NOD Lijst 6 t/m 12 juni 2019 door tot allemaal op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Evi92, 3 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @Gandy jeetje wat heftig! Sterkte

2. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    #3062 Vame, 27 aug 2019
    Laatst bewerkt: 27 aug 2019
    Ik voel helaas nog niet zoveel dus verwacht mijn ei nog niet. Maar houd t allemaal wel goed in de gaten ;)

@SD6 hoe was het bij jou vanmorgen? en @Gliss heb je al plannen om te testen of wacht je af?

3. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Oh jeetje wat schrikken zeg!! Hoe voel je je nu?

Hier even een raar gevalletje meiden. Ik deed vanmorgen een cheapie en daar kwam een heel licht maar voor mij duidelijk streepje die ik niet eerder heb gehad (behalve op de Predictors dan!) dus ik werd heel lichtjes toch wel blij maar durfde er al niet op te hopen, dus ik deed een tweede met dezelfde urine en..... Niks!? Ik ben echt even in de war hiervan ondanks dat ik er al niet echt van uit durfde te gaan.... Ik wil vanmiddag/vanavond nog een cheapie doen en ga pas een Predictor doen als de lijn echt aanwezig is, maar dit is toch heel erg gek? Kan de ene test gevoeliger zijn dan de ander of verdwijnt HCG uit je urine als het even staat? Ik krijg hem niet echt op de foto maar hier het beste resultaat (1e is bewerkt). In het echt was hij gewoon echt goed te zien, geen gekke kantelingen in het licht ofzo. Vandaag 11 of 12DPO en nog een hoge temp. Word vervolgt!

Bijgevoegde bestanden:

4. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ik zie hem idd op allebei. Heb hem zelf even opgeslagen en ook bewerkt. Bij de ene foto lijkt het een wit streepje bij mij dan? Ik had dat afgelopen ronde, door de paarse vloeistof, hoopt de vloeistof op tegen het "testlijntje" en daardoor lijkt er een streep te staan maar is de teststreep dus wit. Maar de andere foto zie ik wel weer echt een streepje als ik hem bewerk.

Ik kan het niet zo goed beoordelen... kun je nog wat fotos maken? Deze komen ook heel fel over... misschien witte achtergrond? (papiertje)

Ik zou sowieso een predictor doen nu. Heb je je urine nog?

Spannend meis! Maar 11/12dpo zou je wel iets meer verwachten. Maar het kan, het kan!!!!! Heb je symptomen?

5. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Kijk, ik heb hem echt extreem bewerkt nu en je ziet duidelijk een lijn idd. Maar bij de ene foto zie je een lijn maar daarnaast ook een witte lijn. Wat is dan de teststreep vraag ik mij af? Terwijl ik bij de andere wel weer een gewone lijn zie...

Aaaaah, wou dat ik even bij je mee kon turen! Maar er staat zeker iets!!!!

Bijgevoegde bestanden:

6. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    @Vame super lief dat je mee kijkt! Ik ben ook echt helemaal in de war!! Ik heb het inmiddels al weggedaan hahaha. Zo lastig dit!! Ik doe er zo nog 1 met de tweede plas ronde. Opzich was de streep wel echt even breed, ik denk inderdaad dat ik die ophopingen bij Predictor krijg steeds! Heel stom :( en nog meer foto's hebben geen zin haha, deze drogen met een gekleurd lijntje op :cry: ik houd jullie op de hoogte! Vind het zo gek! Ik heb dit op die cheapies nog niet gehad, en hij was wel echt meer roze dan wit dus er gebeurde sowieso iets, maar begrijp gewoon niet waarom de tweede het dan niet ook aangeeft.... :mad:

7. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.618
    1.007
    113
    Vrouw
    Wat verwarrend!! Ik zag 'm ook op de foto's!

8. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Aaah ja die onzekerheid, verschrikkelijk!!! Ik zou idd nog een test doen, tweede urine is bij mij vaak mega geconcentreerd (niks drinken!). Dus dan zou ie wel iets moeten aangeven... en anders vanavond of morgen weer ;) Is je temp stabiel of extra hoog?

Ben juist blij dat ik even kan meeturen, die periode dat je wacht op je ei is zo saai hahaha... Lekker rustig hoor, maar wel saai ;)

9. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Ohh wat spannend @SD6 ! Ik zie ook een streepje! Ben benieuwd wat je volgende test doet!

10. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @SD6 wat spannend ik zie niks maar ik kan niet turen.... ben benieuwd of je test straks ook wat laat zien ik testte met 2e urine duidelijker.

11. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Spannend @SD, ik zou hem als negatief beschouwd hebben, maar ik heb geen ervaring met turen! Of testen;)
    Ik hoop natuurlijk dat hij positief is straks!

@Vame, ik wacht m'n NOD af vrijdag. Ben ook lekker op vakantie, dus heb veel afleiding, dat is fijn. Heb af en toe wat lichte buikkramp en dat heb ik normaal ook in de week voor menstruatie dus mn hoop is niet zo hoog.
    Als ik ongesteld wordt moet ik het ziekenhuis bellen voor een HSG.

12. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    En de derde is negatief :mad: Nouja opzich niet heel raar als het echt zo pril is want het lijntje was super licht! Zou echt willen dat ik jullie de foto kon mailen want de kwaliteit is hier zo rot... Nouja, we proberen het heel misschien vanavond nog wel even en anders zou die morgen ochtend wel echt duidelijker moeten zijn. Hier nog even de onbewerkte van die van vanmorgen, kreeg de indruk dat deze wat duidelijker was (al lijkt die hier nu ook niet meer roze :cry:) 20190827_074214.jpg

13. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.618
    1.007
    113
    Vrouw
    Ik vind 'm wel rozig, maar kan aan mij liggen!
    Gewoon morgen even afwachten idd, het blijft spannend..
    Als het idd nog heel pril is lijkt me dat je met niet geconcentreerde ook nog niet positief test?

SD6 vindt dit leuk.
  14. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    @SD6 Ben idd ook niet zo goed in tuurstreepjes... Maar een zekerheid: een tuurstreepje moet uiteindelijk duidelijker worden, dus over 1 à 2 dagen zou je dan toch wel echt verschil moeten zien...

SD6 vindt dit leuk.
  15. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Bedankt lieve meiden! Hier weer even een update. Vanmiddag een Predictor Early er tegenaan gegooid en was negatief (mogelijk teveel gedronken?). Nu net 2 cheapies gedaan en.... allebei een HEEL vaag rozig lijntje!! Iets lichter dan vanmorgen maar zelfs mijn vriend ziet ze dus dat is opzich al heel wat! Ik houdt jullie op de hoogte morgen ochtend!! Duimen jullie alsjeblieft heel hard voor me!

Amy1989, Gliss en Vame vinden dit leuk.
  16. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Tuurlijk duimen we! Spannend zeg!!!!!

17. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Nogal ja!! We gaan zo ook een beetje op tijd slapen als dat lukt met die hitte en ben heel benieuwd morgen ochtend! Aan de ene kant wel een beetje bang dat het toch weer vals alarm is, maar ik blijf nog wel even een klein beetje hoop houden nu!

Vame vindt dit leuk.
  18. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ik gun het jullie van harte Meis! <3 Laat je het ons snel weten?

19. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Aaahh wat spannend!! Hoop op een mooie test morgen!

20. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Deel Deze Pagina