NOD Lijst 6 t/m 12 juni 2019 door tot allemaal op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Evi92, 3 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    #2941 Dana, 18 aug 2019
    Laatst bewerkt: 18 aug 2019
    @SD6 fijn, nu weer wachten!! Succes met klussen :)
    @Feem ookal zie je het aankkmen, het blijft weer balen iedere keer..

    Hier op 5dpo volgens FF.
    Maak me alleen een beetje zorgen of FF wel de goede datum van eisprong aangeeft. Als hij toch later zou zijn geweest zitten we echt slecht met klussen volgens mij... Laatste paar dagen ff op een laag pitje..
    Zijn elke maand zo goed bezig en dan elke keer precies rond de voorspelde eisprong hebben we eigenlijk niks gedaan. Super irritant.
    Komt omdat mijn vagina super geïrriteerd raakt van dat om de dag seks. Op de 1 of andere manier na zoveel keren gaat het bij mij reageren op de ph van het sperma en dan wordt het nogal zuur down under.(sorry voor de details) Wat dus inhoud dat we het niet meer gezellig gaan maken. Baal hier echt van elke maand. Hadden eigenlijk nog ff door moeten klussen...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    @Feem, balen dat je weer ongesteld geworden bent!

    @Dana92, erg herkenbaar van dat om de dag sex hebben. Wij proberen dat deze maand voor het eerst (de ene keer om de dag en soms 2 dagen ertussen), maar zelfs m'n vriend zei van de week 'Nu weer al!', haha. Ik kreeg zelf vd week ook veel last van jeuk aan m'n vagina. Had eerder deze maand geen ovulatietesten gebruikt, maar ben er de afgelopen dagen toch mee begonnen zodat we even wat meer rust hebben en ik dan zeker weet dat ik ook m'n eisprong niet mis. :rolleyes:

    Ik denk overigens dat mijn eisprong al wel gehad heb. Maar m'n cyclussen zijn tot nu toe tussen de 32 en 39 dagen geweest... Had deze maand al wel eerder last van vruchtbaar slijm dan normaal. Was vorige maand ook, maar toen kreeg had ik de week erna weer vruchtbaar slijm en nu niet. Maar als ik deze maand toch weer een lange cyclus heb, dan zou m'n eisprong pas as dinsdag zijn. Dus komende dagen nog even doortesten met ovulatietesten zodat we zeker weten dat we 'm niet missen.
    Maarja, dus geen enkel idee hoeveel dpo ik nu ben! In NOD lijstje ben ik uitgegaan van langste cyclus tot nu toe. Heb afgelopen dagen wel typische progesteronklachten. Af en toe gevoelige borsten, regelmatig zeurende pijn/steken rondom m'n liezen.
    En als ovulatietesten de komende dagen niet positief worden dan wordt ik waarschijnlijk volgend weekend ongesteld, of niet...
    (Volgende maand toch maar weer ovulatietesten gebruiken, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben).
     
  3. besjes

    besjes Fanatiek lid

    3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Ah wat balen sommige alweer op rood.

    Kom op moet toch wel iemand in augustus raak hebben hoor.
    Wij waren ff een weekje op vakantie nu weer lekker thuis. Hopelijk krijg ik nu ook weer meldingen van hier die stoppen de hele tijd
     
    Dana vindt dit leuk.
  4. SD6

    SD6 Bekend lid

    15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Goedemorgen lieve meiden! Hier nog steeds op het wachtbankje. Ik voel tot nu toe eigenlijk vrij weinig en de dagen gaan gelukkig heel snel doordat we zo druk bezig zijn met alles.

    Ik heb waarschijnlijk een hoop gemist, maar hoe gaat het met de andere dames op de lijst die hun NOD al gehad hebben? @Ruaa @xxFrummel @Evi92
     
  5. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Haha ja precies.. Wij deden het juist deze maand zonder ovulatietesten en daarom stipt om de dag haha! En soms 2 keer achter elkaar. Maar het komt je ph waarde niet echt ten goede nee! Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft
     
  6. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    ** NOD-lijst vanaf Juni 2019 **
    Door tot iedereen op roze!!


    NOD AUGUSTUS:
    * Ruaa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 12 - NOD 10 aug
    *
    xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 - NOD 14 aug
    * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 18 aug
    * Feem - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 - NOD 19 aug
    * Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD 27 aug
    * Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 28 aug
    * SD6 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 30 aug
    * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 30 aug

    * Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6 -NOD 31 augustus??

    NOD SEPTEMBER:

    * Goudvis555 - 35 jaar -1e kindje - ronde 12 - NOD 3 sep
    * Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 6 (ronde 2 na mk) - NOD 11 september
    * Feem - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 - NOD 15 september



    Zwanger in Juni (9):
    • Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2
    • Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2
    • (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0)*mk

    • Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8
    • Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2
    • Mirremuis - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1
    • Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5
    • Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2
    (• Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5) *mk


    Zwanger in Juli (3):

    • Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3
    • (Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3)*mk
    • Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0

    • Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11

    Legenda:
    Wachtbankje
    Zwanger
    Ongesteld
    MMM
    Negatieve Test
    Twijfel-/Tuurtest

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum.
    Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden
    [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
  7. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    #2947 Feem, 19 aug 2019
    Laatst bewerkt: 19 aug 2019
    Fijn dat het lekker snel gaat. Mijn plan is om de komende dagen weer wat minder met forum bezig te zijn tijdens mijn menstruatie. Ik kom wel weer actief aanhaken als ik op zoek ga naar ei. Deze ronde ook even geen teunisbloemolie. Ik wil even kijken of het verschil maakt.... ik slikte het zodat ik mijn ei eerder zou krijgen, maar nog steeds ei afgelopen ronde op CD17 en de cyclus ervoor (met teunisbloemolie ook) op CD19. Dus het was afgelopen cyclus wel 2 dagen eerder maar of het daardoor kwam? Dus even experimenteren. Hopelijk geen spijt, dat mijn ei pas op dag 25 komt ofzo haha. Maar ik kan moeilijk tot in de eeuwigheid dat spul gaan slikken..

