Hier vandaag maar weer eens bloeding... lijkt nu weer menstruatie-achtig... zo vreselijk klaar met al dat bloed
Ahh inderdaad echt :meh!! Hoop 't zo voor je dat het deze maand raak is.. En dat we weer wat roze erbij krijgen Wij krijgen vandaag of morgen de uitslag van het sperma onderzoek.. Ben echt heel benieuwd maar ook een beetje bang. Bang dat het niet goed is, maar aan de andere kant als de uitslag wel goed is het gevoel van "dan ligt het aan mij" Lastig hoor
Dames, Vorige week weer bij de gynocoloog geweest voor de uitslagen van de HSG en m'n vriend z'n bijdrage. HSG was in orde maar helaas was de uitslag van mijn vriend wat teleurstellend. Waar een gemiddeld man 20 miljoen zaadcellen heeft, heeft hij er maar 3 miljoen. Tussen de 3 en 10 miljoen kan het op de natuurlijke manier maar kan het wat langer duren en lager dan 3 kom je eigenlijk gelijk in het traject terecht. Volgende maand staan er afspraken om een eventuele oorzaak te achterhalen. Benieuwd wat het allemaal gaat brengen. Blijven hoop houden (je heb er natuurlijk maar 1 van die 3 miljoen nodig haha) Ik was er wel even van geschrokken maar het neemt ook wel veel stress weg omdat we nu een soort van weten waar het aan ligt. Dank dat even mijn hart kon luchten en fingers crossed voor de dames op het wachtbankje.
Ja gek dat ik dat een jaar lang niet heb gehad en nu ineens wel... Kan natuurlijk positief zijn dat er iets verandert in mn lichaam Zie mn onderschrift voor mn cyclussen... Die zijn heel lang en verwachting is dat ik volgende week ongesteld wordt.
Wat balen! Gelukkig kan het nog wel natuurlijk en inderdaad je hebt er maar 1 nodig van de 3 miljoen. Hopelijk biedt komende periode wat meer duidelijkheid!
Ja snap het dubbele gevoel! Hopelijk is er niets aan de hand en kunnen jullie nog even proberen... Wat nu als alles goed blijkt? Willen jullie dan meer onderzoek?
Jeetje dat is ook wat.. Gelukkig dus niet zo slecht dat je een traject in moet maar wel jammer dat je nu weet dat het langer kan duren... Hoe is je vriend eronder?
Spannend! Maar er hoeft niets aan jou te liggen he..? Ik zie in je onderschrift dat je pas in ronde 7 bent? Wij zijn al 14 rondes bezig, hebben de hele molen van eerste onderzoeken gehad en bij ons beiden is alles goed. Dus zou dan niet zeggen dat het aan één van de twee ligt, en er hoeft nog steeds niets mis te zijn, behalve pech dat het langer dan gemiddeld duurt. Niet teveel doemdenken hoor meis
Dat risico van al die tuurstreepjes en indrogers wil ik idd niet lopen Word je er niet heel gestresst van, van al dat (vroege) testen? Ik kan je echt aanbevelen om niet te testen en je menstruatie af te wachten. Heel veel kwaaltjes komen door het progesteron voorafgaand aan je menstruatie en als je er mee bezig bent merk je ook alles op Niet dat er iets mis is met testen hoor! Zelf bepalen wat je prettig vind.
Hopelijk wordt je helemaal niet ongesteld! Positief verhaaltje; mijn zusje had ook onregelmatige cyclussen, van 37 tot 50 dagen en was in 3 rondes zwanger (met ovulatietesten), hoop dat het bij jou ook binnenkort gaat lukken!
Ja dat het wat langer duurde wisten we eigenlijk al omdat we nu al in ronde 14 zitten. Mijn vriend blijft er wel rustig onder eigenlijk. Het is die ene van 3 miljoen he. Thanks for asking
Oh jeetje dat is wel schrikken zeg. Toch klinkt 3 miljoen nog wel als dat het moet kunnen lukken in ieder geval. Ik hoop voor jullie dat het jullie snel gegund is