NOD Lijst 6 t/m 12 juni 2019 door tot allemaal op roze deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door besjes, 24 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vame

    Vame Fanatiek lid

    7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Hier gaat ook alles goed! Alweer ruim 7 maanden oud :)
     
  2. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    @SD6, gefeliciteerd met je zoon!

    Het einde van de zwangerschap is inderdaad in zicht. Maar momenteel voelt m'n zwangerschap als bijzaak. Het jaar is namelijk niet best begonnen. Mijn zwager is begin van het jaar met een vervelende aanhoudende hoest naar de huisarts gegaan en blijkt (na paar weken onderzoek) lymfeklierkanker te hebben met een grote tumor in z'n long. En m'n moeder is ook sinds begin van het jaar weer aan het sukkelen en nu blijkt er een lek te zitten bij haar aorta (een jaar geleden heeft ze een aorta dissectie gehad waar ze toen met spoed aan geopereerd is). Dus as dinsdag moet ze wederom een openhartig operatie ondergaan.
    Oja, en m'n kleuter is hele dagen thuis en er zijn qua werk nog een paar dingen die echt afgerond moeten zijn aankomende week, want wil na deze week echt niet meer werken. Had eigenlijk eerder afgerond moeten zijn, maar ik kom ma afgelopen week niet te best concentreren...

    Ben wel blij dat ik die kleine regelmaat voel bewegen in m'n buik. Ik hoop ook dat ik na deze week weer iets meer rust ga krijgen. M'n zwager is inmiddels gestart met chemo (met verwachting dat hij weer volledig zal genezen) en hoop dat over een kleine week ook blijkt dat m'n moeder weer goed hersteld in het ziekenhuis.
     
  3. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Jeetje wat heftig zeg!
    Denk goed om jezelf en de kleine!
    Sterkte !!
     

Deel Deze Pagina