Zo leuk dit haha! Dit is trouwens iets wat mij nooit zou overkomen, controlefreak als ik ben en beginnen met testen op 8dpo en doortesten tot het echt onwaarschijnlijk is whahahahah
Oooh ik ben ook zo blij. Vriendlief gaat straks een weekend weg dus heb hem het nu nog kunnen vertellen
Ja super leuk! Ik vertelde vanmorgen over de positieve ovulatietest en daar reageerde hij niet echt op.. Totdat ik zei dat ik toch maar een zwangerschapstest ging doen. Toen vond hij het ook wel spannend maar hij is ook super blij! 't is ons 1e kindje. Ben begin april gestopt met de pil dus al in de 3e ronde raak
Oh dames voor jullie gek op kijken, ik heb mijn gebruikersnaam laten veranderen omdat ivm herkenbaarheid. Mijn gebruikersnaam was mijn naam +geboortejaar en ik had in mijn handtekening zelfs nog details over kindjes staan. Dus dit is beter zo
NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** door tot iedereen op roze NOD JULI * Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3 - NOD 4 juli * SD6 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD 5 juli * Luna86 - 32 jaar - 3e kindje - NOD 6 juli * Goudvis555 - 34 jaar -1e kindje - ronde 10 - NOD 6 juli * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 - NOD 7 juli * Iemand1991 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD 7 juli * Ruaa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 11 - NOD 10 juli * Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 - NOD 9 juli * Angela - 26jaar - 2e kindje - 4e ronde na mk - NOD 9 juli * Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3 na mk - NOD 10 juli * xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 - NOD 12 juli * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 15 juli * Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 16 juli *Feem - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 - NOD 17 juli * Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 - NOD 18 juli * Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 22 juli NOD AUGUSTUS Zwanger in Juni: Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 verw 15-02-2020 (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0) Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mirremuis - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 - verw. 05/03/2020 Zwanger in Juli: Legenda: Wachtbankje Zwanger Ongesteld MMM Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hahahaha geweldig!!! Toen ik je berichtjes net las dacht ik ook meteen, die is vast zwanger aan je verhaal te lezen! En ja hoor!!! Haha top! Gefeliciteerd!!
woow! Gefeliciteerd! ik dacht het ook gelijk toen ik je post las over licht bloedverlies, wat een verrasing zeg!
Meiden.... ook ik ben echt even helemaal in de war nu. Mijn cheapies zijn gisteren niet binnen gekomen dus toch even mijn vriend naar de winkel gestuurd voor Predictor Early en Express. Early gisteren hartstikke negatief (vaag lijntje zoals gebruikelijk). Nu vanmorgen de express gedaan en daar staat wel een duidelijker lijntje op... de foto is 1 tandje scherper gemaakt zodat jullie hem ook kunnen zien (hoop ik). Ik ben wel gewend aan vage lijntjes op deze testen, maar dan moet ik wel goed kijken en deze is wel vrij duidelijk.... Maar dit had ik vorige maand dus ook en toen werd ik ongesteld dus ik durf er gewoon helemaal niks van te denken/geloven.... Temp is 36,7 dus dat van gisteren klopte wel en is dus 0,1 omhoog gegaan ten opzichte van de afgelopen paar dagen maar ligt niet persé hoger, mijn NOD is vandaag of morgen (ik gok zelf morgen, ei dan toch op dag 13, en vandaag dan 14DPO).
Ik zie hem nu ook en vind hem wel roze. Maar hij is wel echt licht als je morgen of vandaag je NOD hebt......dat is meestal geen goed teken. Jeetje wat onzeker is dit weer!!!!! Als je vandaag 9/10 dpo zou zijn zou ik heel hard gillen voor je.... maar dit is wel lastig!!!
Kun je m eens onbewerkt sturen? En er is geen mogelijkheid dat je vandaag 8/9/10 dpo bent? Deel je kaartje is?
Ik had hem er net onbewerkt bij gezet maar weer verwijderd omdat je helemaal niks ziet na uploaden hij is ook echt mega licht, maar wel vrij makkelijk zichtbaar zonder extreem te moeten turen. Dit is mijn kaartje nu
Kun je hem hier zien?? En hij heet screenshot omdat ik tussen alle 100 foto's screenshots van de duidelijkste maak zodat ik ze makkelijker terug kan vinden