Oh jee! Maar het is nog vroeg he! Ik heb trouwens hetzelfde als jij, die progesteron symptomen. Alleen wel vreetbuien ‘s avonds haha. Maar pfff zo stom he, want je krijgt hoop! Ach, wie weet betekent het bij ons wel iets
Ja eerlijk gezegd heb ik er niet eens een rotgevoel bij, want het is idd nog mega vroeg, en bij mijn kindjes heb ik ook niet zo vroeg positief getest. Als het al raak is, verwacht ik niet eerder dan 10DPO een positieve test haha Het was echt meer voor mezelf dat ik mij vandaag wat beter kan concentreren op werk haha. Aangezien die misselijkheid zo aanwezig is dat ik er dan constant aan denk en hoop krijg Maar nu weet ik gewoon: het is de progesteron. En idd, hopelijk betekent het iets! Ik heb wel eens gelezen, de eerste week is het de progesteron, dit is altijd zo. Maarr... verdwijnen de symptomen niet in de tweede week? Dan kan het wel eens een goed teken zijn! Dus hopelijk blijft het haha! Jij bent nu dan al 9/10 DPO of niet? Wanneer ga je testen?
@Feem ah jammer maar zegt idd nog helemaal niks! Hier temperatuur vandaag weer 36.5 snap er niks van wanneer me ei nou is..
Ah meis ik ben bang dat je ei echt nog niet is gesprongen. Jouw gemiddelde basale temp ligt rond de 36,5.. Dus hij moet echt een paar dagen flink daarboven zitten wil er sprake zijn van een eisprong. Jeetje wat duurt het weer lang zeg. Op welke dagen sprong je ei bij de vorige cyclici? En hoe zagen je kaartjes er toen uit? Hoe hoog was je temp na eisprong? En heb je nog symptomen van een naderend eitje? Liefs!
Nee ben er ook bang voor.. Normaal altijd posi ovutest rond cd 14/15 dus dan sprong hij rond 15/16/17.. Dus dan is hij weer laat deze maand! Nee geen idee ik had eergister wel heel veel waterige afscheiding maar dat is alweer over..
Aaargh wat irritant.. Je zou denken dat als je er minder mee bezig bent door geen ovulatietesten te gebruiekn dat hij misschien wel eerder komt (minder stress). Balen zeg. Ik weet hoe je je voelt.. Deze ronde was mijn ei er op CD17 en dat is voor mijn doen dus vroeg.... Altijd dat wachten op een ei.. pffff..... Ik ga voor je duimen dat hij snel komt. Het kan ook ineens zomaar zo ver zijn. Morgenochtend kan je temp ineens zo maar hoog zijn!
Goedemorgen meiden! Die van gisteren was hartstikke negatief! Die van vandaag twijfel ik heel erg over, hij is donker, maar het is een hele gekke lijn aan de onderkant. Ik gebruik normaal eigenlijk nooit die van Kruidvat, wat denken jullie? Gisteren wel eiwit slijm gespot! Temp is nog laag in elk geval
Ik ken die van kruidvat ook niet, deze zien er wel (bijna) positief uit. Waarom ben je niet bij je dipsticks gebleven? Die gaven het elke keer goed aan toch? Hier temp nog steeds zelfde 37.1.... Wordt vanaf morgen wel spannend...... Dan zou ik 9 of 10dpo zijn. Ik denk eerder 9dpo morgen. Dus ik hoop vrijdag duidelijkheid te krijgen!
Spannend! Dat zal dan wel morgen zijn! Hoe gaat het bij jou? Nou, een tijd geleden toen ik nog zo aan het zoeken was had ik geen tijd om naar Action te gaan en was bang dat ik niet genoeg zou hebben dus ik ben toen even naar Kruidvat gerend en nu heb ik alleen die nog over wat spannend ook voor jou zeg! Ik ben zo benieuwd!! Vrijdag testen dus? Ik heb trouwens vandaag de afspraak bij de gyn dus ik houd jullie op de hoogte!
