NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** door tot iedereen op roze NOD JULI: * Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 26 juli NOD AUGUSTUS: * SD6 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 3 aug * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 - NOD 4 aug * Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 - NOD 7 aug * Goudvis555 - 34 jaar -1e kindje - ronde 11 - NOD 7 aug * Ruaa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 12 - NOD 10 aug * xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 - NOD 14 aug * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 18 aug * Feem - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 - NOD 20 aug (jongste jarig! Aaah!) * Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 5 (ronde 1 na mk) - NOD 23 aug * Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 28 aug Zwanger in Juni (9): • Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 • Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 verw 15-02-2020 • (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0)*mk • Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 • Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 • Mirremuis - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 • Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 • Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 • Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 - verw. 05/03/2020 Zwanger in Juli (3): • Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3 • (Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3)*mk • Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 Legenda: Wachtbankje Zwanger Ongesteld MMM Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Net bij vk geweest. Ze kreeg het niet goed in beeld... daardoor ook geen hartslag te zien. Wat ze op een gegeven moment zag, paste bij 6,5 week. Dan zou het dus niet kloppen... worden nu doorgestuurd naar gynaecoloog. Hopelijk kunnen we morgen terecht... ze gaf het 50:50...
Ahh shit, wat een onzekerheid nu! Ik duim heel hard dat je morgen een hartje ziet kloppen! Dikke knuffel!
Hoop het dat het een goed teken is! Hier daalt m'n temp nog. Gister 36.9 en vandaag 36.8.. Nog geen bloed en gisterenavond negatieve test
Oh jee!! Ik ga zo ontzettend hard duimen!! Ik hoop zo dat je vandaag al duidelijkheid krijgt! Hele dikke knuffel voor de onzekerheid! ♡
Hi meiden! Hier neemt mijn temp wel echt een interessante wending.... Hij komt normaal echt nooit boven de 36,8 uit, zelfs niet met warm weer. Begint dit niet een beetje op een triphasic te lijken? En is het daar niet een beetje vroeg voor? Ik ben nu 7DPO. Ik snap er niks van..... Ik ben van plan om morgen te gaan testen. Weet jij dit @Feem of @RoGiJuLi ? Het hoeft niks te betekenen natuurlijk maar zou het wel grappig vinden als dit het inderdaad is
Ah joh.... Wat een onzekerheid! Ik ga heel hard duimen dat jullie gewoon een kloppend hartje te zien krijgen!!!
Helaas ... Is niet goed. Krijg medicijnen mee om miskraam op te wekken en voor maandag staat, voor als medicatie niet heeft gewerkt, curretage gepland...
Ahh nee wat verschrikkelijk! Ik hoopte zo dat ze hem gewoon echt niet goed konden vinden heel veel sterkte lieverd ♡
Ohh nee, zo verdrietig!! Wat een klotezooi zeg! Zo oneerlijk. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!