ook ik praat graag weer mee met dit groepje. Dit is onze tweede ronde. We hebben op zich geen haast, aangezien ik in september 2017 bevallen ben van onze eerste kindje. Toch vind ik het fijn om met anderen erover te praten. Ik voel redelijk goed in mijn lichaam in welke "fase" ik zit qua ovulatie en dergelijke, maar vind het wel fijn om ovulatietesten te gebruiken om het zeker te weten. Dan heb ik toch iets minder het gevoel dat ik het aan het lot over laat. Succes deze maand dames! Dat er maar een mooie roze lijst mag komen.
NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018 6 juli (0) 7 juli (3) Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor) Dinpin, 34, 2e kindje, ronde 2 Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 8 juli (4) Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1ste na MA) Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, 1e ronde Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 8 9 juli (0) 10 juli (1) Spruitema, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 11 juli (0) 12 juli (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Het eerste rood gespot. Ronde 7 is het niet geworden op naar ronde 8. Ik herken veel namen van de andere nod groepjes Hopelijk brengt deze ronde ons meer geluk. Succes dames!!!!