@Dicky34 ik zie niets op die van jou. Maar kan hem ook niet inzoomen, dus misschien ligt het daar aan.. @Williie ik zie ze ook op alle 3 hoor! Voorzichtig gefeliciteerd! Hoop op een mooie oploop!
Mijn temp is gezakt, witte test. Ik weet genoeg. Ik schuif door naar het volgende groepje. Op naar ronde 9. Ik zal af en toe hier nog meelezen.
Vandaag is mijn NOD en ik heb nog niet getest. Morgen pas . Ik voel heel soms wat menstruatieachtige krampjes. Voor de rest geen voortekenen (sacherijnig etc.) Ik ben erg benieuwd!
Jaaa, ik zie ze! Volgens mij kan ik jou al heel voorzichtig gaan feliciteren hoor! Leuk, heb nu al zin in de predictor morgen!
De krampen en uitstraling naar m'n rug is erger geworden. Kan dit ook bij een evt zwangerschap horen?
Ohja, vergat ik bijna: Net voor de gein een ovutestje en een zwangerschapstest met middag urine gedaan, even kijken of het nou echt klopt. Ben nu 13 dpo. De ovu test is al best donker!
Wauwie zo mooi allemaal positieve testjes. Hier nog niks van beginnende mesntruatie. Meestal heb ik 3 dagen voor nod al wat bruine afscheiding nu nog niets. En morgen is mn nod. Ik hoop zo dat de menstruatie uitblijft.
@Ddtje he wat balen Meis @Dicky34 ik kan niet uitzoomen, ik las gisteren in een topic dat die van de Etos helemaal niet zo gevoelig zijn. Ik zou toch echt incognito een predictor halen, of bestellen bij de op=op als ze een nog zijn? @Williie ik zie ze ook! Ben benieuwd wat je predictor doet @Mupp Haha ik wil dat ook nog doen heel benieuwd of het idd waar is! Die is idd gewoon positief!
Yes 4 weken! vandaag zou mijn NOD zijn en een predictor express gedaan vandaag een prachtige knaller ben zo blij! De andere doe ik van de week en misschien nog een KV test kijken of die ook is knalt
@Mupp ochtend urine, en voor het slapen gaan plassen. met dit warme weer drink ik best veel water overdag. Maar denk dat het nu niet zo veel uit zal maken of ik ochtend of middag test. Maar in het begin wanneer de hcg nog laag kan zijn, wil je de urine pakken die het meest geconcentreerd is. (Dat denk ik dan wie weet maakt het niks uit )
Temperatuur vanochtend nog netje 37.1 dus blijft hoog dus morgenochtend nog een testje wagen denk ik. Of zou dat te vroeg zijn als rond 10/11 dpo de innesteling was? Ik ben morgen 14 dpo..