Dank je, da's lief.... Heb nu maar ovulatietesten besteld, ga er maar vanuit dat ik een ronde over heb geslagen of zoiets
Heb net nog eens getest, en een controle test met gewoon water gedaan. Kijken of daar verschil tussen zit. En idd, je ziet bij de gewone test toch echt weer dat vage streepje en bij de watertest dus helemaal niks. Niet dat ik er wat aan heb, maar ik vind het toch wel bizar.... 5 dagen over tijd inmiddels
He, wat jammer @xxFrummel Zo stom is dat he, zo’n gemiste kans. Gek hoor, @Gandy , die lichte streepjes en overtijd! Ik heb op dit moment mijn eisprong, dus zal mezelf weer op het wachtbankje zetten
** NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** Door tot iedereen op roze!! NOD NOVEMBER: * Goudvis555 - 35 jaar -1e kindje - ronde 14 - NOD 2 november * Gandy - 37 jaar - 3e kindje- ronde 7 - NOD 4 november *xxFrummel - 33 jaar - 1e kindje - ronde 12 - NOD 21 november * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 20 november * SD6 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 22 november * Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk) - NOD 23 november * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 - NOD 24 november (?) NOD DECEMBER * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 2 december Zwanger in Juni (9): • Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 • Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 • (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0)*mk • Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 • Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 • Mirremuis - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 • Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 • Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 (• Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5) *mk Zwanger in Juli (4): • Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3 • (Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3)*mk • Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 • Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Zwanger in oktober (2): *Vame - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 - kindje verwacht op 24-06-2020 *Dana92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 - verwacht eind juni Legenda: Wachtbankje Zwanger Ongesteld MMM Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Kan t niet gewoon dat jouw standaard HCG rond de 5 zit? Je zou denken als t van een zwangerschap is dat t wel zou zijn opgelopen? Hoe zeker was je van je ei?
Theoretisch is het mogelijk heb ik gelezen. Hcg zou pas na 2 weken op kunnen lopen. Maar zoals ik al schreef gok ik op zoiets als een ronde overgeslagen ofzo.... daarom nu ook ovulatietesten besteld. Ga er vanuit dat ik "ergens" in een nieuwe ronde zit.... Maar eerder had ik echt helemaal witte testen.... een mn hcg is op opgemeten na vorige miskraam, was toen rond 3,5. Dus standaardwaarde zal het zoniet zijn. Twijfelde wel wat over eisprong, maar in laatste geval dacht ik nod afgelopen woensdag... innesteling had misschien vorige week zondag kunnen zijn... Is rare ronde al met al. En zolang er geen bloed is beetje hoop, maar verwacht eerlijk gezegd niks meer
Dat hoor je ook wel eens, ja! Ben heel benieuwd! Hier nu een dag na eisprong. Ik droomde dat ik een positieve zwangerschapstest had op 1 dpo
die moest ik even opzoeken haha, maar idd wie weet... Enige dat ik nog denk is trage hcg opbouw... maar denk eigenlijk haast niet.... Over een week is er vast meer duidelijk
Kun je geen bloed laten prikken voor meer duidelijkheid anders? misschien kunnen ze dan beter zien hoe het nou zit want hier word je ook maar onzeker van lijkt me! Vervelend hoor!! En de action of predictors geven ook nog steeds een licht streepje? Wou je graag bij dat juli groepje hebben want zo gezellig is het daar niet
Had vrijdag huisarts gebeld maar moest nog een week wachten... misschien hoor ik wel even bij ziekenhuis maandag, daar was ik onder behandeling voor miskramen... Idd andere testen ook geen helderder beeld... En inmiddels ook op haha. Haha lief, nou hoop dat ik er nog beland straks
** NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** Door tot iedereen op roze!! NOD NOVEMBER: * Gandy - 37 jaar - 3e kindje- ronde 7 - NOD 4 november *xxFrummel - 33 jaar - 1e kindje - ronde 12 - NOD 21 november * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 20 november * SD6 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 22 november * Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk) - NOD 23 november * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 - NOD 24 november (?) NOD DECEMBER * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 2 december * Goudvis555 - 35 jaar -1e kindje - ronde 15 - NOD 2 december Zwanger in Juni (9): • Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 • Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 • (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0)*mk • Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 • Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 • Mirremuis - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 • Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 • Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 (• Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5) *mk Zwanger in Juli (4): • Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3 • (Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3)*mk • Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 • Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Zwanger in oktober (2): *Vame - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 - kindje verwacht op 24-06-2020 *Dana92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 - verwacht eind juni Legenda: Wachtbankje Zwanger Ongesteld MMM Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.[/QUOTE]
Kom gewoon in t juni groepje! Je kindje wordt toch in juni gehaald toch? Zijn bij ons nu allemaal mensen die ineens een week achteruit zijn gezet.
