@mamma chan ik test met mijn 2e urine het best. Heb je die al eens geprobeerd? Je lichaam neemt mooi een loopje met je zeg!
Dankjewel dames. Ik heb in Januari een vroege miskraam gehad. Was toen 6 weken ofzo.(ik was wel gewoon ongesteld geworden) 2 weken erna bloeding. En uit de bloedtest kwam toen uit dat de bloedtest bij een vroege miskraam past.
Bovenste eergisteren Onderste net! Ik zie wel een oploop maar zoals ik al zei bij de andere kids teste ik s middags duidelijker Dat wil niet zeggen dat ik nu dat ook heb natuurlijk. Ik moet maandag naar haar toe
Dat is dus het leuke ik heb geen idee meer, 27juni echo hij zag iets groots (komende ei) dag erop bloeding iets en dus ben ik toen begonnen tempen. Deed ovu test afgelopen zaterdag zie foto Vaag dacht ik, gister was deze weer stuk lichter. Dus lijkt erop dat mijn cyclus iets anders doet dat ik eerst dacht, later ei miss? Eerste x toch niet gesprongen? Late innesteling wie zal het zeggen. Ik zie wel een oploop in de Predictors
Ga ervanuit dat je ei dan zoiezo na 27 juni is gesprongen. En dat het een late innesteling is geweest. Als je een oploop ziet is het al een goed teken toch? Van wanneer is de ovutest?
Jeejtje wat vreemd? Dan zou de ovutest toch niet meer zo moeten knallen? Ik weet wel dat je een ovutest positief aanslaat als je zwanger bent. Ik wil je geen valse hoop geven, maar bij mijn vorige zwangerschap gaf mijn ovutest twee duidelijke strepen aan.
* breekt in * Enige dat ik zie is iemand die om advies vraagt en wanneer ze dit krijgt een enorme sneer uitdeelt en haar topic laat sluiten. Echt een rare actie. *breekt uit*
Over mijn geopende topic..... Ik wilde mijn verhaal kwijt en ik vond dat iemand die op mij reageerde nogal negatief over alles was, ik had zoiets als dit het moet zijn dan sluit ik hem, ik weet wel hoe alles werkt aan tempen en ovu s, lang nagedacht om een topic te openen, en of het ook echt was dat ik niet raar zou overkomen, ben meteen genezen.