    @SD6 hoe lang is jouw cyclus nu eigenlijk? Vroeg een ei, hoelang is je LF normaal?

    @Dana92 oh ja ik herken het ook, bij mijn vorige zwangerschappen deden we het ook heel lang om de dag en had bij allebei de zwangerschappen een schimmelinfectie te pakken toen ik ging testen (ik weer in de stress of dat niet schadelijk zou zijn, was dus niet zo gelukkig)...

    Moet zeggen dat wij het nu bij dit kindje heel anders aanpakken. We hebben geen mega haast. Klinkt misschien beetje gek want ik ben er wel veel mee bezig. Beetje verstand vs gevoel. Mijn verstand zegt: Joe, een half jaar later zou niet eens zo gek zijn (want dan zit de oudste op school en zouden we wat meer ruimte hebben met een Newborn). Maar mijn gevoel zegt: ik wil het zo snel mogelijk!!!!! Dan kan ik echt niet meer wachten haha! Mijn vriend kan er iets neutraler naar kijken ;) heeft minder last van de rammelende eierstokken hihi.

    Dus elke keer als ik ongesteld word zeg ik: naja.. weer een maand dichterbij de basisschool haha! Maar daarom seksen wij ook niet om de dag, we seksen gewoon rondom mijn ei. Soms zit er wel 2 dagen tussen. Sperma kan in principe zo lang overleven vertel ik mezelf maar. Maar wel een mega verschil met hiervoor, toen we echt op de dag zelf bezig gingen en zodra k een positieve test had mijn vriend direct het bed in sleurde. Misschien beetje gek, maar dat is onze aanpak op dit moment en het werkt voor ons :) Ik denk dat als ik over een halfjaar nog niet zwanger ben we het wel anders gaan aanpakken haha! ;)

    Hoop niet dat jullie het raar vinden, we gaan er namelijk wel 100% voor, maar proberen het iets relaxeder aan te pakken dan vorige keren. Wens is groot! Maar zou natuurlijk ideaal zijn als de oudste op school zit tzt. Punt is alleen dat onze wens toch wel zodanig groot is dat het ons te lang duurt om daar echt op te zitten wachten ;)

    Nieuwe NOD is 15 september. We gaan 9 september een weekje weg dus hopelijk dan lekker veel afleiding ;)
     
  8. xxFrummel

    xxFrummel Bekend lid

    15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Mijn nod klopt niet op de lijst. Morgen is mijn nod. Gister negatief getest. Normaal zou gister Mn temp al na beneden gaan maar zelfs vandaag is ie nog hoog. Snap er niks van. Ik wacht maar weer verder. Voel verder ook niks wat op een zwangerschap lijkt
     
  9. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hm kan je je ei niet later hebben gehad of ben je wel zeker ervan?
     
  10. xxFrummel

    xxFrummel Bekend lid

    15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Ja heel zeker. Heb getemperatuurd en kon het ook aan mijn afscheiding zien. Ma goed vandaag 13 dpo dus wellicht is mijn LF dan langer
     
  11. xxFrummel

    xxFrummel Bekend lid

    15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Zaterdag trouwens menstruatie krampen. Misschien late innesteling ofzo
     
  12. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Mag ik je kaartje eens zien? Ben wel benieuwd!
     
  13. xxFrummel

    xxFrummel Bekend lid

    15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Mmmm ik zou binnenkort eens een testje wagen ;) Als zaterdag innesteling was er vandaag of morgen wel iets te zien moeten zijn..
     
  15. xxFrummel

    xxFrummel Bekend lid

    15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Ja ik had gister getest ma die was Omo wit. Misschien morgen als Mn temp nog hoog is al heb ik niet zon test drang haha
     
  16. Goudvisje555

    Goudvisje555 Actief lid

    2 mrt 2019
    201
    139
    43
    Vrouw
    Wel grappig om te zien dat we allemaal heel dicht op elkaar met de NOD zaten toen we begonnen en inmiddels is het wachtbankje nooit leeg.

    Ik kom er straks weer gezellig bij zitten. Afgelopen vrijdag een HSG gehad en niets geks te zien. Erg opgelucht en vanavond maar eens een dansje doen hihi
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Gandy en Feem vinden dit leuk.
  17. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Haha ja lang leve de onregelmatige cyclussen haha! Veel plezier!
     
  18. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Balen zeg!!
     
  19. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    oh wat super vervelend is dat zeg!
     
  20. Evi92

    Evi92 Bekend lid

    7 jan 2019
    629
    957
    93
    Vrouw
    Ik voel het altijd perfect aankomen (dus dat is één geluk): vanmorgen krampen, ging naar de wc, en drupte meteen helderrood bloed.... Einde ronde 10. Helaas weer een ronde met 37 dagen gehad. Op naar 11 (dan 13 maanden bezig) en na de vakantie HA bellen voor een afspraak.
     

Deel Deze Pagina