Kreeg even geen meldingen meer ? Maar spannend allemaal die weer op het wachtbankje zitten. Ik had vandaag eindelijk een 3+ van clearblue... gisteren nog 2-3, dus schoot gelijk weer in de streeds (vorige zwangerschap bleef steken op 1-2 en bleek toen mk), maar blijkbaar dus net 1 dag te vroeg... klote testen zijn het ook eigenlijk. Vrijdag naar de vk, hopelijk zien we dan een mooi kloppend hartje!
Oh gelukkig een mooie 3+! Ik snap je zorgen. Ik vind het ook allemaal zo eng nu ik een miskraam heb meegemaakt. Ik durf geen eens een tweede test te doen haha. Spannend, aanstaande vrijdag al!
NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** door tot iedereen op roze NOD JULI: * Luna86 - 32 jaar - 3e kindje - NOD 6 juli * Iemand1991 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD 7 juli * Ruaa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 11 - NOD 10 juli * Angela - 26jaar - 2e kindje - 4e ronde na mk - NOD 9 juli * xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 - NOD 12 juli * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 15 juli * Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 - NOD 20 juli *Feem - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 - NOD 21 juli * Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 22 juli * Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 22 juli NOD AUGUSTUS: SD6 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 3 aug Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 - NOD 6 aug Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 - NOD 7 aug Goudvis555 - 34 jaar -1e kindje - ronde 11 - NOD 7 aug Zwanger in Juni (9): • Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 • Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 verw 15-02-2020 • (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0) • Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 • Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 • Mirremuis - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 • Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 • Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 • Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 - verw. 05/03/2020 Zwanger in Juli (2): • Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3 • Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3 na mk Legenda: Wachtbankje Zwanger Ongesteld MMM Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Wat zat er uiteindelijk bij jou niet goed dan.. wat ze eerst niet hadden gezien met de onderzoeken? Ik denk dat de onderzoeken die wij tot nu toe hebben gehad.. zaadonderzoek, bloed prikken, schildklier onderzoek, baarmoeder onderzoek voor nu even genoeg zijn.. het slagingspercentage is het grootst als we het nog een half jaar op de natuurlijke manier proberen hebben ze berekend! Hopelijk gaat dit ook lukken want ik wil liever niet het hele ziekenhuis traject ingaan.
Ik heb een hele rare cyclus. Ik zat wel op wachtbankje. Had een mooie positieve ovulatietest. Maar vanaf 2 dagen na de eisprong kreeg ik bruine afscheiding. Dit heb ik vandaag nog steeds. Vandaag is de 17e dag aansluitend dat ik bruin bloed verlies. Ik moet volgende week vrijdag naar de gynaecoloog.. maar ik kan dus na 17 dagen 'bloed' wel op rood.
Tussen de 28-30 dagen! Ja pff.. Maargoed ik blijf idd doortesten, bij jou kwam hij ook nog! De onderste 2 zijn van vandaag.. Maarja dit heb ik al dagen nu deze testen. Vorige ronde had ik duidelijk hele Lichte testen elke dag, toen 2 dagen donkere (positieve) en daarna direct weer licht. Wat ik hier nou van moet denken
Oké.. Deze is van net. Hij is donkerder dan die van 18:00 (ja I know zo snel op elkaar, maar ik voelde gewoon dat ik nog een keer moest testen ofzo haha) Wat denken jullie? Voor 't slapen gaan nog een keertje testen of wachten tot morgen?
Je piek komt er nu echt aan, deze is een stuk donkerder! Nog x testen kan geen kwaad! Morgenochtend weer!
Voel me al zo'n verspiller, heb er al 3 gedaan vandaag.. Haha word dan straks de 4e. Doe denk toch maar voor slapen nog 1, weet ik zeker dat ik 'm niet mis toch?
@Dana92 ik denk dat ie morgen ook nog wel positief is hoor! Bij mij startte de piek op zondagochtend tm maandagavond. Maar ik zou zelf wel nog ff testen zo
Ik bleek endometriose te hebben! Dat is meestal ook gewoon niet te zien op een echo, dat zien ze echt pas bij een operatie. Ja deze is wel echt bijna positief hoor!! Denk dat je er nu 1 moet hebben die echt knalt.
Nee nog geen knaller gezien Bovenste is gister avond 23:30 Onderste is van net (moest wel met ochtendurine ik moest naar het werk haha) Die van vandaag is al een stuk lichter weer Mijn temperatuur is vandaag wel gestegen met 0,4
Wow! Misschien stijgt je temp vanwege je lh piek of misschien is je ei heel snel gesprongen? Hmmm. Kan haast niet zo snel toch?
Volgens mij kan die lichte van vandaag wel kloppen want je lichaam maakt later op de dag pas meer LH aan toch... ik heb mn knallers meestal tussen 12-15...