Ja vrijdag sowieso testen. Maar morgen denk ik al. Want ik heb er toch nog honderd in de kast liggen ofzo (die sale van WondFo een maand geleden) en ben morgen vrij. Spannend, hoelaat heb je je afspraak en wat gaan ze doen denk je?
@SD6 Ik denk ook bijna positief! Succes met je afspraak vandaag! @Feem Wat spannend dat je bijna gaat testen! Ik ga niet meer testen, want heb al lichtbruine afscheiding. En voelt ook wel alsof ik bijna ongesteld ga worden. Ach ja, op naar de volgende ronde
AH irritant. Kan het niet iets anders zijn ah shit! Kan t niet iets anders zijn? Hoeveel dpo ben je nu en wat doet je temp?
Gaat goed. Zit op CD 11 dus weer aan het klusprogramma bezig, zonder ovulatietesten. Erg spannend, morgen afspraak bij de gynaecoloog en interne echo. Hoop dat we wat meer duidelijkheid gaan krijgen. Zaterdag gaan we op vakantie, dus lekker even twee weken ontspannen in Frankrijk. Op vakantie rond ovulatie (CD 14/15?) dus en op de terugweg rond NOD. We gaan het zien Laat je weten hoe t bij de gyn was?
@SD6 succes met je afspraak vandaag! @Feem , spannende dagen! @Amy1989 , balen dat ongesteldheid er aan komt! @Gliss, succes met afspraak morgen, laat je ons weten hoe het was? Lekker dat je zaterdag op vakantie gaat. Wordt een relaxte maand waarschijnlijk. Bij de eerste raakte ik zwanger toen we op vakantie waren. Hopelijk brengt het jou ook geluk
** NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** Door tot iedereen op roze!! NOD AUGUSTUS: * Ruaa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 12 - NOD 10 aug * xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 - NOD 14 aug * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 18 aug * Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 5 (ronde 1 na mk) - NOD 18 aug * Feem - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 - NOD 19 aug * Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD 27 aug * Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 28 aug * SD6 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 30 aug * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 31 aug (?) * Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6 -NOD 31 augustus?? NOD SEPTEMBER: * Goudvis555 - 35 jaar -1e kindje - ronde 12 - NOD 3 sep Zwanger in Juni (9): • Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 • Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 • (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0)*mk • Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 • Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 • Mirremuis - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 • Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 • Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 (• Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5) *mk Zwanger in Juli (3): • Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3 • (Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3)*mk • Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 • Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Legenda: Wachtbankje Zwanger Ongesteld MMM Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Negatief getest helaas. Weet ook niet waarom ik ging testen, ik voel gewoon dat ik ongesteld ga worden
Ik word ook gewoon direct na de negatieve test ongesteld. Hoe is het mogelijk wel vroeg voor 10/11 dpo, maar misschien is mijn cyclus nog een beetje van slag door de miskraam. Ik vind het niet erg nu, kan ik weer snel op zoek naar het volgende ei
** NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** Door tot iedereen op roze!! NOD AUGUSTUS: * Ruaa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 12 - NOD 10 aug * xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 - NOD 14 aug * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 18 aug * Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 5 (ronde 1 na mk) - NOD 18 aug * Feem - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 - NOD 19 aug * Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD 27 aug * Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 28 aug * SD6 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 30 aug * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 31 aug (?) * Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6 -NOD 31 augustus?? NOD SEPTEMBER: * Goudvis555 - 35 jaar -1e kindje - ronde 12 - NOD 3 sep * Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 6 (ronde 2 na mk) - NOD 9 september Zwanger in Juni (9): • Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 • Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 • (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0)*mk • Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 • Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 • Mirremuis - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 • Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 • Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 (• Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5) *mk Zwanger in Juli (3): • Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3 • (Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3)*mk • Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 • Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Legenda: Wachtbankje Zwanger Ongesteld MMM Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ahhhh shit Amy!!! Je cyclus zal idd wel van slag zijn. Naja 10/11 is op zich nog lang genoeg. Hoe ging t vandaag @SD6?