Ik was 4,5 maand zwanger en helaas namen de zwangerschapstesten af en toen wist ik dat het mis was. Ik moest echt een tijdje wachten voordat het doorbrak. Ja dat is ook verdrietig. Maar we houden de moed erin. Ondertussen sta ik onder controle bij de gyneacoloog. Ik heb vorige week bloedtest gedaan en die moeten we nog een weekje afwachten.
Hier is helaas nog geen ei te bekennen. Vorige maand was gelijk de eerste test die ik deed knal positief. Nu al dagen 2x per dag maar nog niks. Wel meer afscheiding enz. Of ik heb hem toch net gemist of hij moet nog komen. Vanaf nu dan toch maar elke dag gezellig gaan maken. Niet echt het gevoel dat het gaat lukken. Vandaag ga ik voor een trouwjurk kijken zin in.
Wat goed! Vandaag iui dan? Kan je daarna het wachtbankje op, ellendig is dat altijd... Hier nog geen tekenen van ovulatie, snap mijn cyclus ook allemaal niet zo goed dus ik wacht het eens rustig af en heb het ondertussen gewoon gezellig
Veel plezier met trouwjurk kijken!! Ik vind de ovulatietesten overigens maar ingewikkeld, hahaha! Eerste keer dat ik dat eens probeer, maar ik denk dat ik ze gewoon weer aan de kant ga leggen en wel zie... je blijft er ook zo mee bezig met die dingen steeds...
Dank je wel, zelf vind ik dit prettiger dan tempen. En moet toch een beetje weten wanneer mijn ei ongeveer is. Komt wel, heb ondertussen wel geleerd om geduldig te zijn.
Hier is het klusjes tijd. Mooi eitje van 22mm gezien op de echo! Strakjes krijg ik telefoon of ik de pregnyl mag spuiten @Cinsam veel plezier met de trouwjurk
NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018 6 juli (1) PBV, 39 jaar, 2e kindje, 1e ronde na vmk. 7 juli (1) Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor) 8 juli (5) Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1ste na MA) Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, 1e ronde Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 8 Truusjee, 29, 1e kindje, ronde 16 9 juli (2) Mupp, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 Madeliefje26, 27 jaar, 2e kindje, ronde 8 10 juli (2) Spruitema, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 11 juli (0) 12 juli (1) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 12 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Vervelend dat je je ei nog niet gevonden hebt. Op je hoeveelste cyclusdag zit je? Veel plezier met trouwjurken kijken!
Klopt, net iui gehad. Nu weer braaf wachten. 6 juli mag ik testen. Dubbel gevoel, die dag was ik uitgerekend van mijn zwangerschap die een midded abortion werd. Maar hopen dat deze datum toch nog geluk gaat brengen! Succes met geduld afwachten op je eisprong!
O Haha zie dat ik nu pas op cylcus dag 11zit Haha mevrouwtje ongeduld. Vind het vooral lastig dat het elke maand weer anders is. Ik heb nu mijn nod ook opgeschoven en dat past beter deze maand denk ik. Net een flink opgelopen ov test. Dus verwacht tegen de avond vandaag positief. Dus we zitten nog in de race. Eergister zijn we in ondertrouw gegaan. Met een mannetje wat het ineens toch wel heel spannend vond allemaal Giste dus samen met mijn moeder op jurken jacht geweest. Ik ging zonder verwachtingen. Bij een heel fijn zaakje in Dordrecht geslaagd, de eerste winkel. Bij jurk nummer 4 kwamen de tranen en voelde nog voor ik mezelf had gezien. Dit is MIJN jurk. I say yesss tot this beautiful dress en nu moet ik dus 3 maanden mijn mond houden tegen Bo. Wat ben ik benieuwd wat hij er van vind. Al weet ik wel dat hij het geweldig gaat vinden.
Ik ben aan het testen met mijn ovulatie testjes en de piek is nog steeds niet geweest. Dus ik sta verkeerd in de lijst
Jammer. Maar volgens mij sta je (nog) niet in de verkeerde lijst. Meeste hier hebben nog geen eisprong gehad. Lijst loopt tot 12 juli.
Ja ik moet mijn datum opschuiven. Ik wacht even de testen voor vandaag af. Ik denk dat ik morgenof overmorgen de eisprong. Ik heb net nog een testje gedaan en hij wordt al donkerder.