Nee, vanmorgen temperatuur weer lager en net ongesteld geworden! (2 dagen eerder) dus ik denk toch m'n ei 2 dagen eerder gehad dan Ff aangaf! Nouja cyclus van 30 dagen.. In ieder geval weer 2/3 dagen korter om het maar positief te bekijken. (wel geleerd dat ik nooit geen kruidvat testen meer koop, al een x eerder een tuurstreep gehad terwijl het niks was en nu weer) Welk merk heb je mee getest?
Balen Dana92! Ik ben tante geworden! (Zus van mijn man heeft een zoon) hopelijk mogen we vanmiddag naar ons neefje toe.
Balen ! Ik heb dat ook gehad met die Kruidvat testen. Gebruik ik ook nooit weer. Ik alleen de predictors
@Mirremuis gefeliciteerd ben je al heen geweest? Jeetje @Dana92 ik kreeg ff geen meldingen (voor de zoveelste keer) dus ff terug gelezen dat was ff spannend ik zag toch ook wat hoor op die test. Vet balen. Wil fijn 30 dagen cyclus maar toch balen Balen ook weer wat meiden op rood augustus is geen goede maand voor hier. Hopelijk is het nog iemand gegund, liefst meerdere natuurlijk! Heb wel respect voor jullie hoor ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn voor jullie elke maand voor sommige al maanden en maanden toch weer een teleurstelling. Mijn duimen draaien voor jullie!!
Goedemorgen meiden! Hier vanmorgen weer een negatieve test en op 11DPO (kan nog 10 zijn omdat ik de avond ervoor wijn op had, maar gok van niet) dus denk niet echt dat het een goed teken is. Temp is wel weer goed omhoog gegaan maar gok dat het weer niks betekent
Ah balen meis. Kijk als die dip een innestellingsdip was kun je nu ook nog niet positief testen. Duurt vaak 2/3 dagen. Dus wie weet!!!
Hoe is het het trouwens bij @Gliss @Gandy @Goudvisje555 en @Amy1989? Hier is de eierjacht weer begonnen. Ik wil hem niet missen dus begin altijd ruim op tijd. Maar verwacht het pas rond CD17. En hoop ook eigenlijk niet veel later... maar blijft toch altijd spannend en hopen....
Thanks for asking. Wat is dat wachtbankje toch frusterend. Ben pas 7DPO dus weinig te melden, al een pijntje hier en een steekje daar en je kan jezelf al helemaal gek maken hé Succes met de eierjacht!
Bedankt voor het vragen Hier op 9 dpo. Geen bijzonderheden, af en toe wat buikkramp, maar dat heb ik nu zo'n 4 maanden elke cyclus vanaf ongeveer een week voor NOD. Succes met de jacht weer
Vanochtend eerst kijkoperatie gehad, waarbij weefsel werd gezien wat weg moest en werd gehaald. Daarbij alleen veel bloed verloren, wat niet meer stopte, dus toen alsnog onder narcose waarbij operatief nog meer is verwijderd...
Het is wel een flinke dip, innesteling kan nog na 9dpo? Dus zou overeen komen, ik zou nog even afwachten hoor!!
Aaah @Dana92 , wat klote dat je ongesteld bent geworden! Ik zat de berichten terug te lezen en had echt goede hoop bij je test! Ik heb ook een keer zo’n streepje gehad bij kv2v5 en ik werd ook ongesteld. Stomme dingen!
@Vame Ik ben ook nog op eierjacht haha Voel af en toe wat groeipijn denk ik. Zit nu op cd 12. Zal over een paar dagen wel de eisprong hebben gok ik. Ik ben er tot nu toe niet heel veel mee bezig deze maand, zo gek! Ik denk omdat ik ook bezig ben met afvallen en mij daar veel op richt nu. Maar hoop wel dat het raak is deze maand haha!