@Kimmy133 hoef ook echt niet meer te turen! Gefeliciteerd! @Spruitema duidelijk! Gefeliciteerd! @Dicky34 wat onwijs jammer! Heel veel succes de volgende ronde! @mamma chan k zie helaas niks. Op de hoeveelste cyclus dag zit je?
NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018 6 juli (0) 7 juli (2) Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor) PBV, 39 jaar, 2de kindje, ronde 1 (na vmk) 8 juli (5) Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 8 Truusjee, 29, 1e kindje, ronde 16 Esther, 27 jaar, ronde nog niet officieel begonnen, 3e kindje Mupp, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 9 juli (4) Madeliefje26, 27 jaar, 2e kindje, ronde 8 Boogschutter88, 29, 2e kindje, ronde 5 Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 Koolen, 26 jaar, 1ste kindje, ronde ? 10 juli (1) Spruitema, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 11 juli (2) Williie, 25 jaar, 2e kindje, 4e ronde (1ste na MA) Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 12 juli (2) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 MarjoP, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Totaal: 16 Wachtbankje (3), Zwanger (8),Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Snap dat je dat zegt idd, ik zie hem hier wel, ik weet dat ik zowiezo een middag tester ben, laten we hopen dat mijn bloed weg blijft wordt vervolgd...
Haha reken net de uitgerekende datum uit, is dat de datum waarop mijn dochter vorig jaar is geboren.. oh ooh..
@Dicky34 niet leuk! @mamma chan Ik zie zelf ook niks, maar de upload kwaliteit is nog al slecht dus als jij hem ziet. Alleen dan zou je nu wel een oploopje moeten hebben. Even niks drinken en een predictor er tegen aan gooien? @Kimmy133 jaaa wat leuk! Haha mannen dat zei die van mij ook. Een vriendin kwam met het goede idee een pratende zwangerschapstest voor mannen @Spruitema die is goed duidelijk. Gefeliciteerd!
@mamma chan volgens mij is tempen na je eisprong nog niet betrouwbaar of wel? Of is het al voorbereidend op volgende rond (hopeijk komt die natuurlijk niet)
Dat hoeft niet altijd, net mijn gyn gebeld, er zijn zoveel verklaringen in het lichaam (wat wij niet weten) waardoor heb niet altijd om de dag een oploop hoeft te zien, dit kan ook per 72uur zijn melde de gyn. Tevens kon het uitmaken ochtend of middag of avond testen. Kortom gaf ze aan het vrouwelijk lichaam is heel onvoorspellend, geduld zei ze is het code woord.Ik gooi straks een Predictor er tegen aan. Ik zie zeker wat op die van gister middag/Aaf en van vanmorgen ook maar dat kon volgens de gyn nog te kort erna zijn om oploop te zien. (Kon) in combo met hoe ik me voel af eb toe heb ik best goede hoop(is dat stom)? Action bleven wit tot gister dan...
@Spruitema ik zie m! Gefeliciteerd! @Kimmy133 yeaaah! Die is duidelijk! Gefeliciteerd! @Dicky34 Awhhh balen!! Ik hoop de volgende ronde een mooie roze test voor jou! @mamma chan die eerste test zie ik wel een streepje, de onder test helaas niet.
Dames hebben jullie al een de verloskundige gebeld? Het lijkt net of ik het wil uitstellen, omdat ik het nog niet geloof . Moet je gelijk een afspraak maken wanneer je een positieve test hebt?
Je mag ook nog even wachten hoor. K heb wel al een afspraak gemaakt, omdat ik graag vroeg een echo wil ivm MA.
Hier niet. Volgens mij heb ik de vorige keer gebeld toen ik 4 weken zwanger was of zo, maar je krijgt toch pas een afspraak met een week of 8 (tenzij je eerder mk hebt gehad). Dus deze keer wacht ik tot een week of 5 a 6.
@madeliefje26 je mag wachten. Maar het is fijn om te weten dat er iemand is met wie je kan bellen als je vragen hebt. Had met 4w de VK gebeld. En 30/7 al een vroege echo @MarjoP en durf je al een testje te doen? @mamma chan wat een fijne uitleg van je gyn. Mag je dan van haar niet even bloed gaan prikken? Of moet je daar een week of 2 overtijd voor zijn? Je hoort zo veel verhalen van vrouwen die pas een week overtijd positief testen. Of nooit positief maar genoeg hcg in jet lichaam. Ik ga flink duimen!