Jeetje wat balen @Gandy ! Je word er ook echt niet wijzer van! Hier nu 3 of 4DPO, wel een hele gekke ronde deze keer qua temp. Die bleef vrij hoog tijdens mijn ongesteldheid en daarna om vervolgens ineens te kelderen en weer terug omhoog te gaan naar ongeveer hetzelfde niveau..... Nouja, ben wel vrij zeker dat hij geweest is want vruchtbaar slijm, de zeer bekende steken.... En inmiddels weer dikkere afscheiding. We gaan het afwachten allemaal
Goedemorgen dames, De nieuwste ontwikkelingen: Gister einde middag nog een test en daar was zowaar een wat duidelijkere streep te zien, zelfs ML zag het gelijk. Dus toch nog hoop op een late innesteling/dia pauze of zoiets… Begon me eigenlijk al een beetje zorgen te maken: straks zit ik al in mn overgang ofzo (nu 37, zou vroeg zijn… maar niet onmogelijk), of Asherman syndroom na m’n curretage… vorige menstruatie was namelijk alleen bruinverlies…. Maar goed, enigszins hoop weer dus. Ga ik op bed ’s avonds: bloed… Dacht nog misschien innesteling, maar vanochend best veel dus toch menstruatie. Nu heb ik mijn kaartjes van de afgelopen 2 maanden even opnieuw bekeken. En hoewel ik vorige maand wel zeker was van mijn ovulatie (want toen was ik bij de gynaecoloog, die het toen zag), weet ik niet zeker wanneer die cyclus startte (want bloedde 60 dagen lang na curretage… ). Maar als ik de laatste 2 maanden vergelijk denk ik dat ik vorige maand een cyclus had van 31 dagen, met eisprong op dag 19, lf van 12. En dan deze maand een cyclus van 33 dagen, eisprong dan wellicht op dag 20, lf 13? Had later ook nog eens zo’n drukkend gevoel rond mijn baarmoeder, wellicht dat dat toen eisprong was. En had toch ook veel afscheiding; vrij nat… wellicht moest toen mijn eisprong dus nog komen… Deze maand maar even ovulatietesten gebruiken dus. Blij dat alles wel werkt en ik niet in de overgang zit hahaha
** NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** Door tot iedereen op roze!! NOD NOVEMBER: *xxFrummel - 33 jaar - 1e kindje - ronde 12 - NOD 21 november * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 20 november * SD6 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 22 november * Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk) - NOD 23 november * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 - NOD 24 november (?) NOD DECEMBER * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 2 december * Goudvis555 - 35 jaar -1e kindje - ronde 15 - NOD 2 december * Gandy - 37 jaar - 3e kindje- ronde 9 - NOD 12 december Zwanger in Juni (9): • Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 • Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 • (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0)*mk • Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 • Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 • Mirremuis - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 • Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 • Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 (• Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5) *mk Zwanger in Juli (4): • Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3 • (Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3)*mk • Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 • Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Zwanger in oktober (2): *Vame - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 - kindje verwacht op 24-06-2020 *Dana92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 - verwacht eind juni Legenda: Wachtbankje Zwanger Ongesteld MMM Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.[/QUOTE][/QUOTE]
@Gandy, blijft balen om ongesteld te worden, maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Eind volgende week wordt het weer spannend voor een hoop dames hier zie ik. Mijn NOD schuift in ieder geval naar achteren. Ovu testen beginnen sinds vandaag een beetje op te lopen, ook heel duidelijk slijm nu. Hopelijk morgen positieve ovu test te hebben (testen zijn ook bijna op!), dus NOD sowieso niet voor 23 november. Maar even afwachten hoe het loopt. Morgen weer naar de gyn voor bespreken van de uitslag van HSG twee weken geleden.