NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018 6 juli (0) 7 juli (2) Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor) PBV, 39 jaar, 2de kindje, ronde 1 (na vmk) 8 juli (5) Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 8 Truusjee, 29, 1e kindje, ronde 16 Esther, 27 jaar, ronde nog niet officieel begonnen, 3e kindje Mupp, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 9 juli (4) Madeliefje26, 27 jaar, 2e kindje, ronde 8 Boogschutter88, 29, 2e kindje, ronde 5 Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 Koolen, 26 jaar, 1ste kindje, ronde ? 10 juli (1) Spruitema, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 11 juli (2) Williie, 25 jaar, 2e kindje, 4e ronde (1ste na MA) Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 12 juli (2) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 MarjoP, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Totaal: 16 Wachtbankje (7), Zwanger (5), Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. Ik ben vrij vandaag, dus heb m effe voor je opgezocht @Hakoek ! Wel balen dat hoe ongesteld bent geworden, heel veel succes in de volgende ronde @madeliefje26, woehoe ik zie volgens mij ook iets! Maar de foto is inderdaad wat donker, heb je misschien een andere?
NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018 6 juli (0) 7 juli (2) Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor) PBV, 39 jaar, 2de kindje, ronde 1 (na vmk) 8 juli (5) Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 8 Truusjee, 29, 1e kindje, ronde 16 Esther, 27 jaar, ronde nog niet officieel begonnen, 3e kindje Mupp, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 9 juli (4) Madeliefje26, 27 jaar, 2e kindje, ronde 8 Boogschutter88, 29, 2e kindje, ronde 5 Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 Koolen, 26 jaar, 1ste kindje, ronde ? 10 juli (1) Spruitema, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 11 juli (2) Williie, 25 jaar, 2e kindje, 4e ronde (1ste na MA) Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 12 juli (2) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 MarjoP, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Totaal: 16 Wachtbankje (5), Zwanger (6),Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Jaaa hahaha! ⚽️ Hoop voor ons alle een mooie plakker. Voor de andere dames heel veel succes in de volgende ronde! ❤️
@madeliefje26 jaaa gefeliciteerd!! @mamma chan ik wil je niet bang maken, maar dat had ik de vorige ronde ook: paar een tuurstreep en voor de rest negatief. Is bij mij helaas waarschijnlijk een vm geweest. Maar hoop voor jou dat het nog mooi oploopt!
Terug van een sollicitatie, nog niet echt tijd gehad om terug te lezen. Ga ik wel doen hoor vanmiddag! Toen ik terugkwam getest... Mn temp was vanmorgen weer mooi 37,1 Wat denken jullie? Ik zie wel wat, maar had hij nu niet duidelijker moeten zijn?
Ik hou het deze ronde er maar op dat mijn lf 14 dagen is en een late eisprong dan zou het pas inderdaad over twee dagen beginnen, wel heel apart dat mijn cyclusduur ineens schuift.. maar wie weet.. hoop heb ik ook opgegeven.. angst van gister was terecht haha In november mag ik weer terugkomen naar de fertiliteitsarts ga mijn hoop daarop vestigen... Hoop dat iedereen en jij en ik snel ons wondertje mogen ontvangen!!
1 of 2 juli is mijn ei gesprongen. Hoeveel dpo ben ik dan eigenlijk? Ga er zelf vanuit dat ie 1 juli is gesprongen (weet het niet zeker) en reken dan 9 dpo, klopt dat? Heb net namelijk getest met middagurine en lijk een heel licht tuur streepje te zien. Krijg het uiteraard niet goed op de foto. Hij zit rechts naast het roze stipje onder de strip. Maar op de foto zie ik hem zelf niet eens echt.. Dus snap als jullie niks zien..
Balen hoor.. ja wie weet is je cyclus anders, zeg het maar het zijn raadsels steeds! Geduld geduld.. zucht haha
Op de donkere foto zie ik geloof ik wel een tuurstreep. Maar je zou inderdaad zeggen dat die duidelijker zou moeten zijn. Maar misschien had je een late innesteling..